Teckel en Geit (jackyll & hyde) (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RuudV    posted on 19-05-2007 20:30
Hier vond ik een muziekske wat Ruud de Wild gemaakt heeft...doe er je voordeel mee

http://www.youtube.com/watch?v=ag73A4ikg54

What do you think about Teckel en Geit (jackyll & hyde) ??

Vote :   
Dalique    posted on 23-05-2007 10:40
Poster: jera

Nee hoor laat jumpstyle nog maar een tijdje door draaien.!!!

euhm nee:P
MoXeGy    posted on 23-05-2007 12:14
laat het commericiele gedoe maar weg, zodat jump weer lekker verder gaat als van tevooren Happy, laughing
OneSixty    posted on 23-05-2007 12:38
Poster: MoXeGy
laat het commericiele gedoe maar weg, zodat jump weer lekker verder gaat als van tevooren Happy, laughing

idd, oprotten met al die wannabe politiekers
Twizz    posted on 23-05-2007 20:28
we zouden eens niet zoveel moeten concentreren op jump
HALLO! ER ZIJN OOK NOG DUIZENDEN ANDERE STIJLEN.
maar door de commercie/media zijn de andere stijlen, wat lijkt, vergeten geraakt(op enkele mensen na die bij hun stijl blijven, goed zo), enis deze stijl gewoon f**king slap geworden.
eerst vond ik het leuk, nu word het te erg...
en dan heb ik het eignelijk ook over heel djr
ALLES DRAAIT HIER TEGEWOORDIG OM JUMP LIJKT HET WEL.

ik bedoel, ik begrijp het als je zo'n filmpje tegenkomt en m grappig vind en graag aan andere wilt laten zien, maar beperk dit dan aub tot het funny/crazy videos topic.
Jorrit    posted on 23-05-2007 20:48
ALLES DRAAIT HIER TEGEWOORDIG OM JUMP LIJKT HET WEL.

Je kan ook overdrijven zeg.

Er zijn wat meer topics over ja, maar dat is niet meer an logisch aangezien 'het publiek' steeds meer jump luisterd... DJ's spelen daar op in (of niet..)

Maar zo veel jump topics zijn er nou ook weer niet.
Mod edit by Jorrit on 23-05-2007 20:49 (22%)
Yorick    posted on 23-05-2007 20:49
Poster: T4Twister
HALLO! ER ZIJN OOK NOG DUIZENDEN ANDERE STIJLEN.

Noem ze maar op dan alle stylen

En ik vind het wel een beetje kinderachtig, en super simple dit om even tekkel en geit er tussendoor te plakken:S naja ik let er niet op en die mensen zoeken het maar lekker uit,,
Yorick    posted on 23-05-2007 20:50
Er zijn wat meer topics over ja, maar dat is niet meer an logisch aangezien 'het publiek' steeds meer jump luisterd... DJ's spelen daar op in (of niet..)

Een Dj Staat Voor Het Publiek En Niet Voor Zich Zelf!!!!!!
Jorrit    posted on 23-05-2007 20:51
Wat heeft het nou voor nut alle muziekstromingen op te gaan noemen?

Tsja, het is kinderachtig... Maar vraag je er niet een beetje om als je twee bijna identieke platen uitbrengt die (in mijn ogen) puur gericht zijn op winst?
bramv    posted on 23-05-2007 20:59
Poster: Jorrit
Wat heeft het nou voor nut alle muziekstromingen op te gaan noemen?

Tsja, het is kinderachtig... Maar vraag je er niet een beetje om als je twee bijna identieke platen uitbrengt die (in mijn ogen) puur gericht zijn op winst?

dit idee had ik ook gelijk toen freefall uitkwam
baath    posted on 23-05-2007 21:16
Poster: bramv

dit idee had ik ook gelijk toen freefall uitkwam

moet zeggen dat ze het toch goed gelukt is..

maar of je nu zo blij moet zijn als je op zondag middag op de kid's choiche awards moet draaien
ccc    posted on 23-05-2007 21:19
Soms lees ik dingen zoals commercieel, puur gericht op winst.
Het leven draait toch om geld :P We willen toch allemaal het liefste grof geld verdienen met muziek? En zodra dat gebeurt wordt er gezegd, jaaaah maar dat is gewoon commerciele shit, niks aan man.
baath    posted on 23-05-2007 21:22
Poster: ccc
Het leven draait toch om geld :P We willen toch allemaal het liefste grof geld verdienen met muziek? En zodra dat gebeurt wordt er gezegd, jaaaah maar dat is gewoon commerciele shit, niks aan man.

tja maar omdat maar onder 2 verschillende namen platen uit te brengen
ga dan gewoon onder 1 naam flink voor het geld
ccc    posted on 23-05-2007 21:33
Tja ze zullen denk ik wel hun redenen hebben waarom ze dat doen. Happy, laughing
bramv    posted on 23-05-2007 21:35
Jeckyll & Hyde
Ruthless & Vorwerk        = allemaal het zelde:p
Jack & The Ripper        

(Volgens mij nog 1)
Yorick    posted on 23-05-2007 21:55
Mr. Sosa & The Yayo ??
MoXeGy    posted on 23-05-2007 22:17
Die ken ik nog niet
Rudolph & The Grinch zijn hun ook.
User edit by MoXeGy on 23-05-2007 @ 22:17:44 (91%)
ccc    posted on 23-05-2007 22:18
nee, Rudolf & The Grinch

Edit: Ik zie zojuist op discogs.com dat ze ook Noize Provider, Twisted Maniacs en Spanish Flies zijn.

The Yayo is Vorwerk en Mr Saso is iemand anders.
User edit by ccc on 23-05-2007 @ 22:20:49 (100%)
Lungo    posted on 23-05-2007 22:27
MR sosa is GJ warez

Hij draait jump onder GJ Warez en club/house onder MR Sosa.
Steev    posted on 23-05-2007 23:07
Poster: dj_jr

Hmm, ik draai toch ook voor mezelf hoor. Ik draai house, maar als ze me vragen voor een jump party, dan heb ik hier niet echt plezier in / muziek voor, dus doe ik dit niet. Ik ga niet een hele avond draaien terwijl ik me constant sta te ergeren.

[edit]

Niet dat ik gevraagd wordt voor een jump party hoor :p Gewoon een voorbeeldje Winking my eye
User edit by Steev on 23-05-2007 @ 23:09:01 (27%)
Jorrit    posted on 23-05-2007 23:52
Het leven draait toch om geld We willen toch allemaal het liefste grof geld verdienen met muziek? En zodra dat gebeurt wordt er gezegd, jaaaah maar dat is gewoon commerciele shit, niks aan man.

Dat is niet het punt. Hoge bomen vangen veel wind, dus als je voor het grote geld gaat, moet je er ook tegen kunnen flink in de zeik genomen te worden.
Nvie    posted on 24-05-2007 07:31

Noem ze maar op dan alle stylen

En ik vind het wel een beetje kinderachtig, en super simple dit om even tekkel en geit er tussendoor te plakken:S naja ik let er niet op en die mensen zoeken het maar lekker uit,,

Super simpel... je moet maar op het idee kopen, en men zegt weleens, de beste ideeën ontstaan op de achterkant van het bierviltje. Daarnaast gaat de kwaliteit van de plaat er nu niet echt op achteruit
RuudV    posted on 24-05-2007 11:48
wat een hoop gediscuseer hier zeg, en dat allemaal om een tekkel en een geit :P
Antoine88    posted on 25-05-2007 00:26

Haha, grapjas. Met een motto als deze moet ik zeggen dat je al DJ meer de kant van pop opgaat.

Als je DJ, vind ik, moet je de kwalitiet van muziek aan de mensen mee brengen. Niet alleen blindelings de massa bombaderen met track die zogenaamd zijn uitgeroepen tot hits.

Anywayz, Die tekkel en geit; Zo idioot dat het hilarisch is.. Wordt TE droog gebracht.
OneSixty    posted on 25-05-2007 01:34

dat zeggen ze vaak bij allaround dj's maar dat is ook de reden dat ik er een beetje tegen ben. een dj moet draaien wat hij zelf leuk vind ,soms hoor ik namelijk dat een dj ook muziek draait die hij afschuwlijk vind alleen omdat het publiek het wil.
en dan ben je toch echt fout bezig! je moet vantevore vragen welke stijlen er moeten worden gespeeld en als die stijlen je niet aanstaan heb je pech!
ik kijk ook liever naar een dj die aan het dansen is
Lead    posted on 25-05-2007 08:50
Poster: dj_lightzone
...een dj moet draaien wat hij zelf leuk vind ,soms hoor ik namelijk dat een dj ook muziek draait die hij afschuwlijk vind alleen omdat het publiek het wil....

Je moet nooit draaien waar je zelf niet achter staat. Maar als je op een jumpstyle feest geboekt wordt moet je jumpstyle draaien (of hardstyle, dat komt in de buurt). Maar als je zelf het liefste Oldschool Classics draait zul je toch iets anders meoten draaien dan classics.

Of je meot de boeking niet aannemen als je geen jump wilt draaien.

Je wordt namelijk niet geboekt omdat je zo'n aardige jongen bent, maar omdat de DJ de mensen in de zaal een goede en gezellige avond moet bezorgen. Daar wordt je voor betaald Winking my eye

Maaruh, deze thread ging over Tekkel en Geit... Een remix die voor de gein gemaakt is door Ruud de Wild... graag daar over doorgaan Winking my eye
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 25-05-2007 08:51 (19%)

258 Users online: 33 Guests (225 Unknown)
Pages generated today : 92.144
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.644.442