Ik vind hem echt te grappig, het is gewoon een grap. Als het geen grap is, dan is het wel erg zielig. Maar ik snap niet wat jullie hebben, het is gewoon een geintje man.
Poster: Jori Ik vind hem echt te grappig, het is gewoon een grap. Als het geen grap is, dan is het wel erg zielig. Maar ik snap niet wat jullie hebben, het is gewoon een geintje man.
ik snap ook wel dat dit een grap is , maar het is gewoon niet grappig.
slaat zwaar nergens op :S leuke grap man :S raare humor hoor maarja ten 2e wat is er nou mis met jumpstyle dan?:S leg mij het is aan het is niet voor niets zo groot. Nee hoor laat jumpstyle nog maar een tijdje door draaien.!!!
Als je de uitzending had gehoord waar hij voor de eerste keer werd gedraaid zou je snappen dat dit voor de grap gemaakt is.
De eerste keer zat Ruud die effecten er geloof ik met de hand doorheen te doen, live in de uitzending. Toen er een hele lading reacties binnenkwam met de vraag waar hij te downloaden was heeft ruud een paar dagen later een heel nummer voorzien van effecten.
Hij wilde hem op zijn eigen website zetten maar dat mocht niet van Jackle & Hide.