Poster: Taz
Alleen de reactie van Ferrox kan ik niet echt begrijpen, Ik vraag mensen of ze nog voor de kick off van het feest nog wat vette nummers weten. Ik krijg een hoop positieve reacties en goede nummers.. We zijn hier om mekaar te helpen toch?, Niet om elkaar te lopen afzeiken op een hele normale vraag.
Poster: greup
De reactie van ferrox is anders heel goed te begrijpen,. Het lijkt nu net alsof jij met een playlist gaat staan draaien op die school, terwijl je het publiek moet laten leiden,. Zij zullen moeten bepalen welke muziek er gedraaid wordt,. en jij moet dat aanvoelen.
van tevoren bepalen of een nummer goed is voor het desbetreffende schoolfeest is moeilijk te doen omdat je niet weet hoe het publiek erop gaat reageren.
Heb je geen nummer die je hem kan aanraden? Ga dan ook niks lopen posten.
Kwam niet al te aardig over
Poster: Ferrox
Is het dan wel verstandig om zo'n feest te draaien als je al zo onzeker bent (in mijn ogen) in het kiezen van muziek..
Poster: rickdekoning
Volgens mij gaat het niet zo zeer om onzekerheid maar meer om het verbeteren van zijn set.
Hij vraagt hier naar nummers die het goed doen op feestjes zodat hij misschien nog wat extra's kan geven op dat feestje..
Persoonlijk vind ik het dan helemaal niet raar dat je dan met collega dj's overlegt over goede nummers.
Poster: PatrickBeuken
Mijn eerste reactie toen ik de beginpost las was ook: "Hey, jij bent toch de dj op dat feest en niet wij? Jij wordt juist gekozen omdat jij als dj zijnde dé persoon bij uitstek bent met verstand van muziek en het amuseren van het publiek." Ik vind het dus ook erg ongewoon dat er om playlists gevraagd wordt. De topicstarter als dj zijnde weet beter dan ons wat voor publiek er komt en hij is dus ook de persoon bij uitstek om voor die mensen de juiste muziek te zoeken.
Poster: rickdekoning
Wat hij nu doet is niet zoeken naar nieuwe muziek ?
Poster: dutchman
wat grappig dit:D
wel allemaal een beetje OFFTOPIC...
nu dan maar weer ONTOPIC...
ik zou op een schoolfeest veel apres ski muziek draaien waar iedereen een beetje mee kan schreeuwen. en dat dan afgewisseld met wat top40 en verdere verzoeknummers. uiteraard eerst wel kijken of jou muziek wel aanslaat bij het publiek. als je niet veel apres ski hebt moet je ff naar een cd winkel gaan en even zo'n skibox top 100 halen ...daar staan al tijd wel goede nummers op die iedereen kent.
Poster: Ft
Eerlijk gezegt is dit ook niet helemaal ontopic... de topicstarter vraagt niet om stijlen, maar om precieze titels van nummers...
Ik wil het topic niet verpesten ofzo, maar ben het totaal eens met wat Ferrox hierboven vermeld heeft...