Hallo allemaal! Ik had al een tijdje een idee in m'n achterhoofd om een topic te openen met alleen maar artiesten en titels van nieuwe lekkere nummers. Er worden geregeld van dit soort topics geopend, alleen lopen die snel dood omdat er naar specifieke nummers van bijvoorbeeld een soort stijl wordt gevraagd. Echter gaat topic gaat over alle stijlen en alle soorten muziek. Ook is het vinden van nieuwe nummers meestal niet gemakkelijk, en daarom moeten we elkaar helpen!
Eigenlijk moet dit dus een geheel informatief topic worden om aan nieuwe nummers te komen. Een duidelijk topic waarin je de nieuwe lekkere nummers van jouw stijl kan vinden. En waar dus
Geen berichten met commentaar tussendoor en alleen volledige namen van nummers in voor komen.
Dit is de bedoeling. Jij hebt een lekker nieuw nummer gevonden, en deze is bijvoorbeeld net uit. Wat je doet is deze niet voor jezelf houden maar delen met anderen! Dit kan je dan doen door hier volledige titel, artiesten naam en eventueel de mix soort / naam hier neer te zetten. Het maakt niet uit of je Hardcore, Trance of House draait, er zijn namelijk van elke stijl wel DJ's hier te vinden die graag (nieuwe) lekkere nummers willen hebben.
Om het topic duidelijk en overzichtelijk te houden moet de post netjes worden opgemaakt via een vaste post die gecopieerd kan worden in het replay stukje.
-----------------------------------------------------------------------------------------------Opmaak:[Soort Muziek, dik gedrukt]
* artiest - titel
* artiest - titel
* artiest - titel
[Commentaar, dik gedrukt]Ik vind deze nummers heel lekker, en vooral de 1e omdat bla bla bla...Voorbeeld:
[House]
* A&P Project ft. Zemya Hamilton - Sunrise (Original mix)
* Butterfly - Rainbow (gambafreaks vs. 3rd Sound Academy club mix)
* Carol Jiani - Hit and run lover (2006 Mondo remix)
[Commentaar]
Echt lekkere house nummers, goede beat en zeker de moeite waard om te downloaden! De eerste (Surnise) heeft een hele mooie zomerse melodie.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden, en er wat aan gaan hebben. Mij lijkt het in iedergeval heel erg handig. Verder lijkt het mij verstandig om eventuele discussies BUITEN dit topic te behandelen zodat het netjes en duidelijk blijft.
Greetz to u all folks! DJVerde