[Centraal] -- nieuwe lekkere nummers. (1/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Steev    posted on 28-02-2007 16:17
Hallo allemaal! Ik had al een tijdje een idee in m'n achterhoofd om een topic te openen met alleen maar artiesten en titels van nieuwe lekkere nummers. Er worden geregeld van dit soort topics geopend, alleen lopen die snel dood omdat er naar specifieke nummers  van bijvoorbeeld een soort stijl wordt gevraagd. Echter gaat topic gaat over alle stijlen en alle soorten muziek. Ook is het vinden van nieuwe nummers meestal niet gemakkelijk, en daarom moeten we elkaar helpen!

Eigenlijk moet dit dus een geheel informatief topic worden om aan nieuwe nummers te komen. Een duidelijk topic waarin je de nieuwe lekkere nummers van jouw stijl kan vinden. En waar dus Geen berichten met commentaar tussendoor en alleen volledige namen van nummers in voor komen.

Dit is de bedoeling. Jij hebt een lekker nieuw nummer gevonden, en deze is bijvoorbeeld net uit. Wat je doet is deze niet voor jezelf houden maar delen met anderen! Dit kan je dan doen door hier volledige titel, artiesten naam en eventueel de mix soort / naam hier neer te zetten. Het maakt niet uit of je Hardcore, Trance of House draait, er zijn namelijk van elke stijl wel DJ's hier te vinden die graag (nieuwe) lekkere nummers willen hebben.

Om het topic duidelijk en overzichtelijk te houden moet de post netjes worden opgemaakt via een vaste post die gecopieerd kan worden in het replay stukje.

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Opmaak:

[Soort Muziek, dik gedrukt]

* artiest  -  titel
* artiest  -  titel
* artiest  -  titel

[Commentaar, dik gedrukt]
Ik vind deze nummers heel lekker, en vooral de 1e omdat bla bla bla...

Voorbeeld:

[House]

* A&P Project ft. Zemya Hamilton  -  Sunrise (Original mix)
* Butterfly  -  Rainbow (gambafreaks vs. 3rd Sound Academy club mix)
* Carol Jiani  -  Hit and run lover (2006 Mondo remix)

[Commentaar]
Echt lekkere house nummers, goede beat en zeker de moeite waard om te downloaden! De eerste (Surnise) heeft een hele mooie zomerse melodie.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden, en er wat aan gaan hebben. Mij lijkt het in iedergeval heel erg handig. Verder lijkt het mij verstandig om eventuele discussies BUITEN dit topic te behandelen zodat het netjes en duidelijk blijft.

Greetz to u all folks!  DJVerde Happy, laughing

What do you think about [Centraal] -- nieuwe lekkere nummers. ??

Vote :   
Steev    posted on 28-02-2007 17:54
[House]

* Tom Novy ft. Snap  -  The Power (club mix)
* Funkerman ft. Fedde le Grand  -  Wheels In Motion
* Daft Punk  -  One More Time (Daft Unreleased Dub)
* Sugiurumn - X Taxi (Steve Angello Cyberjapan Remix)

[Commentaar]
De eerste, een lekkere remix van de orginele "I've got the power!", verder is die Wheels in Motion echt een aanrader en die unreleased dub van One More Time moet je ook proberen Happy, laughing Zeer smaakvol moet ik zeggen!
Cyspoz    posted on 01-03-2007 09:05
[House]

* Chriss Ortega And Thomas Gold - The other side
* Budroni - Jambo Jambo
* Jerry Ropero And Michael Simon Feat. Kathy Brown - Ocean drums (Original Mix)

[Commentaar]
Dit zijn drie zeer ritmische house nummers. Niet allemaal even commercieel maar gecombineerd maakt dat niet zo heel erg veel uit. Als ik deze nummers hoor dan krijg ik als DJ de nijging om een tommetje te pakken of snaar drum en vol ga mee te gaan hengsten.
Als ik dit hoor terwijl ik op de dansvloer zou staan, dan zou ik niet weten hoe snel ik een podium op kom om daar vervolgens lekker op mee te gaan stampen.
Steev    posted on 01-03-2007 21:47
[House]

* Ron Carroll  -  Come into my live (New original mix)
* Dennis Christopher  -  It's not right (Big room vocal)
* Ercola ft. Annie  -  Follow me (Original club mix)
* Bob Sinclar ft. Farrel Lenno - Tennessee (Soul Conspiracy's Redneck Re-Rub)

[Commentaar]
Zo, weer lekkere nummertjes. Nummer 1 is zeer lekker, goede vocal moet ik zeggen. De 2e heeft een bekende vocal, ik weet zo snel niet van welk nummer, maar als je hem hoort herken je hem wel. De laatste valt bij de Original mix heel erg tegen vind ik, maar in deze toestand, de "re-dub" wordt het toch nog een aardig nummertje.
Steev    posted on 01-03-2007 22:03
[Trance / Electro]

* Marcel Woods  -  Get the Kleenex (Original mix)
* Randy Katana  -  Another Wave
* Sander Kleinenberg - This Is Miami (Funkagenda`s This Is The Wetherspoons Mix)

[Commentaar]
Wat redelijk nieuwe Trance / Electro nummertjes. Die van Marcel Woods is volgens mij vrij nieuw, al weet ik dit niet zeker omdat ik hier niet echt duidelijke informatie over kan vinden. Verder is dit de laatste van Randy Katana en een nieuwe remix van Sander Kleinenberg's nummer: This is Miami!
DJ_Sintec    posted on 01-03-2007 22:28
[Electro / House]

* Sebastien Leger - Little Bug
* Futureheads - Worry about it later (switch rmx)
* Dj Misjah - What is

[Commentaar]
Niet direct het nieuwste van het nieuwste maar ik verwacht van little bug een echte floorfiller, zeer mooie melodie die blijft hangen en werkt aanstekend voor te dansen. Worry about it later is weerom een gigantische remix van switch, zeker eens de moeite om te beluisteren. De laatste is wat een vreemde eend in de bijt, beetje meer house achtig maar heeft een gigantische tune! zeker eens beluisteren! werkt zeer aanstekelijk.
Lukaz    posted on 02-03-2007 14:16
[Trance / Electro]

* Joop - The Futere
* Milo.nl vs Cj Stone - Exciting

[Commentaar]

Ik ben niet de dj die deze genre nummerssnel zou gaan draaien maar ik begrijp heel goed dat je door deze twee nummers je laat over halen om dit te gaan draaien.
Vooral Exciting heeft een hele foute bassline (op de goede manier).

mikko    posted on 05-03-2007 02:13
[House]

* Olav Basoski - Da Beat Kicks (Original)

[Commentaar]
Een nieuw nummer van Olav Basoski met een dope bassline+melodie
Sandr    posted on 06-03-2007 03:09
Het zou handig zijn als er ook bij vermeld zou worden waar je het nummer kan kopen
bijv. Beatport, dancetunes, platenzaak etc.

Kan lang niet alle bovengenoemde nummers legaal (internet of cd) vinden.

Het is maar een idee, maar dat maakt voor mij het zoeken in ieder geval een stuk makkelijker!
Play that funky music white boy....
sjefkuh    posted on 06-03-2007 10:49
[Trance / Electro]

*Joey V - Chopperchunk
*Randy Katana - Another Wave
*Joop - The Future
*Genix - Bodyshokk

[Commentaar]
Alle 4 zéér goede nummers. Volgens mij zijn ze allemaal te vinden op dance-tunes.

DJEduardo    posted on 16-03-2007 11:43
[House/Electro]
*
Darren Mase- Take that record off ( dé plaat van dit jaar..nu al ja. )
*
Mantrix - Smack My Beat Up ( electro remake van the Prodigy)
* Federico Franchi - Cream ( stampende techno/electro?)
* Tom Stephan & D.Ramirez - shake it baby (Rene Amesz & Peter Gelderblom Remix)
( Groovy, funky, superr..)

Bartjens    posted on 16-03-2007 13:51
Poster: DJEduardo

* Rene Amesz- shake it baby ( Groovy, funky, superr..)

Bedoel je niet Tom Stephan & D.Ramirez - Shake It Baby (Rene Amesz & Peter Gelderblom Remix) ?
www.djbrowbeat.com
DJEduardo    posted on 16-03-2007 14:15
Oeps, yess..nu aangepast
rekord    posted on 19-03-2007 18:40
robbie williams - lovelight (soulwax ravelight vocal rmx)
dangerious dan & van she-around the world again
petter-some polyphony
DJ_Sintec    posted on 19-03-2007 19:19
Poster: Sandr
Het zou handig zijn als er ook bij vermeld zou worden waar je het nummer kan kopen
bijv. Beatport, dancetunes, platenzaak etc.

Kan lang niet alle bovengenoemde nummers legaal (internet of cd) vinden.

Het is maar een idee, maar dat maakt voor mij het zoeken in ieder geval een stuk makkelijker!

ik baseer mij op nieuwe release van platen, kweet niet of ze via beatport enzo verkrijgbaar zijn, via decks kan je ze op plaat online bestellen.
rekord    posted on 19-03-2007 21:41
ik koop mijn platen in extrazone brussel (vlak bij mijn school Ehsal)
je vind er vooral club techno en elektro
jump en trance leeft niet echt in brussel
in nederland hebben ze daar extrazone?
robbert    posted on 19-03-2007 22:08
[House]

Roog - your mind is twisted
Sebastian Leger & Chris Lake - aqualight
Green Velvet - la la land

[Commentaar]

Your mind is twisted is een heerlijk nummer en zal het goed doen in clubs (al hoor ik hem nu nog niet veel). Aqualight is een waardige opvolger voor hypnotized. La la land blijft wat mij betreft een lekkere afwisseling op de kapot gedraaide shake & pop
barthawk    posted on 19-03-2007 22:15
[Trance]

Airbase - Garden state
Zero 7 - Home (mike Foyle remix)
Robert Burns ft. Hydroid - Magnolia

[Commentaar]

Die nieuwe airbase is weer een topper geworden, lekkere rustige synths..prima om een set mee op te bouwen. De klapperr van de week komt van Robert en hydroid, deze gasten hebben we een tech-trance knaller afgeleverd. Daarnaast heb ik ook een Bootleg gekregen van mike, hij heeft zero 7 - home geremixed. het was voor mij ook een onbekende groep, maar het is zeker een toffe progressive plaat geworden. Deze plaat is nergens te downloaden (wordt ook niet uitgebracht) maar mocht hem wel delen, dus voor de mensen die instresse hebben, PM me ff.
Patrick2005    posted on 20-03-2007 11:26
[Hardstyle]

Block & S-te-Fan - Guilty E.P.

[Commentaar]

heerlijk nummer die guilty gaat weer iets harder dan die nieuwe generatie hardstyle:D
Lukaz    posted on 20-03-2007 17:23
[Drum 'n' Bass]

Plump Dj's - The Rub Off

[House/Electro]

John Marks - Insanity

[Trance]

Cosmic Gate - Analog Feel
Markus Schulz - Never be the Same Again

[Commentaar]

Niet nieuw maar wel heel vet een lekker openings nummer, ook geschikt voor een minimal, house of techno set.
John Marks: ook niet spik splinter nieuw maar wel lekker om even te vermelden. De Bassline is zeer geliefd bij mijn oor.
Verder zijn de twee vernoemde trance nummers gewoon puur gemaakt voor het geld. Trance Energy komt eraan dus maken de mannen 2 super nummers zodat die weer gedraait gaan worden in Trance Energy, dit maakt de nummers zeker niet minder mooi al heeft Analof Feel wel wat van Diving.
DNR    posted on 20-03-2007 17:28
[HARDCORE]

Kasparov -hellraising
Stunned Guys - Raise Cain

[Commentaal]

allebei heel lekkere nummers.
djdinaio    posted on 20-03-2007 22:27
[House/electro]
Roog, Greg & Jeroenski - Your Mind Is Twisted (Peter Gelderblom Remix)
Paul Bingham - Extra Sensory Perception (Robbie Rivera Mix)
Laidback Luke ft. Stephan Granville - Hypnotize (John Dahlback Mix)
Bob Sinclair - Tennessee (Soul Conspiracys RedNeck Re/Dub)

[Commentaar]
Geen! Gewoon goede tracks .
tairip    posted on 20-03-2007 23:30
Poster: robbert
[House]

Roog - your mind is twisted
Sebastian Leger & Chris Lake - aqualight
Green Velvet - la la land

[Commentaar]

Your mind is twisted is een heerlijk nummer en zal het goed doen in clubs (al hoor ik hem nu nog niet veel). Aqualight is een waardige opvolger voor hypnotized. La la land blijft wat mij betreft een lekkere afwisseling op de kapot gedraaide shake & pop

Green Velvet - La La Land is niet bepaals nieuw!
MartinDuncan    posted on 22-03-2007 00:01
volges mij ook niet heel nieuw meer maar wel lekkrr:
Gelazer - Iedreen gaat los

verder:
F to the F - Wheels in Motion (maar dan wel de choclate puma remix)
Jessie Garcia - Off da Hook
Basement Jaxx - Make Me Sweat
Groove Armada - Get Down  OHHHWWW Shit die Bassline  (volges mij nog niet uit wel binnenkort, staat wel op de myspace van hun)
ArCee    posted on 23-03-2007 15:01
                                               Trance:

1) Beam feat Michelle Aragon - silent tears. Niet te slap met mooie vocalen in de break. Wel de sean Tyas remix.
2) T4L - moonwalk. Heerlijke opzwepende plaat.
3) Guiseppe Ottavianni - through your eyes. Lekkere tech maar niet te harde plaat.

Om er maar even 3 uit het blote hoofd op te noemen.
altamira    posted on 25-03-2007 13:16
Poster: MartinDuncan
volges mij ook niet heel nieuw meer maar wel lekkrr:
Gelazer - Iedreen gaat los

verder:
F to the F - Wheels in Motion (maar dan wel de choclate puma remix)
Jessie Garcia - Off da Hook
Basement Jaxx - Make Me Sweat
Groove Armada - Get Down  OHHHWWW Shit die Bassline  (volges mij nog niet uit wel binnenkort, staat wel op de myspace van hun)

Make me sweat is wel heel gaaf inderdaad... get down vind ik dan weer wat te wazig.

49 Users online: 11 Guests (38 Unknown)
Pages generated today : 16.253
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.803.700