Poster: TheSupercrab
een wordje, Legaal, als je dj hebt moet je respect hebben voor de producers, anders ben je gewoon hypocrite, Als je zelf ooit bekend woordt en elke gast download je nummers illegeal word je echt wel pissig, al dat werk voor niets... is gewoon slecht als djs ilegaal aan hun tracks beginnen helemaal als ze voor geld draaien ergens,
Beatport is the answer for me!
No money is the answer for me!
Poster: Jorrit
Wat bedoel je, dat je te weinig geld hebt om 1,50 / 2,00 euro per Mp3 te betalen maar wel een PC hebt met internetaansluiting?
Lijkt me stug... En anders kan je altijd nog gaan werken / draaien voor wat geld?
Poster: Lukaz
No money is the answer for me!
Poster: Blast
Ik download alleen muziek die ik voor eigen gebruik, gebruik. Ik draai met plaatjesdus het gaat lastig om te downloaden xD. En uiterraad koop ik wel eens een CD, zoals die van Sensation, Trance Energy etc.:P
Poster: Jeroony
Maar het kan nooit zo zijn dat de nieuwste releases ergens illigaal te downe zijn.
Poster: jerzz
Netlabelreleases zijn kwalitatief goed, gratis te downloaden en er `kleeft` een mooie geschiedenis en toekomstvisie aan vast. Free music for free people is een van de leuzen waardoor nieuwe muzikale wegen worden bewandeld, paden geëffent voor ieder die dieper durft te gaan dan mainstream...