Poster: NIekh
ja das waar maar bij ons heb je geen goede platenzaak/cd zaak zo ver ik weet dusja
ik was wel is benieuwt hoeveel mensen hier hun muziek kopen in een winkel singels of vinyls maakt niet of dat je je muziek download
Poster: TheSupercrab
een wordje, Legaal, als je dj hebt moet je respect hebben voor de producers, anders ben je gewoon hypocrite, Als je zelf ooit bekend woordt en elke gast download je nummers illegeal word je echt wel pissig, al dat werk voor niets... is gewoon slecht als djs ilegaal aan hun tracks beginnen helemaal als ze voor geld draaien ergens,
Beatport is the answer for me!
Poster: TheSupercrab
Als je zelf ooit bekend woordt en elke gast download je nummers illegeal word je echt wel pissig, al dat werk voor niets... is gewoon slecht als djs ilegaal aan hun tracks beginnen helemaal als ze voor geld draaien ergens.
Poster: Jer-E
downloaden mag
alleen uploaden niet.....
Poster: Kevinova
Heb je gelijk maar het afspelen van illigaal gedownloade nummers mag alleen in huiselijke kring en niet publiekelijke...
Poster: Jer-E
maar probeer jij maar eens de speciale nummers in de winkels te vinden zonder dat ze al voorgemixt zijn. dat valt niet mee hor.
ik was wel is benieuwt hoeveel mensen hier hun muziek kopen in een winkel singels of vinyls maakt niet of dat je je muziek download