Poster: Mforge
ik ben het ook met chiron eens, milk inc? ppk? barthezz? kom op zeg, dit is geen trance, dit zijn nummers gemaakt met 1 doel geld verdienen in commerciele kringen. ik hou zelf helemaal niet van trance, maar bovengenoemde artiesten? het predikaat trance geven.....daar doe je trance mee te kort.
Trance was vroeger zowieso al veel harder dan nu, vroeger had trance nog power..en werd het gedraaid door o.a sven vath.
anyway...trance is dood, hoorde laatst een stuk tiesto op 538 waarin hij veelal minimale techno en neotrance (of hoe je het noemen wil) draaide.
en weet je wat, ik vind het een goeie zaak dat die zoute muziek verdwijnt!
anyway...trance is dood, hoorde laatst een stuk tiesto op 538 waarin hij veelal minimale techno en neotrance (of hoe je het noemen wil) draaide.
Poster: the-melody
Yves draait toch alleen maar retro?
quote: |
Poster: DaDragon Ik weet niet waar de klubbheads nu onder vallen, maar die vielen bij mij destijds ook onder het "trance" kopje. Helaas hoor je nu niets meer van ze. helaas... |
2 Chiron : hoogstwaarschijnlijk wel ja, en de dingen die zeg oliver lieb maakte gaan wel wat dieper dan de meeste trance, dat was trance zoals het hoort!
en toen ik tiesto een marc houle track hoorde draaien gevolgd door nog meer neotrance achtige gevallen wist ik het zeker : trance zoals het tussen 00 en 04 was is dood! gelukkig maar ook!
en dave clarke heeft ook gelijk qua muziek en skills zijn trance dj's gewoon de mindere
Poster: sjefkuh
techtrance is volgensmij vooral marcel woods enzo
Poster: Dj-RK
Trance is trance en andere stijlen zijn andere stijlen wat je mooi vindt is belangrijker dan wat er is of juist uit is .... je moet toch je gevoel volgen
Poster: Dj-RK
je moet toch je gevoel volgen
Poster: Illusion
Barthezz is ook een gegeven moment heel erg populair geweest.