Even een reactie op Beatport.
Men kan mij denk ik ook wel helpen hier, zonder dat ik een nieuw TOpic hoef aan te maken neem ik aan.

Laten we zeggen, dat niet alle muziek die ik heb legaal verkregen is. Aangezien ik nog niet op feesten draaide was dit ook niet nodig.
Nu begin ik toch meer interesse te krijgen, en mag ik ook steeds vaker draaien op feesten met een van me.
Oftewel, het hebben van Legale muziek is wel zo prettig

!
Ik ben nu dan ook op een punt dat ik bereid ben, daar gewoon geld voor te betalen, maar dan ook zeker te weten dat ik met goede kwaliteit MP3's draai.
Ik erger mij namelijk ook aan het feit, dat ik de vetste nummers die ik vind via Beatport nu net niet gevonden krijg op de minder legale wegen.
Ik heb zojuist een account aangemaakt op beatport, en ben eens gaan rond liggen kijken.
Ik wil nog een aantal bevestigingen hebben voordat ik daadwerkelijk nummers ga kopen.
We schetsen het volgende normale scenario:
Ik zoek muziek, in het house genre aangezien dit is wat ik draai.
Na wat zoeken besluit ik een aantal nummers dus graag te willen hebben.
Bijvoorbeeld:
- Panic - All in the Game € 1,99
- Xs Night- After Love € 1,99
- Sebastian Leger - Agualight € 2,49
Bij deze nummers klik ik op "BUY", waarna ik naar Check out ga rechts boven in het scherm.
Daar is de prijs te zien, en ook in welk formaat je de nummers wilt ontvangen.
Dit is verstandig om gewoon om MP3 te houden denk ik?!
Vervolgens vul ik straks mijn CC gegevens in, zodat ik de nummers kan betalen.
Daarna naar de grote button onder de beeld, "Check Out" zodat ik de betaling bevestig lijkt mij.
De grote vraag is dan,
Hoe en Wat ontvang ik mijn nummers?!
Als MP3 via de mail, of krijg ik een download scherm te zien?
Ik hoop dat iemand antwoord kan geven op mijn vragen, zodat ik ook aan de gang kan gaan met het downloaden via Beatport.
Edit:/
Tevens mijn laatste vraag.
De nummers die ik afluister op Beatport vind ik anders klinken dan de nummers die je afluisterd via AudioJelly.
Is men het daarmee eens?
Of zijn de uiteindelijk gekochte beatport nummers van betere kwaliteit dan wanneer je het stukje afluisterd via de site?