Poster: Bonzaiboom
Deze versies zijn niet echt goed te downloaden, behalve bijvoorbeeld op dance-tunes.com, maar deze mag je niet voor commercieel gebruik gebruiken
Michael
Poster: Bonzaiboom
Ik heb voor de zekerheid maar even een mailtje gestuurd naar Dance-tunes.com... die zullen het vast wel weten... In ieder geval bedankt allemaal voor jullie hulp.
Ik laat nog wel weten wat het antwoord is van Dance-tunes.com
Jorrit kan de nodige feedback geven over wanneer je gedownloade muziek nu eigenlijk illegaal wordt.
Ik heb net gebeld met Buma in Hoofddorp en heb het volgende te horen gekregen over geluidsdragers:
1. Illegaal verkregen downloads mag je NIET in het openbaar ten gehore brengen. Punt. In het uiterste geval kan worden overgegaan tot inbeslagname.
2. Het ten gehore brengen van eigen werk op CDR is WEL toegestaan. [EDIT] aanvulling KVM: een song die je zelf hebt bedacht en niet een zelf gemaakte mix van bestaande cd's [/EDIT]
3. Het draaien vanaf CDR (gekopiëerde cd's, eigen compilaties en mixen, legale MP3 downloads) én vanaf PC is officieel NIET toegestaan.
Poster: Djillusion
Nee idd. Zit allemaal best ingewikkeld in mekaar. Ik ga eens informeren, hoe het precies ziet.
Poster: Reemz
Als je wilt weten hoe het zit omtrent de regelgeving van legaal gedownloade tracks is deze newsfact misschien wel interessant.
Buma/Stemra en legale downloads
Poster: Djillusion
Jij bent goed bezigtrouwens (toffe naam)
Poster: Sandr
Ik ben daar ook benieuwd naar, ben vooral op zoek naar de wat oudere nummers die ik niet op single kan vinden.
Bijv:
House of pain : Jump around
dat soort nummers zou ik graag op single willen hebben.
Weet iemand een goede (online) shop daarvoor..