TMF AWARDS 2006 (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Een TMF AWARD is

-Het hoogste wat je kunt halen
-Mooie prijs voor een goed jaar
-Er zijn belangrijker dingen
-anders, Namelijk:

Voting is only possible for our Members
RenéKuppens    posted on 10-10-2006 18:09
Hallo,,

de tmf awards 2006
het is bijna zover.

Dj Tiësto gaat samen met THE BLUE MAN GROUP een show op zetten dit beloofd een spektakel te worden...

line-UP

Tiësto
Razorlight
James Morrison
Postman ft Anouk
I.O.S.
Panic! At The Disco
Kane
R.O.O.O.M.
Di-rect
Lange Frans & Baas B
Brace
Ali B
Blue Man Group
Van Velzen
Ziggi
The Opposites
Partysquad
Een van de kweekvijver TALENTEN

wie gaat er heen of weet er meer over
laat het maar horen

What do you think about TMF AWARDS 2006 ??

Vote :   
Thomz    posted on 13-10-2006 17:42
Poster: the-melody
Ik vind het maar een pot zever, de artiesten worden helemaal niet beoordeelt om hun 'kwaliteit' maar om de bekendheid. Normaal ging tiësto erbij zijn op de belgische awards... Nou eerst zien en dan beloven want ze zeggen het al zoveel keer

Ik denk dat bij alle grotere awardshows wordt gevote op de bekendheid en niet op kwaliteit, ,et zoals bij de beste dj van het jaar het geval is...
the-melody    posted on 13-10-2006 17:45
Inderdaad en daarom zouden ze het gewoon mogen afschaffen...
RenéKuppens    posted on 13-10-2006 17:45

@fantasy: naar mijn weten was er vorig jaar geen tiësto bij...

Jawel maar dan bij een apart onderdeel genaamd LIVE AT THE BRIDGE
the-melody    posted on 13-10-2006 17:46
Ja bij nederland mss maar aangezien ik en fantasy en nog wat mensen in belgie(voornamelijk leven) ga ik ervan uit dat hij belgië bedoeldeHappy, laughing
Thomz    posted on 13-10-2006 17:49
Poster: Dj-RK

Jawel maar dan bij een apart onderdeel genaamd LIVE AT THE BRIDGE

Was naar het schijnt wel een flop...
RenéKuppens    posted on 13-10-2006 17:56
Ja bij nederland mss maar aangezien ik en fantasy en nog wat mensen in belgie(voornamelijk leven) ga ik ervan uit dat hij belgië bedoeldeHappy, laughing

ja maar je kunt ze toch ook allebei hebben gekeken de belgische komt ook op de nederlandse tv
RenéKuppens    posted on 13-10-2006 23:40
Zo tmf award zitten er op

Tiesto en blue man group was voor mij het hoogte punt alleen veel te kort maar een liedje gedaan maar ja jammer:S
LauW    posted on 14-10-2006 02:16
Ja leuk alle commerciele crap in 1 festival!!!!1 Nix voor mij iig
greup    posted on 14-10-2006 03:00
Ik vond het echt een slechte show. (en dan let ik even op licht en geluid en decoratie)

Ik vond de lichtshow behoorlijk tegenvallen.

Ook ging er, in het begin nog al eens wat mis met het geluid.

De podia's ( was er eigenlijk maar 1) vond ik alles behalve speciaal. En ook de lokatie vond ik nix. HmH, het was voor tmf awards, wat best groot is/was een kleine lokatie, en ik vond de aankleding nou niet heel mooi.

Maar wat ik vooral irritant vond waren de filmpjes die je zag bij de uitreikingen! Ze klonken niet duidelijk, en waren gewoon te chaotisch vond ik.

Maar ag, dat is mijn mening....

Mod edit by greup on 14-10-2006 03:01 (1%)
RenéKuppens    posted on 14-10-2006 10:09
Poster: greup
Ook ging er, in het begin nog al eens wat mis met het geluid.
Maar wat ik vooral irritant vond waren de filmpjes die je zag bij de uitreikingen! Ze klonken niet duidelijk, en waren gewoon te chaotisch vond ik

vond ik ook de filmpjes waren niet dat je zegt makkelijk te begrijpen heel druk en wazig

het geluid was bij ilse de langen niet eens aan:S
LeSsE    posted on 14-10-2006 10:28
De line-up zegt me helemaal niks, hier in belgie zijn er toch (te) veel mensen voor het rock/pop/metal genre en daar besteden ze op tmf TE veel aandacht voor. Zelden komt er dance/trance/jump etc aanbod...

Helemaal mee eens. Ga gewoon eens kijken naar de red carpet en naar het podium en voor de rest zal de tv terug af staan
Leon    posted on 14-10-2006 17:19
Heb het verder niet gezien ofzo maar vind de TMF awards eigenlijk de razzies van de muziekwereld...
Laidback    posted on 14-10-2006 17:38
de intro was zeker "Lekker" :P

Nummero 2.. nu zonder al die doeken :P

User edit by Laidback on 14-10-2006 @ 17:44:05 (79%)
Mod edit by Lead on 14-10-2006 21:07 (14%)
barthawk    posted on 14-10-2006 17:44
gelukkig heeft thijs weer gewonnen anders gaan al die commerciële k*tkinderen weer achter armin van buuren aan...
Thomz    posted on 14-10-2006 17:54
Inderdaad lekkere intro :p ,  waarschijnlijk moesten ze besparen en heb ze dit dan maar als intro genomen :d
dj-nick    posted on 14-10-2006 19:04
maar vind ahoy zowiezo beter voor de tmf awards
gethigh    posted on 14-10-2006 19:09
lijkt me dom, ff naar een dj set van 15min ofzo gaan luisteren
elke artiest speelt 2 nummers, elke dj 3 a 4 nummers en dan dat rotambetant uitreiken van die awards en een hoop gezever van de vj's
Twello    posted on 14-10-2006 19:12
Poster: barthawk
gelukkig heeft thijs weer gewonnen anders gaan al die commerciële k*tkinderen weer achter armin van buuren aan...

commerciele kutkinderen achter armin van buuren aan?

Ik wil je niet beledigen ofzo maar je moet toegeven dat tiesto de laatste 2 jaar slecht bezig is en dat armin juist het tegenovergestelde doet... tiesto heeft gewoon zijn tijd gehad. Je moet wel kijken naar het publiek he... dit zijn niet de diehard trance liefhebbers, dus weten ze er weinig van af
Laidback    posted on 14-10-2006 19:43
1 ding vond ik zo irritand..

als een stel van die K*T pubers een camera zach.. dan gingen ze meteen Keihard gillen en schreeuwen..
zo hard dat ik de speakers bijna uit me tv kon zien komen!!
waarom moet je schreeuwen naar een camera dan ?
je kan toch ook gewoon stil zijn.. en / of hallo zeggen ?
Thomz    posted on 14-10-2006 21:41
Milk Inc heeft hier juist gedaan, maar speciaal? Nee hoor, ben juist blij dat dEUS de titel voor Best alternative National heeft gekregen :d  En het optreden van Bob Sinclar was in 1 woord slecht, waren maar twee liedjes en heeft deze zelf niet in mekaar gemixt. Nouja, we moeten niet teveel verwachten he. 

Ben enkel nog benieuwd om Tiësto en Daan te zien... :d

barthawk    posted on 14-10-2006 23:02
Poster: Twello

commerciele kutkinderen achter armin van buuren aan?

Ik wil je niet beledigen ofzo maar je moet toegeven dat tiesto de laatste 2 jaar slecht bezig is en dat armin juist het tegenovergestelde doet... tiesto heeft gewoon zijn tijd gehad. Je moet wel kijken naar het publiek he... dit zijn niet de diehard trance liefhebbers, dus weten ze er weinig van af

zo bedoelde ik het ook, als de 'echte fans' maar weten wie de beste is!
Thomz    posted on 15-10-2006 01:15
Daan niet gezien, maar er zijn nog herhalingen. En Tiësto vond ik toch een mooie act hoor, hij deed zen job als afsluiter zeer goed en heeft voor mij mog maar eens bewezen dat hij nog altijd weet hoe het publiek te bekoren en mee te slepen in de muziek. Tiësto is dan misschien een populaire dj, hij kan het och hoor, populair of niet.
the-melody    posted on 15-10-2006 09:15
Ik vond de aankodiging van best new act(of wat het ook was; tiesto die zijn award kreeg) maar overdreven: 'Best dj of the world'. Dat is toch Paul Van Dyk en binnenkort(mss) iemand anders. Bewijst maar eens dat ze bij TMF altijd wat overdrijven.

Bob sinclar was slecht idd, had er meer van gewacht. Moesten ze daarvoor 3cdj's en een djm600(800?) neerzetten. Tiësto vond ik eerlijk gezegt ook wat tegenvallen... Had er toch wat meer van verwacht.

Geluid was ook niet al te best, het gegil van het publiek was luider dan de muziek op de tv.... Nou lekker.

Kortom: ROT SHOW
User edit by the-melody on 15-10-2006 @ 09:15:43 (1%)
szepsy    posted on 16-10-2006 21:02
TIESTO THE WORLD 1 DJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thomz    posted on 16-10-2006 21:10
Poster: szepsy
TIESTO THE WORLD 1 DJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Arguments...

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

252 Users online: 52 Guests (200 Unknown)
Pages generated today : 39.881
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.691.893

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use