Poster: the-melody
Ik vind het maar een pot zever, de artiesten worden helemaal niet beoordeelt om hun 'kwaliteit' maar om de bekendheid. Normaal ging tiësto erbij zijn op de belgische awards... Nou eerst zien en dan beloven want ze zeggen het al zoveel keer
@fantasy: naar mijn weten was er vorig jaar geen tiësto bij...
Poster: Dj-RK
Jawel maar dan bij een apart onderdeel genaamd LIVE AT THE BRIDGE
Ja bij nederland mss maar aangezien ik en fantasy en nog wat mensen in belgie(voornamelijk leven) ga ik ervan uit dat hij belgië bedoelde
Poster: greupOok ging er, in het begin nog al eens wat mis met het geluid.Maar wat ik vooral irritant vond waren de filmpjes die je zag bij de uitreikingen! Ze klonken niet duidelijk, en waren gewoon te chaotisch vond ik
vond ik ook de filmpjes waren niet dat je zegt makkelijk te begrijpen heel druk en wazig
het geluid was bij ilse de langen niet eens aan:S
De line-up zegt me helemaal niks, hier in belgie zijn er toch (te) veel mensen voor het rock/pop/metal genre en daar besteden ze op tmf TE veel aandacht voor. Zelden komt er dance/trance/jump etc aanbod...
Poster: barthawk
gelukkig heeft thijs weer gewonnen anders gaan al die commerciële k*tkinderen weer achter armin van buuren aan...
Poster: Twello
commerciele kutkinderen achter armin van buuren aan?
Ik wil je niet beledigen ofzo maar je moet toegeven dat tiesto de laatste 2 jaar slecht bezig is en dat armin juist het tegenovergestelde doet... tiesto heeft gewoon zijn tijd gehad. Je moet wel kijken naar het publiek he... dit zijn niet de diehard trance liefhebbers, dus weten ze er weinig van af
Poster: szepsy
TIESTO THE WORLD 1 DJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!