quote: |
Poster: Reind Is het je overigens opgevallen dat de meeste vernieuwende dj's (die dus met software e.d werken) ook wel verrekte succesvol zijn, richie hawtin, sascha, james zabiela enzovoort. Het ontgaat veel mensen maar kijk eens hoeveel grote jongens nu al gebruik maken van software icm hardware oplossingen. |
Poster: djprozei
pas ook iets vaags meegemaakt moest draaien op een feestje en de eerste artiest kwam met een laptop aan die werdt aan t mengpaneel aangesloten.
start ie magix music maker op en speelt ie een vooraf in elkaar gezette mix af.
en heeft daarna 45 minuten stil achter de dj booth gestaan.
en ik me daarna helemaal in t zweet werken om een vette set neer te zetten.
terwijl hij met z'n luie reet 1 x op play drukt.
het liefst gooi ik die laptop dan zo door de zaal heen.
ik heb vele jaren in me slaapkamertje moeten oefenen om een strakke set neer te kunnen zetten terwijl er een sukkel met een laptop aan komt met software die alles voor hem doet.
deze mensen zijn gewoon lui.
en ik vindt het absoluut niet professioneel ogen.
Poster: Reind
Is het je overigens opgevallen dat de meeste vernieuwende dj's (die dus met software e.d werken) ook wel verrekte succesvol zijn, richie hawtin, sascha, james zabiela enzovoort. Het ontgaat veel mensen maar kijk eens hoeveel grote jongens nu al gebruik maken van software icm hardware oplossingen.
Poster: VerjickeIk begrijp je misschien niet goed maar.... Je gebruikt het toch zelf?
Ja dat vind ik ook erg dom dat hij gwn niets doet terwijl hij daar gwn staat,dat wil toch niet zeggen dat andere dj's dat zouden doen die VDJ gebruikenwat heb je daar nu aan
In iedergeval ik ken geen enkele dj die zo lui is om zo te mixen met VDJ.
Poster: the-melody
Ik begrijp je misschien niet goed maar.... Je gebruikt het toch zelf?
Poster: the-melody
Ik begrijp je misschien niet goed maar.... Je gebruikt het toch zelf?
Poster: DeafDJ
Setje opnemen is wel heel wat anders dan software gebruiken, dat kan je even goed op een CD'tje en is al helemaal NOT DONE. Ik vraag me wel af of top DJ's wel eens voor de veiligheid een setje opnemen voor grote evenementen....
Poster: Verjicke
Maar als idd op een grote fête moet draaien dan kun je dit wel doen voor de veiligheid.
Poster: DeafDJ
Dat is een kwestie van persoonlijke mening, ik vind het in geen enkel geval kunnen....
Poster: DizZorder
en wrom zou VDJ slegt zijn en is Final Scratch the bomb !!!! uiteindelijk is et etzelfde :p
Poster: Verjicke
PS:1.ik weet dat er een bpm counter opzit en dat je dit normaal gezien zonder
moet doen maar daarvoor moet je idd oefenen.
Poster: markus007
je hoeft niet altijd zonder te doen, mijn behringer dx626 heeft een ingebouwde BPM counter
Poster: Nandi