Poster: the-melody
Er zit een automatische mix functie op, zit een automatische bpm teller op: echte dj's doen daar jaren over om dat perfect te kunnen. Daarom heb ik zo'n hekel aan die jongentjes.
Er zit een automatische mix functie op, zit een automatische bpm teller op: echte dj's doen daar jaren over om dat perfect te kunnen. Komen de pc dj'tjes aan klik en baf perfecte bpm. Daarom heb ik zo'n hekel aan die jongentjes. Ik begin pas respect voor de gozers te krijgen wanneer ze een dj booth hebben staan(en dit kunnen bewijzen). Quote van hier(waar ook genoeg te lezen valt):
'Moest ik kiezen tussen hardware en VDJ kies ik gewoon voor hardware. VDJ is gewoon voor beginners die het eens willen zien hoe het 'dj'en' is(en dan zie je nog niks). Nee ik maak geen mix met dat programma, dat komt hier zelfs niet eens op. Het is ook zo dat als je wat carriere wilt maken je van dat VDJ moet afstappen en naar hardware gaan. In clubs gaan ze je later echt niet aannemen als je daar met je laptopje en kabeltje aankomt(met vdj dan). Moet je gewoon eens snappen. En ibizix weet je hoe jij nu bij mij overkomt?: Je zei: Het is gewoon makkelijker mixen met VDJ. Wel dan heb ik gewoon de indruk dat je nog nooit gemixt hebt met hardware en er niks van bakt zonder je VDJ. En zoals ik al zei: mensen die VDJ gebruiken zijn de naam 'dj' niet waart omdat zelfs het kleinste kind dat kan egebruiken. Sorry maar dat is mijn mening. Als je hierop verder wilt gaan maak je gewoon en ander topic aan.'
Poster: IbiziX
maar mensen die niet kunnen mixen zijn ook de naam dj niet waart dus je moet hier ook niet veel beginnen te reageren.
Ik vind je reactie alles dan beleefd en hoop dat je je wat beleefder zult gedragen, als jij vindt dat het kleinste kind daarmee een goeie mix kan mee maken wil ik wel eens een wedstrijdje doen met je, genaamd: beste mix met VDJ!!!
Kunnen we het nu wat beleefder houden?? en liefst on-topic en niet beginnen met mensen uit te kafferen!
ten 1ste ik kaffer geen mensen uit, ik zeg mijn mening en die moet je maar respecteren. ten 2de: ik heb me beleefd genoeg gedragen en ik zei enkel maar jouw woorden met mijn mening erachter. Ten 3de: mix met vdj haha 1knopje indrukken.... LEUK! Zie mezelf al 1uur voor me scherm zitten terwijl me dj setup gewoon achter me staat. En idd het kleinste kind kan dat. Verjicke zei dat er een automatische bpm counter opzit: nou die kleine heeft er maar op te drukken en ff inmixen.
Poster: IbiziXcheck je inbox even
met welk programma maak je je nummers/welk genre?
En idd het kleinste kind kan dat. Verjicke zei dat er een automatische bpm counter opzit: nou die kleine heeft er maar op te drukken en ff inmixen.
Poster: TheSupercrab
Edit aub die link eve!! (zet hem aub als Link.. dit molt de Layout zo) Ik vind die setups wat meer hebben. ie -> ze worden bedient door controller of door Timecode Vinyl, zo vind ik het wel van toe voegende waarde! Als je allen de software gebruikt dan wat is de point? (behalve als je net een beginner bent) Gebruik dan zo als k al eerder zei abelton.. dan heb je het pas over toe gevoegde waarde!!
Poster: neutje
ik blijf het nep vinden.
al ga je op een feest draaien en je staat een beetje met je computer te pielen ziet dat er niet profesioneel uit vind ik.
Poster: Laidback
dan zijn er een hoop feesies die er on-professioneel uit gaan zien