Poster: gethigh
het gaat hier toch wel degelijk om dj ipv producer he?
tis zoals altijd weer, welke dj is het bekendst
Poster: barthawk
Jonas steur is mijn favoriet maar die staat er helaas niet bij, de jongens van above en beyond zijn ook meesterlijk en daarom voor hun gekozen...
Poster: Bobbo
Mijn Favoriet is
Fred Baker...
hij zier er niet tussen dus kies ik
Ron Van Den Beuken...
Poster: LauW
Maar echte trance is ook gewoon zo uit
Poster: LauW
Maar echte trance is ook gewoon zo uit
Poster: Dj-RK
Ik denk van niet als je kijkt hoeveel Trance Feesten nog helemaal uitverkocht worden
kijk maar naar armin van buuren die krijgt alleen AHOY vol Tiesto alleen geldredoom dan denk ik dat het best goed gaat met de Trance in binnen- en buiten-land
enkel evenementen en concerten, op feestjes kom je het bijna nergens meer tegen
Poster: the-melody
Het verbaast me dat Paul van Dyk minder scoort daan Tiësto...
Mij niet; Reden denk ik omdat er best veel Nederlanders zijn op deze site en ik denk dat Tiësto nog altijd heel geliefd is maar dat Paul van Dyk zo laag scoort snap ik ook niet
meschien gaan we dit jaar in de DJ MAG nog wel wat grote verschuivingen komen ik denk dat armin van buuren 1e wordt Tiësto 2e Paul van dyk 3e
en ik hoop dat SANDER KLEINENBERG de top 10 binnen gaat komen
Ferry Corsten moet van mij part op die plaats blijven staan :D
zeker en vast en daar hoort hij ook, hij is wss wat ondergewaardeerd omdat zen muziek niet zo commercieel is en dat hij vaker ook al wat meer progressive draait
Bedoel je Sander Kleinenberg?
Poster: DizZorder
tiesto heeft zijn tijd gehad... sander van doorn, ferry korsten, sander kleinenberg en last but not least... Armin van Buuren...
dit zijn nu DE NL Trance DJ's van et moment.. en Armin word volgend jr beste DJ van de Wereld...
Mij niet; Reden denk ik omdat er best veel Nederlanders zijn op deze site en ik denk dat Tiësto nog altijd heel geliefd is maar dat Paul van Dyk zo laag scoort snap ik ook niet
meschien gaan we dit jaar in de DJ MAG nog wel wat grote verschuivingen komen ik denk dat armin van buuren 1e wordt Tiësto 2e Paul van dyk 3e
en ik hoop dat SANDER KLEINENBERG de top 10 binnen gaat komen
Ferry Corsten moet van mij part op die plaats blijven staan :D