Poster: tairip
Haha zullen we maar eens even een topic los gooien over Gieterveen :Dnee laten we dat maar niet doen!
Dit is oud en nieuw >> KLIK << Resultaat, werk straffen varieerend van een 10 tot 140 uur! :S
Poster: Dj-RK
Hardcore Hardstyle Ravecore etc... Ik denk dat het LANG LANG LANG niet iedereen die de wat grovere muziek luisterd rasist of sadist hoeft te zijn in tegenstelling de meeste mensen luisteren hun muziek toch omdat ze het mooi vinden en waarom zouden alleen bij deze muziek soorten slechten mensen zitten ik denk dat iedere soort wel `tuig`bevat (om het zo maar te zeggen :D)
Poster: djprozeiJHier ben ik het helemaal mee eens
ik zelf denk dat de agressiviteit meer in een groep zit.
dat mensen in die groep zich een beetje willen bewijzen dmv aggresief gedrag
maar er zitten meer goede groepen tussen als slechte maar dat iets wat de pers en de mensen niet zien. net als er gezegt wordt dat gabbers pillen slikkers zijn en
lonsdale rascistisch. de mensen die zo denken sporen niet.
bijna bij elke muziekcultuur heb je bepaalde kledingstylen die gedragen worden en drugs die gebruikt worden. in alle muziekculturen zullen ook altijd mensen zitten die zich niet kunnen gedragen,in de een wat meer als de ander.
maar om dan gelijk iedereen over 1 kant te scheren
Poster: dj-t
hardcore en hardstyle is fantastise muziek, ja vind ik.
ik heb gek op de bass en de snelle beat.
je kut er lekker uit je dak van gaan.
hardcore is gabber muziek, dat klopt. lekker stampen enz.
maar het klopt dat er nummers zijn die een agressie op roept in mensen.
dat is terror in de meeste gevallen en dat vind ik weer minder
ja hebt verschillende soorte clubs zal ik het ff mrr noemen,
moh en rtc zal ik even zeggen want dat zijn toch 2 heel bekende.
rtc heeft meer rasictische muziek, ik weet het niet zeker maar kale vandale is toch van rtc? die heeft veel rasicme.
rtc heeft meer muziek waar je echt sloop nijgingen van krijgt.
en dat is het verschil tussen rtc en moh
ik vind dat moh echt meer uit je dak gaan muziek is, hakken, springen en hossen. ik vind niet dat dat sloop nijgingen geeft.
luister maar is naar de verschillend tempoos tussen hun 2, en die bass.
rtc is echt terror. er zitten dj's bij die echt kut zijn, net een vast lopende cd speler die muziek lijkt echt nergenst op. maar ik vind bijvoorbeeld een dj als neophyte echt geweldig.
de bass klinkt goed.
mijn mening is:
Hardcore is nie slecht, (geld ook voor hardstyle)
en terror is naar mijn mening klote muziek.
(nou weet ik niet of de zinne allemaal wel kloppen mrr het zal wel:P)
Poster: Jori
we zijn allebei slim (VWO)
Poster: Devotion
Off-topic: Hier vraag je om... Voor een VWO-student maak je nog erg lelijke taalfouten; zes stuks om precies te zijn. Waar gaat dat heen met het onderwijs in Nederland...
Poster: Devotion
Off-topic: Hier vraag je om... Voor een VWO-student maak je nog erg lelijke taalfouten; zes stuks om precies te zijn. Waar gaat dat heen met het onderwijs in Nederland...
Poster: TwelloHet gaat ook niet om je niveau, maar of je ijverig bent of gewoon lager ging omdat je geen zin had om te leren. Het was mischien ook stom van mij om dat erbij te noemen, ik had er beter bij kunnen zetten dat ik ijverig was(al zeg ik het zelf). En nu ook niet denken dat ik een eigendunk ben. Maar uhm... ff ontopic?
ik zat in mijn 1e leerjaar ook op atheneum nu zit ik op havo en een paar andere klasgenoten van me zitten nu op vmbo dus dat vwo zegt nog niks
Poster: DNR
je hoeft die neo's nog niet gelijk gabbers te noemen. ten eerste een echte gabber draagt geen kisten maar gympen, ten 2e gabbers zijn geen rasischten en als ze dat wel zijn kun je het geen gabbers noemen. het woord 'gabber' komt nota bene van het Hebreeuwse woord 'gavér', dat 'vriend' betekent.
waarom maakt iemand anders in godsnaam speedcore? 350bpm in een liedje pompen heeft toch compleet geen nut