dat slaat nergens op: waarom maakten de negers Jazz? daar zit helemaal geen maat laat staan vast tempo in.. en dat muziekgenre word ook gerespecteerd..
Rotterdam Terror Corps is niet Rasictissh dat zou ook een beetje zot zijn want hun MC is een neger
mensen proberen nog enigzins gevoel in een nummer te creeeren en doen daar erg hun best voor! dit word waarschijnlijk gerespecteerd. en natuurlijk kun je de geluiden die in jazz voorkomen ook mooi vinden of lekker in de oren klinken.
dit kun je niet zeggen van speedcore, want kom op... na je snapt het zelf ook wel.
Verder ben ik van mening dat het 1 groot sneeuwbal effect een groot deel van de hardcorescene op zich te nemen heeft. Observe;
kleine pubertjes die hun weg in het leven nog moeten vinden. komen na basisschool in contact met ''de grote wereld'' ze hebben nog geen mening en staan open voor veel dingen (Globaal). ze leren langzamerhand mensen kennen die bepaalde muziek leuk vinden, zo zijn er meerdere mensen die hardcore luisteren omdat , de wat oudere mensen dit al hebben ''ontdekt'' en laten het dus ook horen. de pubertjes denken he geinig. en gaan dit downloaden, de meeste nummers die worden gedownload zijn commercieel zoals nummers als, white power en dat soort shit.
men luisterd het steeds meer en denken he ik wil wel naar zo'een feest toe! en gaan daar samen met hun vriendtjes heen.
ze komen in contact met een vreemde wereld met mensen die heel raar uit hun ogen kijken, lopen te freaken e.d. vinden dit interessant en komen zo in contact met drugs. dit gaat verder totdat de eerste een pil neemt oid. en zn vriendtjes willen niet achterblijven dus doen mee...
vanwege de commerciele nummers en drugs vormd zich een wat ''donker'' karakter, en gaan zich zo gedragen. waaruit dus herrieschopperij, vechtpartijen e.d. voortvloeit. Ook een slecht presterende student kan drugs de orzaak van zijn!
nu is lonsdale iets heel gewoons maar een idioot verzint er wat moois op en gaat ermee aan de haal, HYPEN die handel. mensen die daar het meest vatbaar voor zijn, zijn die uit de hardcorescene. want zoals eerder gezegd komen racistische uitingen alleen maar voor in hardcore. dus word het al krankzinniger door deze woorden(combinatie) op straat te roepen enzo.
verhaal is gedeeltelijk gebaseerd op werkelijkheid (meegemaakt met wat maten van me)
ik ben echter zeker geen hardcorefan, Hardstyle is mijn muziek, van het begin af aan al!