Ik ben het zoals Djillusion post het helemaal niet met gethigh eens!!
Mijn eerste platen waren Hardstyle en Hardcore platen die ik ook uiteraard draaide en ben ik crimineel? nee,. Ik vind het ook schitterend om lekker te hakken op hardcore en ben ik crimineel? nee,. En wat is
Gabber? iemand die
Lonsdale en kisten draagt en nederlandse vlaggetjes op zn bomberjack naait? of een gezellige feestganger die zin heeft om er een potje op los te gaan
Poster: gethigh
die stylen zijn of waren ook onder het motto, zo extreem en zo hard mogelijk
waarom maakt iemand anders in godsnaam speedcore? 350bpm in een liedje pompen heeft toch compleet geen nut
dat slaat nergens op: waarom maakten de negers Jazz? daar zit helemaal geen maat laat staan vast tempo in.. en dat muziekgenre word ook gerespecteerd..
Poster: dj-t
rtc heeft meer rasictische muziek, ik weet het niet zeker maar kale vandale is toch van rtc? die heeft veel rasicme.
rtc heeft meer muziek waar je echt sloop nijgingen van krijgt.
Rotterdam Terror Corps is niet Rasictissh dat zou ook een beetje zot zijn want hun MC is een neger

Poster: gethigh
maar door de mensen met wie ze in contact komen, die mensen hebben slechte invloed
Is dat zo? dat kan je ook zeggen bij reggea iedereen die daar naar luisterd smoked wiet.. is dat zo? nee,,
natuurlijk het zijn stereotypen die vast staan maar geloof niet alles wat de media zegt, daarom lees ik ook
bijna nooit de krant want ik geloof lang niet alles.. ik geloof meer in de dingen die ik zie.. en dat komt heel goed uit met dit onderwerp want ik ken veel 'gabbers' en het zijn hele prettige mensen je moet ze gewoon niet tegen je hebben en dat is waar mensen de fout in gaan: de media zegt iets, het publiek gelooft dat en ja vind je het dan gek dat de 'gebbers' zich dan bedrijgt voelen? ik wel..
[Edit: Je bent het er mee eens of niet.. zo denk ik er over..