Poster: Lassy
Echt drie keer ruk!
Tiësto (of iig de mensen achter Tiësto) heeft dit echt ff snel in elkaar geflanst om ff makkelijk te scoren. Het is dat de naam Tiësto er bij staat, anders had er geen haan naar gekraaid. Net als al z'n andere tracks van de afgelopen jaren. Behalve Allure - The Love We Lost springt er kwa productie uit. Dit is echter niet uitgebracht onder de naam Tiësto en was dus ook geen hit.
Maar zoals velen beweren, heeft Tiësto weinig te doen gehad met het produceren van "zijn" muziek, daar schijnt hij z'n mannetjes voor te hebben.
Beste Tiësto-producten blijven Suburban Train en de remix van Silence.
Poster: skyline643AHUM! Bij een remix heb je de volledige track voor je snufferd en begin je te knippen en te plakken en bij te verzinnen(zo doe ik het). En is het niet goed, hoppa prullenmand in. Neen zoals vele al zeiden de ochestral is beter.
Een remix is zoals een productie, dat is ook vanaf nul beginnen! Vraag maar rond en je zult zien!
Poster: skyline643als dat zo zou zijn waarom zou er dan nog geremixt worden dan kun je net zo goed alles zelf maken verdient ook nog eens meer:S
Een remix is zoals een productie, dat is ook vanaf nul beginnen! Vraag maar rond en je zult zien!
Poster: skyline643
Ik ben van jouw mening. Toen Tiësto het zelf nog deed, was het veel beter, maar die tijd is weg. Hij laat het doen en het trekt op nix meer.
Poster: Dj-RK
DIT SLAAT WERKELIJK NERGENS OP WAAROM ZOU EEN VAN DE BESTE DJ`S VAN DE WERELD ZIJN REMIXEN NIET MEER ZELF MAKEN DENK EVEN NA JA NET OF TOEN TIESTO NOG TIESTO WAS DAT HET TOEN BETER WAS IK VIND DIT DE BESTE MIX DIE TIESTO OOIT GEMAAKT HEEFT DAAR KAN NIKS TEGEN OP....
DAT JULLIE VINDEN DAT HET MINDER IS DAT ZIJN EIGEN PRODUCTIES OKEJ DAT IS EEN MENIG;
MAAR GEMAAKT DOOR IEMAND ANDERS GAAT ECHT NERGENS MEER OVER KOM OP!!!!!
Poster: W.i.M
tiesto is bekend geworden door z'n producties (of hij die nu zelf heeft gemaakt of niet), en is daarna gaan draaien.. niet andersom.
Poster: Lassy
Het is een publiek geheim dat Tijs Verwest in ieder geval van 2001 tot 2004 sound-engineers in dienst heeft gehad om zijn ideeën te kunnen realiseren en het als een Tiësto-product kon uitbrengen. Voor die tijd klonken zijn tracks ook heel anders, maar waarschijnlijk had hij toen ook al hulp van iemand anders.
Ook de remixen zijn niet puur van zijn hand, wat mij zeker in het geval van Silence (topplaat!) teleurstelde. Tiësto is meer een verzameling van mensen die een nummer tot stand brengt, waarbij Tijs Verwest zelf weinig technisch aan heeft toegevoegd. Zelf kan hij namelijk amper hardware bedienen, dat heeft hij zelfs al toegegeven in diverse interviews.
Sinds 2004 zijn er ook weinig producties onder de naam Tiësto uitgekomen. Z’n laatste plaat “He’s a Pirate” is van een hele andere kwaliteit dan z’n eerdere producties. Misschien heeft hij dit wel helemaal zelf gemaakt, maar zelfs daar heb ik m’n twijfels over.
In de dance scene is het misschien not-done, maar in de pop-scene gebeurd dit al sinds het begin (Quincy Jones produceerde voor Michael Jackson bijvoorbeeld). Daar doet men niet moeilijk over, waarom bij dance dan wel? Tiësto is in de eerste plaats een DJ. Om meer naamsbekendheid te krijgen moet je wel platen maken. Als je dat zelf niet goed kan, roep je de hulp in van ervaren producers, niets meer en niets minder.
IK denk vind dat DJ RK gelijk heeft als hij zon goede dj is waarom zou hij dan mensen laten helpen okej er zijn er altijd maar toch zal hij het meeste make"n![]()
Poster: Jorrit
Ik wil me niet in de discussie mengen of het waar is, maar deze opmerking klopt niet. Dat het gerucht gaat dat hij mensen heeft die werk voor hem doen (producertechnisch) duid er juist op dat hij niet zo goed is als mensen denken.
Poster: the-melody
AHUM! Bij een remix heb je de volledige track voor je snufferd en begin je te knippen en te plakken en bij te verzinnen(zo doe ik het). En is het niet goed, hoppa prullenmand in. Neen zoals vele al zeiden de ochestral is beter.