Muziek v/d Toekomst (3/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Muziek v/d toekomst

-eenvoudiger
-harder(meer hardcore)
-rustiger(meer progressive)
-het blijft ongeveer hetzelfde
-muziek word ingewikkelder
-er komen meer frutsels aan
-meer just producing

Voting is only possible for our Members
Twizz    posted on 24-05-2006 18:31
hej mense
wat denken jullie dat de toekomst van de dj-muziek word?
welke stij, komt er nieuwe stijl? enz.. en komen er nieuwe dj's of blijven er veel dezelfde of word het overgenomen door de computer. Hier zijn al topics over maar dit gaat over de Muziek, niet de apparatuur.Winking my eye

What do you think about Muziek v/d Toekomst ??

Vote :   
lek3ct    posted on 13-08-2009 22:04
Wat zou er na electrische instrumenten komen??
Elektriciteit= een paar atomen die neutronen doorgeven in een metaalrooster die men in golven kan omzetten via elektromagnetische stromen.

misschien wel instrumenten met stralen??
straling=Het uitzenden van energie in de vorm van golven of deeltjes;Zonder nadere specificatie heeft de term meestal betrekking op elektromagnetische straling zoals ultraviolette en r?ntgenstraling of op corpusculaire straling zoals alfastraling en elektronenstraling.

Dus logiserwijs zou je synthensizer krijgen die met stralingen werken. (ook al klopt dit fysisch niet :p)
User edit by lek3ct on 13-08-2009 @ 22:05:17 (1%)
A-Jay    posted on 13-08-2009 23:25
Muziek is in 4 decenia nog nooit hetzelfde gebleven. Het veranderdt constant, nieuwe generatie, nieuwe muziek.Maar voor de komende 2, 3 jaar denk ik dat vooral electro en house zal opkomen.
ArCee    posted on 14-08-2009 03:38
*quote* @snoey en @Twizz: Het valt me op dat Nederlanders, dj en niet dj's Tiesto goed MOETEN vinden, en alles wat hij doet heilig is, en iedere plaat of nieuwe richting hij uitgaat, de te volgen lijn is, dat Tiesto jullie leidraad is. Hij moet geen goede platen uitbrengen, als't er maar veel zijn*quote*

Grootsts mogelijke onzin. Ik heb me al regelmatig kritische uitgelaten over alle poeha over mensen als Tiesto, Armin en Paul van Dyk die zelfs van een scheet met een dreun eronder een hit weten te maken terwijl er inderdaad veel betere en orginelere producers aktief zijn op het moment. We moeten alleen niet vergeten dat deze heren erg veel bereikt hebben en de dance in zijn algemeenheid groot hebben gemaakt waar wij vandaag de dag allemaal van profiteren. Hun invloed, of het je nu aanspreekt of niet, zal altijd voelbaar blijven, zeker de komende jaren. Dat hoeft per definitie niet slecht te zijn, het ligt eraan welke kant op zij zich verder ontwikkelen. Massa deuntjes of goedkope crap heb ik al tijden niet gehoord van deze mannen, commercieel en gelikt is het soms wel. Dan heb ik vaak meer respect voor Ferry Corsten die soms nog lekker tegendraads is en zijn nek uitsteekt. Daarbij denk ik dat momenteel de rest van de wereld nog meer met deze mannen wegloopt als de gemiddelde Nederlander die het wel een beetje gezien heeft met deze namen, na zolang de scene gedomineerd te hebben. In de Nederlandse trance scene proef ik althans meer liefde voor muziek van?mensen als Aly & Fila, Daniel Kandi, Andy Blueman en voor wat harder werk, Mark Sherry, Fred Baker en het techy geluid van Marcel Woods en Richard Durand dus het valt wel mee met je uitspraak Tekhoofd.
Bastian    posted on 14-08-2009 09:14
House muziek internationaal gaat er voor ons Nederlanders wat kaal uit zien denk ik, de 'Dutch' House begint nu helemaal hot te raken in het circuit.
Daarnaast denk ik doordat in het buitenland de 'Dutch' House bekend raakt we hier in Nederland meer Soulful gaan.
Dolivieira    posted on 14-08-2009 09:36
Ik denk dat het komende jaren echt niet veel zal veranderen. Het is de afgelopen jaren ook niet echt veel veranderd dat het alleen maar proffesioneler is gaan klinken.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 14-08-2009 @ 09:36:20 (1%)
Tekhead    posted on 14-08-2009 19:57
Poster: djdolivieira

Leeft die Steve?Cop?en die Koenie?nog, en Frank de wulf, Belgie heeft inderdaad heel veel goeds gebracht en brengt nog steeds veel goeds. ik weet?niet wat jij van deze man vind maar ik vind hem heel goed. Tom de Neef.

Ja steve cop produced onder diverse namen, en koenie die draait op diverse plaatsen nog met zijn super funky house, maakt ook nog steeds platen en heeft een platenwinkel in Antwerpen, dat is de winkel waar ik die super vinyl aanbiedingen heb gekocht !! De winkel heet wally's groove world. Tom de Neef is ook een icoon met zeer vele goede platen die bij ons toch, wel legendarisch genoemd mogen worden. Hij maakt nu vooral platen voor diverse dance groepjes.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
niiicola    posted on 14-08-2009 20:00
K heb op de een of andere manier het gevoel dat er alleen maar Trance in de toekomst is... Tongue
Gewoon.
Tekhead    posted on 14-08-2009 20:01
Poster: ArCee
*quote* @snoey en @Twizz: Het valt me op dat Nederlanders, dj en niet dj's Tiesto goed MOETEN vinden, en alles wat hij doet heilig is, en iedere plaat of nieuwe richting hij uitgaat, de te volgen lijn is, dat Tiesto jullie leidraad is. Hij moet geen goede platen uitbrengen, als't er maar veel zijn*quote*

Grootsts mogelijke onzin. Ik heb me al regelmatig kritische uitgelaten over alle poeha over mensen als Tiesto, Armin en Paul van Dyk die zelfs van een scheet met een dreun eronder een hit weten te maken terwijl er inderdaad veel betere en orginelere producers aktief zijn op het moment. We moeten alleen niet vergeten dat deze heren erg veel bereikt hebben en de dance in zijn algemeenheid groot hebben gemaakt waar wij vandaag de dag allemaal van profiteren. Hun invloed, of het je nu aanspreekt of niet, zal altijd voelbaar blijven, zeker de komende jaren. Dat hoeft per definitie niet slecht te zijn, het ligt eraan welke kant op zij zich verder ontwikkelen. Massa deuntjes of goedkope crap heb ik al tijden niet gehoord van deze mannen, commercieel en gelikt is het soms wel. Dan heb ik vaak meer respect voor Ferry Corsten die soms nog lekker tegendraads is en zijn nek uitsteekt. Daarbij denk ik dat momenteel de rest van de wereld nog meer met deze mannen wegloopt als de gemiddelde Nederlander die het wel een beetje gezien heeft met deze namen, na zolang de scene gedomineerd te hebben. In de Nederlandse trance scene proef ik althans meer liefde voor muziek van?mensen als Aly & Fila, Daniel Kandi, Andy Blueman en voor wat harder werk, Mark Sherry, Fred Baker en het techy geluid van Marcel Woods en Richard Durand dus het valt wel mee met je uitspraak Tekhoofd.

Met armin en paul kan ik deels mee leven wat je schrijft, tiesto niet, heeft zelf niet veel ineen gestoken, liet dat vooral over aan Cor fijneman, die hem heeft groot gemaakt. Ik vind het wel jammer dat Armin en Paul dezelfde weg opgaan als Tiesto, en de roots beginnen te verloochenen.
Dolivieira    posted on 14-08-2009 23:57
Poster: Tekhead

Ja steve cop produced onder diverse namen, en koenie die draait op diverse plaatsen nog met zijn super funky house, maakt ook nog steeds platen en heeft een platenwinkel in Antwerpen, dat is de winkel waar ik die super vinyl aanbiedingen heb gekocht !! De winkel heet wally's groove world. Tom de Neef is ook een icoon met zeer vele goede platen die bij ons toch, wel legendarisch genoemd mogen worden. Hij maakt nu vooral platen voor diverse dance groepjes.

Ik wist wel dat wally`s groove world van koenie was. dat is toch Dat winkeltje waar je je kop stoot als je een beetje lang ben zoals ik dus. maar wist niet dat deze man nog platjes maakte. ik wist dat jij veel kennis heb, daarom vraag ik het jou. hoe het met die mannen gaat. Deze mannen waren toen die tijd goed bezig. Ben ze allleen uit het oog verloren.
Tekhead    posted on 15-08-2009 00:09
Neen, daar is hij verhuisd, hij zat vroeger in de kelder van USA import Records provider, maar daar is het al een 4 tal jaar weg denk ik. Hij zit net om de hoek, Lange Nieuwstraat heet het daar. Steve is al even geleden dat ik hem nog gezien heb, maar koenie, meerdere malen per maand, 'k ga daar veel vinyl kopen, en Tom heb ik gisteren nog gezien.
Dolivieira    posted on 15-08-2009 00:12
leuk man. Die Tom ook aardige?gozer. Heb een keer met hem hier in nederland gedraait. ?
Tekhead    posted on 15-08-2009 00:15
Antwerpenaars zijn allemaal toffe gozers ! Cool (zeggen veel Nederlanders toch ook)
Dolivieira    posted on 15-08-2009 00:20
Antwerpenaars zijn allemaal toffe gozers ! Cool (zeggen veel Nederlanders toch ook)

Idd, daarom zeg ik ook ik heb het altijd naar me zin bij julle in vlaanderen maar ook in het franse gedeelte is het ook leuk. Ik vind jullie zuiderburen altijd wel OK. Als ik het geld had en hier niet 2 kids had lopen had ik daar gaan wonen.
Tekhead    posted on 15-08-2009 00:38
Bij de zuiderburen ConfusedConfused?? die lui profiteurs Confused 't zit daar vol criminelen en pedofielen !!!!
Dolivieira    posted on 15-08-2009 00:45
Bij de zuiderburen ConfusedConfused?? die lui profiteurs Confused 't zit daar vol criminelen en pedofielen !!!!

Dat valt ook wel mee toch. Hier heb je ze ook maar we sluiten ze alleen niet op. Ze lopen hier iedere keer vrij rond.
User edit by Dolivieira on 15-08-2009 @ 00:55:36 (1%)
Tekhead    posted on 15-08-2009 00:54
En bij ons dan ! Als ze dan al eens opsluiten, laten ze wat later gewoon ontsnappen
Dolivieira    posted on 15-08-2009 00:57
Ja dat vond ik wel raar dat het nog een paar keer achter mekaar gebeurde. Maar julie politie staalt wel meer gezag uit dan de onze vind ik.
Tekhead    posted on 15-08-2009 00:59
ni grappig doen he, ik heb meer ontzag voor jullie marechaussee dan voor die bende janetten en idioten bij ons
Dolivieira    posted on 15-08-2009 01:01
Ik stond net om een uur of 5 buiten te draaien kwamen er 3 van die sukkels aan. Maar ja ze konden niks doen want we hadden vergunning
Tekhead    posted on 15-08-2009 01:04
ze hebben niks beter te doen zeker ?
Dolivieira    posted on 15-08-2009 01:07
Ja die ouwe soepkippen en haanen hadden weer gebeld.
Tekhead    posted on 15-08-2009 01:09
dan komen ze wel, maar voor iets serieus zie je ze nooit, of als het te laat is
Dolivieira    posted on 15-08-2009 01:11
dan komen ze wel, maar voor iets serieus zie je ze nooit, of als het te laat is

Inderdaad. ?
ArCee    posted on 15-08-2009 07:52

Hadden jullie niet iemand die Marc Dutroux heette? Was dat ook niet zo'n pedo??
Dolivieira    posted on 15-08-2009 10:51
ArCee,?die heet nog steeds Marc Dutroux. Maar hier zijn we ook niet heilig.
User edit by Dolivieira on 15-08-2009 @ 10:52:07 (7%)

242 Users online: 48 Guests (194 Unknown)
Pages generated today : 59.830
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.466.464