Poster: ArCee
*quote* @snoey en @Twizz: Het valt me op dat Nederlanders, dj en niet dj's Tiesto goed MOETEN vinden, en alles wat hij doet heilig is, en iedere plaat of nieuwe richting hij uitgaat, de te volgen lijn is, dat Tiesto jullie leidraad is. Hij moet geen goede platen uitbrengen, als't er maar veel zijn*quote*
Grootsts mogelijke onzin. Ik heb me al regelmatig kritische uitgelaten over alle poeha over mensen als Tiesto, Armin en Paul van Dyk die zelfs van een scheet met een dreun eronder een hit weten te maken terwijl er inderdaad veel betere en orginelere producers aktief zijn op het moment. We moeten alleen niet vergeten dat deze heren erg veel bereikt hebben en de dance in zijn algemeenheid groot hebben gemaakt waar wij vandaag de dag allemaal van profiteren. Hun invloed, of het je nu aanspreekt of niet, zal altijd voelbaar blijven, zeker de komende jaren. Dat hoeft per definitie niet slecht te zijn, het ligt eraan welke kant op zij zich verder ontwikkelen. Massa deuntjes of goedkope crap heb ik al tijden niet gehoord van deze mannen, commercieel en gelikt is het soms wel. Dan heb ik vaak meer respect voor Ferry Corsten die soms nog lekker tegendraads is en zijn nek uitsteekt. Daarbij denk ik dat momenteel de rest van de wereld nog meer met deze mannen wegloopt als de gemiddelde Nederlander die het wel een beetje gezien heeft met deze namen, na zolang de scene gedomineerd te hebben. In de Nederlandse trance scene proef ik althans meer liefde voor muziek van?mensen als Aly & Fila, Daniel Kandi, Andy Blueman en voor wat harder werk, Mark Sherry, Fred Baker en het techy geluid van Marcel Woods en Richard Durand dus het valt wel mee met je uitspraak Tekhoofd.
Met armin en paul kan ik deels mee leven wat je schrijft, tiesto niet, heeft zelf niet veel ineen gestoken, liet dat vooral over aan Cor fijneman, die hem heeft groot gemaakt. Ik vind het wel jammer dat Armin en Paul dezelfde weg opgaan als Tiesto, en de roots beginnen te verloochenen.