Poster: ivan1991
ik hoop en denk dat het ongeveer hetzelfde zal blijven
Poster: BlastTegenwoordig hebben we al Bliepjes enzo... check bijv. Ik denk dat het een de 1e 5 jaar nog wel ff hetzelfde blijft... Als we over hardcore en hardstyle gaan praten.... dat wordt Veel harder.Kijk naar de muziek verandering van 2000 t/m 2006... Het is enorm veranderd... ik kan hier inderdaad weinig over zeggen verder... maar we zien vanzelf wel... tog:pDat hoop ik ookMaar toch kan ik me moeilijk andere muziek bedenken.Bliepjes en dat soort shit. Dan gaan we dus met ze alle mono/polyfoon luisteren.....Ik vind het moeilijk om hier iets over te zeggen.
Tegenwoordig hebben we al Bliepjes enzo... check bijv. Jan Driver - Ring my Balls.
Ik denk dat het een de 1e 5 jaar nog wel ff hetzelfde blijft...
Als we over hardcore en hardstyle gaan praten.... dat wordt Veel harder.
Kijk naar de muziek verandering van 2000 t/m 2006... Het is enorm veranderd...
ik kan hier inderdaad weinig over zeggen verder... maar we zien vanzelf wel... tog:p
Poster: Djillusion
jan driver - ring my balls
Tegenwoordig hebben we al Bliepjes enzo... check bijv. </< span="" <="" />quote>
of technobells?
Poster: djdolivieira
Het is moeilijk de stoming van de toekomst te bepalen.?Tijd zal het leren. Je zal altijd mensen zijn de van de hardere stroming houden. Net zo als de Minimal en Techno. Trance zal ook altijd blijven en club en groove zal ook wel blijven bestaan. Ik denk wel dat het steeds beter gaan klinken. Steeds meer gaat klinken dat het live?gespeeldt wordt. Maar het blijf moeilijk. ?
Poster: djdolivieira
Twizz je moet zo zien dat we geen van alle een glazenbol hebben staan of een tijdmachine. Dus ik denk dat het wel zal evualeren maar dat er soms weer een paar substyltjes er bij zal komen maar echt grote veranderingen? ik denk het niet. En er zal wel weer wat invloed uit andere muzieksoorten van vroeger komen. Al moet ik zeggen dat die bodem van de put ook al zichtbaar is geworden. Maar het is altijd leuk om er alvast een visie op na te houden
Poster: Twizz
Een beetje speculeren kan nooit kwaad, kan leiden tot nieuwe invloeden
Poster: Mixt-Ape
Stijlen zullen zich meer en meer mengen, en er zullen ook meer nieuwe stijlen ontstaan doordat er een nieuwe naam wordt uitgevonden voor een bepaald soort muziek...