CentraRecords zoekt aanstormenden talenten! (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

CentraRecords    posted on 02-04-2013 19:32
Hallo allemaal,

Wij namens CentraRecords?zijn?op zoek naar nieuw aanstormend talent!
We willen graag producers die onder het contract van CentraRecords?willen produceren.
Dit betekend dat de tracks die je produceert in iTunes, Spotify en Beatport komen.

Je demo kun je hier?verzenden, of een mail naar demo@centrarecords.nl sturen.

Als je verder nog vragen hebt, mail me.

Met vriendelijke groet,
Roel van Oers

www.centrarecords.nl
Info@centrarecords.nl

User edit by CentraRecords on 03-04-2013 @ 16:32:31 (12%)

What do you think about CentraRecords zoekt aanstormenden talenten! ??

Vote :   
Luxx    posted on 02-04-2013 19:44
1 member likes this  en jij bent...wat precies van CentraRecords?
www.mothermusic.nl
Luxx    posted on 02-04-2013 19:47
1 member likes this  website komt enorm onprofessioneel over vol taalfouten en gewoon compleet onlogische zinnen.

Door ons je demo?s kunnen wij u, de artiest, tips en trucs geven en dan samen ervoor zorgen dat de wereld een goede kwaliteit muziek kan downloaden.

whut..Confused

CentraRecords is een nieuw label dat op zoek is naar kleine artiesten om de kwaliteit van muziek uit te brengen.

seriousConfused lees in godsnaam eens eerst je zinnen na voordat je het lukraak online zet..

aanstormenden talenten

....ಠ_ಠ
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 02-04-2013 @ 19:48:15 (13%)
Martullia    posted on 02-04-2013 19:50
En de enigste 2 nummers die ze gereleased hebben zijn van iemand van 15 & 16 dus waarschijnlijk hebben ze het label samen opgericht omdat niemand hun tracks wil release.
CentraRecords    posted on 02-04-2013 19:54
Wat een negatieve boel hier, wij proberen jongeren de kans te geven om hun tracks in iTunes, Spotify en beatport te releasen bij een platenmaatschappij. En ja, ik ben ??n van die 2 producers. De andere is een producer die we zelf hebben aangenomen.

Aan de teksten wordt gewerkt.
Martullia    posted on 02-04-2013 20:00
1 member likes this  Het is altijd goed om jongeren een kans te even om hun track te releasen het is alleen jammer dat jullie net zoals de meeste van jullie leeftijd alleen richten op progresive house of beter gezegd electro richten. Daar is toch al genoeg van of beter gezegd veel te veel naar mijn mening.
CentraRecords    posted on 02-04-2013 20:04
1 member likes this  
Poster: Martullia
Het is altijd goed om jongeren een kans te even om hun track te releasen het is alleen jammer dat jullie net zoals de meeste van jullie leeftijd alleen richten op progresive house of beter gezegd electro richten. Daar is toch al genoeg van of beter gezegd veel te veel naar mijn mening.

Bedankt voor de tip!?Cry
Limb-Girdle    posted on 02-04-2013 20:10
1 member likes this  Is dat tegenwoordig het trademark van ieder label en organisatie??
'We willen jongeren een kans geven... insert reden'.?

Ik sluit mij geheel bij Luxx aan. De website doet mij denken aan een circus (de sterren aan de bovenzijde) - vraagje:

'CentraRecords is een nieuw label dat op zoek is naar kleine artiesten om de kwaliteit van muziek uit te brengen. Centra is opgericht in de Nederlandse stad Tilburg door Cform.nl. Wij zijn voortdurend op zoek naar nieuwe trends, klanken en geluiden.'

Hoe kun je de kwaliteit van muziek uitbrengen?
Where the music meets the deejay!
Limb-Girdle    posted on 02-04-2013 20:12
1 member likes this  En het lijkt mij niet professioneel om je cover art te jatten Winking my eye

CentraRecords    posted on 02-04-2013 20:13
Poster: Limb-Girdle
En het lijkt mij niet professioneel om je cover art te jatten Winking my eye

We hebben hem al vernieuwd, helaas kon dat niet meer in iTunes en Spotify.
Maracas    posted on 02-04-2013 20:20
1 member likes this  Je had het uberhaupt nooit erop moeten zetten zo, dat toont wel het niveau weer in mijn mening
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
User edit by Maracas on 02-04-2013 @ 20:20:55 (2%)
CentraRecords    posted on 02-04-2013 20:34
1 member likes this  
Poster: Maracas
Je had het uberhaupt nooit erop moeten zetten zo, dat toont wel het niveau weer in mijn mening

Klopt, maar nu vraag ik vriendelijk aan om de tips via een berichtje te sturen in plaats van in het topic.

Met vriendelijke groet,
CentraRecords
D-Jesse    posted on 02-04-2013 21:02
1 member likes this  Mag ik weten waarom een jong artiest bij jullie zou willen tekenen? Want je zegt je wilt jongeren de kans geven om hen track te krijgen op een aantal portals maar met het aantal labels tegenwoordig kan je poep nog op Beatport gooien. Wat is jullie concept?

En waarom van 15 jaar en ouder, ik ken genoeg 14 jarige producers die beter dan mening 20 jarige producers producen :p
FSR    posted on 02-04-2013 23:04
3 members like this  2 dingen:
?
1 - Het valt mij belachelijk hard op hoe hard er met duimpjes wordt gesmeten. Ik geef Maracas gelijk naast zijn eigen mening over dit.
2 - Een label oprichten vereist wel iets meer dan wat je nu hebt. Wat denk je van een contract? Met alle rechten en plichten voor de producer die voor jullie werkt? Een concept wil ik op zijn minst zien met o.a. Minimaal aantal uren, op welke manier betaald, bepaalde beheersing van <onderwerp> o.i.d, vergunningen en eindverantwoordelijkheid om nog maar te zwijgen van de mentaliteit die ik hier opsnuif betreffende communicatie onderling.?

Persoonlijk ben ik van mening dat we de tips hier beter neerzetten. Reden? Wat dacht je van gezamenlijk kennis uitwisselen om te beginnen. Op 2 krijg je (en al helemaal niet met een magere introductie van je topic) geen priv? info die exclusief voor jullie is om de simpele reden dat wij (en dan heeft misschien nog maar krap 1% van de actieve pro's hier een zegje gedaan) enorme tekortkomingen zien in zowel plan als aanpak. @TS, Investeer jij in een moeras om er kapitalistische neigingen in uit te oefenen als dat stuk land behoort tot een cultuur die natuur boven geld stelt?

Succes!

Edit: Ik verwacht uiteraard een duimpje! Ik laat de keuze aan jullie over welke het wordt?Cool!
main    posted on 02-04-2013 23:07
Naast boven genoemd commentaar, wat hebben jullie te bieden naast tracks publiceren op spotify, itunes en beatport? Als het label nog geen naam heeft is het onverstandig om nummers uit te brengen voor dj's die door willen breken. Onbekendheid = weinig luisteraars, precies het omgekeerde wat je met een label wilt bereiken.
Wytse    posted on 03-04-2013 12:02
3 members like this  Aha, een uitgeverij... geen label...

Ik word een beetje moe van het feit dat iedereen tegenwoordig een eigen 'label' heeft, wat eigenlijk niks meer is dan een uitgeverij (lees: doorschuiven naar iTunes, BeatPort e.d en 30% van de verkopen vangen). Ga kijhard werken aan de PR en talentscouting, maar loop niet te hard van stapel! Misschien red je het dan en ga ik je uitgeverij ooit nog een label noemen!

Maargoed, genoeg over de zakelijke kant, en talen ben ik ook niet goed in, dus ik zal je teksten niet controleren.

Wel heb ik even de 2 soundcloud dingetjes op de frontpage van je site geluisterd, hiermee krijg ik steeds meer de twijfel of je jezelf wel serieus neemt. Ik ben heel eerlijk en direct, maar de audio klinkt echt beroerd.

No offence, zie het als een hele goede tip, probeer voor de allerhoogste kwaliteit met alles te gaan, alleen zo zul je er komen! Ik doe het ook, alleen 100% en anders niet. Ik heb inmiddels wachtlijsten!

Ik hoop dat je iets kunt met m'n tips, ik vind het initiatief voor een label altijd leuk, begrijp me dus niet verkeerd, de uitvoering is alleen altijd echt belabberd.
White Sea Studio
NickPage    posted on 03-04-2013 14:18
Poster: Wytse
Wel heb ik even de 2 soundcloud dingetjes op de frontpage van je site geluisterd, hiermee krijg ik steeds meer de twijfel of je jezelf wel serieus neemt. Ik ben heel eerlijk en direct, maar de audio klinkt echt beroerd.

word
CentraRecords    posted on 03-04-2013 16:28
Poster: CentraRecords
Klopt, maar nu vraag ik vriendelijk aan om de tips via een berichtje te sturen in plaats van in het topic.

Met vriendelijke groet,
CentraRecords

Niet duidelijk geweest?
Limb-Girdle    posted on 03-04-2013 16:37
Poster: CentraRecords
Niet duidelijk geweest?

Dus jij maakt de dienst uit?
CentraRecords    posted on 03-04-2013 16:40
Poster: Limb-Girdle
Dus jij maakt de dienst uit?

Mijn Topic?
Maracas    posted on 03-04-2013 17:02
2 members like this  Topic blijft eigendom van de staat
main    posted on 03-04-2013 17:15
1 member likes this  Volgens mij kun je je beter sociaal opstellen hier, door de manier waarop je nu op dingen ingaat krijg je alleen negatieve reacties.
FSR    posted on 03-04-2013 17:23
En daar gaat de TS nu keihard op zijn grote bek... is het niet om de reden van main danwel om het feit dat je compleet mijn topic hebt genegeerd wat betreft mijn tip/visie die je van pas kon komen.

Advies voor nu aan TS & Centra-records: Niet meer reageren hier op DJR, je hebt het naar het zien van de ontwikkeling van dit topic wel ondervonden dat deze koers op ram-koers met die van anderen hier inclusief de mijne ligt.

User edit by FSR on 03-04-2013 @ 17:24:29 (1%)
Maracas    posted on 03-04-2013 17:32
Probeer het eens op Vato.nl Happy, laughing
chef    posted on 03-04-2013 17:41
of op www.hetforumwaaropcentrarecordsdebaasspeelt.org

Maracas    posted on 03-04-2013 17:46

Raar man, die site doet het niet

207 Users online: 17 Guests (190 Unknown)
Pages generated today : 36.076
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.844.535