3 members like this 2 dingen:
?
1 - Het valt mij belachelijk hard op hoe hard er met duimpjes wordt gesmeten. Ik geef Maracas gelijk naast zijn eigen mening over dit.
2 - Een label oprichten vereist wel iets meer dan wat je nu hebt. Wat denk je van een contract? Met alle rechten en plichten voor de producer die voor jullie werkt? Een concept wil ik op zijn minst zien met o.a. Minimaal aantal uren, op welke manier betaald, bepaalde beheersing van <onderwerp> o.i.d, vergunningen en eindverantwoordelijkheid om nog maar te zwijgen van de mentaliteit die ik hier opsnuif betreffende communicatie onderling.?
Persoonlijk ben ik van mening dat we de tips hier beter neerzetten. Reden? Wat dacht je van gezamenlijk kennis uitwisselen om te beginnen. Op 2 krijg je (en al helemaal niet met een magere introductie van je topic) geen priv? info die exclusief voor jullie is om de simpele reden dat wij (en dan heeft misschien nog maar krap 1% van de actieve pro's hier een zegje gedaan) enorme tekortkomingen zien in zowel plan als aanpak. @TS, Investeer jij in een moeras om er kapitalistische neigingen in uit te oefenen als dat stuk land behoort tot een cultuur die natuur boven geld stelt?
Succes!
Edit: Ik verwacht uiteraard een duimpje! Ik laat de keuze aan jullie over welke het wordt?

!