Poster: FSR
H-o-l- y shit xD!?
Die qlimax zag ik niet aankomen xD!?
wat die: 'bttt' ofzo is weet ik niet? Op einde van: 0:14 hoor ik het. Ook wil ik weten wat het is of zou kunnen zijn.?
Voor de rest vind ik het echt echt al de klapper van het eerste kwartaal van 2013 wat ik tot nu toe heb gehoord?!
Poster: D-Jesse
Die Climax is dik man! Doet me een beetje aan Tomorrowland denken (Qua tracks die in de aftermovie zitten), beetje een Dimitri Vegas & Like Mike track haha. Erg dope!
Poster: LouisCasper
Gave track en een mooie opbouw. Wel geloof ik dat er in de melodie soms wat dissonanten zitten.
Poster: LouisCasper
Het derde akkoord bij 0:34 past niet zo lekker bij de bassline. Misschien kan je in die 7 seconden van het intro (van 0.30 tot 0.37) de bassline al mee laten gaan met de melodie van de akkoorden die er dan inkomen. Voor de rest zijn je melodien dik in orde! ?
Erg harde track, goed bezig!
Poster: FASA
Wow dit is wel heel erg vet!! Hij doet me idd wel heel erg denken kwa qlimax aan een dimitri vegas & like mike track, weet zo even niet welke. Maar dit is zeker niet als negatief bedoeld, vind het echt een vette track!!! En die opbouw man man!!
Wow dit is wel heel erg vet!! Hij doet me idd wel heel erg denken kwa qlimax aan een dimitri vegas & like mike track, weet zo even niet welke. Maar dit is zeker niet als negatief bedoeld, vind het echt een vette track!!! En die opbouw man man!!
Poster: FSR
Haha WTF serieus 10 uur xD! Hahahaha. Ik lach even omdat ik mij nu best wel ff ehmm in de schaduw vind staan?!
?
Niet dat mijn projecten niet goed zijn. Die kunnen (naar mijn maatstaven) die van Overtracked bij-benen. Waar ik mij meer door in de schaduw voel gezet is dat je 10 uurtjes ervoor nodig had en dat al veel noemt. En ik met mijn nieuwste DnB track die af is dik over de 65 uur zit xD!?
Is het effeci?nt werken? Een gedeelte perhaps, hoewel bij deze kwaliteit en formaat van tracks denk ik dat die bij ons beiden best op orde is! Is het inspiratie en talent? Daar ga ik wel vanuit! We kunnen het beiden super (al zeg ik het zelf). Alleen is overtracked behoorlijk veel sneller haha xD!
Nee met Logic. Hiervoor gewerkt met Reason. Logic is een heel goed programma maar de manier van automation was in Reason naar mijn mening een stuk fijner.