Poster: djmamo
hij is daar ook maar tijdelijk want heeft nog niet zo heel lang geleden een huis aan de keizersgracht gekocht (als ik me niet vergis, zeker wel in amsterdam)
weet je ook welk nummer haha ... en waar heb je dat gelezen of vangehoort dan
Poster: djmamokomt omdat dit ook met een computer wordt gedaan en niet door tiesto zelf, en hij is niet zo mooi gemixt omdat een leek het niet hoord en dat je bij nr. 2 ook bij nr. 2 begint of welke andere track nr. dan ook
Poster: djmamonou een beetje tiesto fan moet dat toch weten, hij heeft altijd in breda gewoont en is onlangs verhuisd naar amsterdam omdat hij dan dichter bij het vliegveld woond.en hij is ook nog niet zolang geleden getrouwd
Dat hij in Breda heeft gewoont , en nu in Amsterdam woonde wist ik wel , maar waar niet haha jah een Tiesto Fan hier
Poster: DJdarknessTietso woonde in breda, woonde daarna in amsterdam, en op moment wwont hij in LA in de US of AVandaar dat de nieuwe in search of sunrise zo heet,verder mixt hij de cd's zelf, en dat mensen hem niet strak vinden mixen, nou daar ben ik hetn iet helmaal mee eens, isos 4 vind ik over het algemeen redelijk strak gemixed...
Kijk Toch nog iemand die het weet ... maar laten we het even On-TOPIC houdendankjewel
Poster: DJ-Emotionhopelijk komt ie of is die ook op vinyl te krijgen von de vorige plaat ook gooedDe TracklistIN SEARCH OF SUNRISE 5Disc 1.
1. Conil - Malibu Beach.
2. Mark Norman presents Celine - Colour My Eyes.
3. Late Night Alumni - Empty Streets.
4. Electro-Prompt - Beside Me (Gothek D.C. Remix).
5. Fonzerelli - Moonlight Party.
6. Leama & Moor - Everything Matters (Matthew Dekay Remix).
7. Matthew Dekay vs. Proluctors - Let The Game Begin.
8. Karen Overton - Your Loving Arms (Club Mix).
9. Parker & Hanson - Let Me Be (Original Extended).
10. Kalafut & Fygle - Novocaine (Mark Otten Remix).
11. JES - People Will Go (Steve Forte Rio Remix).
12. Basic Perspective - Small Step On The Other Side.
13. Tom Cloud - Told You So.
14. A.M. - Arise (Exclusive Hammer & Funabashi Remix).
15. Cass - Little Bird.
Disc 2.
1. Pink Elephant - LAX.
2. Alex Stealthy - Something Is Wrong.
3. Shah & Laruso present Global Experience - Zanzibar.
4. Progression - Technophobia.
5. A Boy Called Joni - Green Astronauts.
6. Petter - These Days (Luke Chable's Those Days Remix).
7. Estuera - Tales From The South (Jonas Steur's Revision Flow).
8. Ozgur Can - Irony.
9. Jonas Steur - Second Turn.
10. Smith & Pledger pres. Aspekt - Hi Jack.
11. Jaytech - Genesis (Jimbo's Afterburner Mix).
12. Super8 + DJ Tab - Helsinki Scorchin'.
13. Way Out West - Don©t Forget Me (Guy Ehmetores Remix).
Poster: djliberty
hopelijk komt ie of is die ook op vinyl te krijgen von de vorige plaat ook gooed