jean is niet de slechtste..
ik ben het wel met ze verhaal eens, respecteer de muziek style,
en dat tiesto niet de nummer 1 is..
ik denk kwestie van jaloezie,
reactie van jean in een nuchtere bui op dit filmpje:
Over ‘te groot voelen’, veel mensen hebben kritiek gehad waarop je jezelf uitte in “dat beruchte filmpje” waarin je geinterviewd werd en uitspraken deed zoals “Repect da Skillz!”. Doet zoiets je nog wat of denk je: 'laat maar waaien'? Na zoveel kritiek te hebben gehad; heb je spijt van die uitspraken? Tja...... Het wel bekende filmpje... Wat kan ik er nog over zeggen. Het is na vier jaar, want zo oud is het inmiddels, weer opgedoken. Of ik er spijt van heb? Niet van de inhoud van de dingen die ik zeg, wel de manier waarop. Ik besef me heel goed dat zoiets, zeker bij mensen die je verder niet kennen, veel aversie op kan wekken. Ik kom daar op zijn zachtst gezegd niet echt sympathiek over. Als ik het zelf zie lig ik helemaal in een deuk, en datzelfde geld voor m'n vrienden- en kennissenkring, omdat ze weten hoe ik kan zijn als ik een beetje veel gezopen heb, dan word ik nou eenmaal vaak een beetje rebels,
heel anders dan dat ik zoiets nuchter zou verwoorden. Maarja, zij weten ook dat ze mij dan met een korreltje zout moeten nemen, en allemaal niet te serieus. Een gedeelte van het publiek kan dat natuurlijk verder niet weten, dus kan ik me heel goed voorstellen dat iemand dan denkt, 'jezus, wat een eikel'. Daarom heb ik vanaf dat moment ook maar besloten geen interviews meer te doen als ik gezopen heb, want hoe klein ook, tegenwoordig verschijnt elk misstapje wat je doet binnen no time uitgebreid op het net natuurlijk!
Nogmaals, doordeweeks ben ik een rustige relaxte gast, maar in het weekend kan het wel eens gebeuren dat ik wat rebels word en een beetje loop te 'rellen'. Maar dan nog altijd wel op een gezellige manier, alleen een beetje puberaal vaak. Mijn vrienden en zelfs mijn moeder noemen me niet voor niets al
jaren een eeuwige puber, en vragen zich af wanneer ik nu is een keer volwassen wordt! In dit geval vond ik dat er iets onrechtvaardigs aan de hand was en dat komt dat er op zo'n moment met veel drank op veel te recalcitrant uit. Terwijl ik bijvoorbeeld doordeweeks zoiets veel subtieler omschreven zou hebben. Ik heb bijvoorbeeld echt helemaal niets tegen onze grote vriend
Tiësto. Integendeel, ik vind het een hele sympathieke jongen, de ideale schoonzoon zelfs, kun je van mij niet zeggen helaas! In het bewuste interview nam ik
Tiësto toevallig als ongelukkig voorbeeld, voor iets wat ik ook echt vind en aan de kaak wilde stellen, en wat ik bij een bovenstaande vraag ook al beschreef. Namelijk dat veel DJ’s, en dan met name veel Engelsen en Amerikanen in verhouding tot wat ze draaitechnisch kunnen
zwaar overgewaardeerd en overhyped worden. Daar blijf ik nog steeds bij. Kijk maar naar die volstrekt
belachelijke mix magtop 100! Maar ok,
Tiësto kan wel degelijk goed uit de voeten wat dat betreft; ik koos hem als te gemakkelijk doelwit, dus bied ik hem bij deze daarvoor alsnog m n excuses aan, maar alleen daarvoor he! Ennuh, “
Fuck it”, haha!