Slechtste DJ (4/10)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

the-melody    posted on 10-02-2006 17:18
Hoi aangezien er een topic loopt van wie jij de beste DJ/Producer loopt, hier het tegenovergestelde
Slechte DJ: -DJ Kicken
Slechste Producer: -Armani
User edit by the-melody on 11-02-2006 @ 08:37:37 (45%)
Mod edit by Nvie on 11-02-2006 09:35 (42%)

What do you think about Slechtste DJ ??

Vote :   
emre90    posted on 06-05-2006 22:39
Ja maar Pink doet niets anders dan zinge. Tiesto moet draiien, en ik heb tot nu toe niemand gezien die voor hem op het podium zat te draaien. En playback doet ie niet(nou niet vaak dan(olympise spelen)). Het zijn wel andere dingen maja het kan tuurlijk ook zijn dat Pink heel veel mazzel had
Day-One    posted on 06-05-2006 23:04
Ik ben de beste!! Thumbs Up
MrPecho    posted on 07-05-2006 11:42
Hij word gewoon overschat, mja
Ieder zijn mening he

User edit by MrPecho on 07-05-2006 @ 11:42:20 (4%)
emre90    posted on 07-05-2006 11:58
Poster: MrPecho
Hij word gewoon overschat, mja
Ieder zijn mening he

Ik vind oook dat hij overschat word maar ik zeg gewoon dat hij niet slecht is.
DizZorder    posted on 07-05-2006 14:56
quote:
Poster: Miss_keshia

Slechtste DJ => DJ Kicken(die van alcoholic party)
Slechtste Producer => none
Waarom DJ Kicken, simpel heb zijn cd en daar haalt hij alles door elkaar van stijlen en daar kan ik niet tegen 

Kijk dat is omdat et een FeestDJ is ... die hoeven niet altijd te mixen die doen eigenlijk meer knippen en plakken en snel 8er mekaar omdat dan het publiek vaak uit hun dak gaat...

dat is hezelfde als wat je in een Skihut of Cooldowncafe of je plaatselijke feestcafe.

Ik draai ook zo als ze me daar voor boeken. Gewoon de hits snel 8er mekaar, afgewisseld met danceclassics en bubbling etc. geen blokjes van hits en dan een blokje r&b en dan een blokje NL gewoon van alles door elkaar  ... dat is zijn specialiteit.

Elke DJ heeft zijn eigen specialiteit...

zoals tiesto, armin, darkraver etc dat zijn dj's die ook veel met Publiek bezig zijn.

en dat vind het publiek vaker belangrijker dan een DJ die strak aant mixen is en alleen op zn draaitafels en mengpaneel let...

maar das mijn mening

Den_ian    posted on 09-05-2006 11:49
Furax man, ik heb hem op Qlimax gezien en man die heeft megaveel fouten gemaakt die niet zouden mogen op zo'n evenment. Schandalig dat die kwaliteit zo naar beneden werd getrokken. En hoorbaar voor iedereen.

Alleja maar voor de rest geene zever over Qlimax, was echt goed.
User edit by Den_ian on 09-05-2006 @ 11:50:32 (52%)
Collin    posted on 09-05-2006 14:02

Dj Jean , Dj Kicken , Darkraver , dit vind ik allemaal dj's die niet kunnen draaien en geen nummers kunnen maken !

dj-nick    posted on 09-05-2006 14:42
furax is wel een goede dj en maakt helamaal niet veel fouten teminste ik heb ze nog niet egt gehoord mischien had hij een slechte dag op climax
Miss-Demolition    posted on 09-05-2006 18:00
poeh zouk nie zo ineens antwoord op kunne geven

Nyana    posted on 09-05-2006 19:29
Van slechte DJ's is Kai-Tracid is een behoorlijk waardeloze DJ, zijn mixovergangen zijn simpelweg de crossfader van de ene naar de andere kant schuiven. Beatmatchen? WTF is dat... (luister maar eens naar Qontact/Trance Energy sets van hem)
Slechte producties.. meestal dat fruityloops/reason gejengel waar sommige mee aan durven te komen (Phynn, Robert Nickson, etc.) teveel om op te noemen eigenlijk.
Jorrit    posted on 09-05-2006 19:57
weet waar je over praat, ik ken fruityloops gejengel waar de meeste producers nog een puntje aan kunnen zuigen (maar zou dat smaak zijn?). Verder is Kai-Tracid wel een pioneer van de dance industrie te noemen, of je hem goed vind is een ander verhaal.
Nyana    posted on 09-05-2006 20:13
Pioneer? Misschien met produceren, maar zeker niet met draaien (edit: dan liever Pulsedriver of erger nog, ATB, die doen het stukke beter). Hij kan ondertussen misschien wel draaien hebben geleerd, de afgelopen 2 jaar heb ik niks meer van hem gehoord qua draaien. Maar daarvoor was het altijd ?f dikke trainwrecks, ?f plaat A stop zetten en plaat B aan zetten, ?f crossfader de andere kant opzetten.. oftewel: niet serieus te nemen (zet dan een cd op en doe alsof). Met Fruityloops kan je best leuke dingen maken MITS je de juiste plugins heb en kitjes. Maar qua trance muziek is het 90% gejengel en enorm foute strings die eruit komen, afschuwelijk gewoon.

Uiteraard kan jij dat anders vinden, niks mis mee. Maar ik vind het niet klinken, sorry Happy, laughing
User edit by Nyana on 09-05-2006 @ 20:16:24 (11%)
Jorrit    posted on 09-05-2006 20:18
tuurlijk ieder z'n eigen mening! Winking my eye
Twizz    posted on 16-05-2006 16:42
tiësto vinnik simpel(eigen mening)dus die gaat er van mijn part met de prijs vandoor(check mn signature)

[edit n.a.v. hieronder]
ik vind het simpel omdat hij de platen heeft, hij doet niet veel meer dan zijn vingertjes in de lucht steken(en zeggen datie niet zo'n prater is, afgang:P), kijk dan vind ik armin toch al een stuk beter.
OK?

[big edit:]
ik heb mn mening behoorlijk bijgesteld. nu ik er (nu pas:D) achtergekomen ben dat tiesto ook producer is vind ik het toch niet zo'n afgang. ik vind hem nog steeds niet de beste maar msschien beetje stom om te zeggen maar ik vind dj adolf ronduit KUT. zoals je ziet heb ik dat zinnetje "fuck tiesto, gimme tremble" ook niet meer in mn signature staan.
User edit by Twizz on 14-06-2006 @ 16:11:37 (100%)
tairip    posted on 17-05-2006 13:33
Ik vind onderbouwing eigenlijk wel belangrijk bij een mening!

Lupo    posted on 17-05-2006 14:37
Ik sluit me erbij aan dat iemand die zich DJ noemt, als we het hebben over goed of slecht, slechts op zijn techniek afgerekend mag worden.

Tuurlijk spelen andere zaken ook mee, zoals uitstraling, muziekkeuze etc. maar dit maakt ze niet goed of slecht.

En tsja, wie zijn wij om mensen te bekritiseren die zelf moeite hebben met naatloze overgangen...

Zat vorige week de nieuwste van Tiesto te luisteren, en ik moet zeggen....niet alle overgangen klinken even lekker/goed (schrok af en toe wel ff), en toch zal het weer een feest worden op 3 juni, en dat doen hem er een heleboel NIET na.

Fijne producties: Perry O"Neil

PS IK BEN ECHT SLECHT!!

User edit by Lupo on 17-05-2006 @ 14:46:36 (4%)
soundcollector    posted on 17-05-2006 14:42
ik sluit me volledig bij lupo aan stijlen van muziek verschillen en daarom zijn dj's nog niet slecht, wat je zegt is waar het enige waar je iemand op kan bekrietiseren is het mixen zelf in principe ...

ulyss    posted on 14-06-2006 15:01
Poster: Ferre

regi:
deze kerel heeft een enorm dikke nek enzo, maar wat hij producet (onder al zijn aliassen enzovoorts) doe ik toch men petje voor af!

misschien lijkt dat zo, ik ken regi al een hele tijd en het is een hele gewone persoon
gethigh    posted on 14-06-2006 15:18
qua dj kan ik niet direct iets zeggen, toch niet van de bekende dj's
producers: furax en kicken  (furax is 100% rip-off en kicken is gewoon te zielig voor waar te zijn) dat liedje alcohal party heeft mss 2 elementen ofzo, ne kick en een tekst, die ook nog ens op niet veel trekt, das gewoon omdat da lyricske beetje aanspreekt
dj-t    posted on 14-06-2006 15:20
ik vind dj tiesto ook niet geweldig, maar dat komt meschien omdat ik die stijl van hem niet mooi vind.
dat is eigen meningWinking my eye

en ik houd meer van hardcore en hardstyle
the-melody    posted on 14-06-2006 15:24
Poster: gethigh
qua dj kan ik niet direct iets zeggen, toch niet van de bekende dj's
producers: furax en kicken  (furax is 100% rip-off en kicken is gewoon te zielig voor waar te zijn) dat liedje alcohal party heeft mss 2 elementen ofzo, ne kick en een tekst, die ook nog ens op niet veel trekt, das gewoon omdat da lyricske beetje aanspreekt
 teminste nog iemand die vindt dat furax 100% rip-off isHappy, laughing
gethigh    posted on 14-06-2006 16:38
Poster: Liberti
teminste nog iemand die vindt dat furax 100% rip-off isHappy, laughing

dat is gewoon een feit waar niet over kan gediscussieerd worden
MauriceForge    posted on 14-06-2006 17:40
een dj kan alleen maar beoordeeld worden op techniek, en dan nog wat is goed en wat is slecht? plus dat elke set min meer een moment opname is, ht gros van de top is constant maar ook die heb ik slechte sets horen afleveren, terwijl ze de keer erop de tent rockte, dus tsja, wat ik wel vind is iemand die zijn techniek durft te laten horen heeft bij mij een streepje voor, a la dave clarke, heb hem vaak slecht gehoord, maar vaker heel erg goed, en hij gebruikt zijn techniek en is nie bang voor fuck-ups, ik heb liever een dj met veel techniek en actie met fouten, dan een plaatjesplakker die wel strak mixt..

oh zo saai, en door een foutje hoor je dat er gewerkt wordt.. want ook dit vind ik : er zijn teveel overbetaalde dj's die het gewoon nooit waarmaken.....daar zouden ze is wat aan moeten doen...maar ook hier it's the public's choice vraaen aabod...

Mod Edit:
Zitten er punten op je toetsenbord ?? Het eerste blok tekst is 1 zin.... daar snap niemand meer iets van.
Mod edit by Lead on 14-06-2006 21:35 (2%)
ramses    posted on 14-06-2006 21:12
ik ben voor elektro maar ik kan tiga niet uitstaan het is echt u flikker
gethigh    posted on 14-06-2006 21:35
Poster: ramses
ik ben voor elektro maar ik kan tiga niet uitstaan het is echt u flikker

zen laatste cd zuigt kamelenballen

maar hij heeft wel een paar goede remixen

cabaret voltaire - nag nag nag (Tiga & Ayntherius mix)
lcd soundsystem - tribulations (Tiga rmx)
thomas anderson - washing up (tiga remix)
telepopmusic - breathe (Tiga remix)

tis wel een beetje een commercieel sletje dat wel

649 Users online: 382 Guests (267 Unknown)
Pages generated today : 77.748
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.630.046