Slechtste DJ (3/10)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

the-melody    posted on 10-02-2006 17:18
Hoi aangezien er een topic loopt van wie jij de beste DJ/Producer loopt, hier het tegenovergestelde
Slechte DJ: -DJ Kicken
Slechste Producer: -Armani
User edit by the-melody on 11-02-2006 @ 08:37:37 (45%)
Mod edit by Nvie on 11-02-2006 09:35 (42%)

What do you think about Slechtste DJ ??

Vote :   
djmamo    posted on 13-02-2006 16:27
het hoefd van mij ook niet, maar ik mag dat wel van mening zijn

thnx robbert

www.moonentertainment.nl
Nvie    posted on 13-02-2006 16:51
Nou heb ik nooit wat van ene DJ Adolf gehoord hoor, maar iemand afzeiken om zijn naam? Maarja, de naam is ook niet helemaal gelukkig gekozen natuurlijk.

En ja, wij zijn god, want we kunnen dingen laten vliegen enzo :P
djmamo    posted on 13-02-2006 17:27
Poster: Nvie
Nou heb ik nooit wat van ene DJ Adolf gehoord hoor, maar iemand afzeiken om zijn naam? Maarja, de naam is ook niet helemaal gelukkig gekozen natuurlijk.

moet je ff een nummer van hem downloade, kun je mee praten

www.moonentertainment.nl
Lukaz    posted on 13-02-2006 17:54
Poster: Djillusion

K'vind The Darkraver helemaal geen slechte Dj, hij draait wel lekkere muziek, en kan goed draaien ook. En nummers zoals komti dan he en andere nummers van hem, vind ik best orgineel, want ik ken niemand anders die zulke titels heeft.

ik heb het ook over de slechtste producer eh Winking my eye niet dj ik heb niks gezegd over zijn draaien.. ik draai zijn nummers ook wel maja hij kwam bij mij op om zijn text hij valt een beetje in de herhaling daarom draai ik ook altijd de Original mix of Classic Mix (voor het einde van die nummers zijn geweldig Winking my eye:P)
Summler    posted on 05-03-2006 17:00
Dj Jean: slechte dj

Altijd hetzelfde, trekt naar mijn mening altijd hetzelfde publiek meestal die commerciele feestgangers die bijv op trance energy de hele avond op mad-house stage zijn

_Ivan_    posted on 05-03-2006 21:06
k'vind geen duidelijk argument,,,, hij draait heel veel veelzijdige muziek,,,
Feel&.Celebrate.Life!
Peety_G    posted on 06-03-2006 15:44
Poster: robertvisser
@t dj dinaio: poogie bear is niet darkraver beter je huiswerk doen....

@t DeafDJ:

Poster: DeafDJ
hahaha maar ain't no party like an alcoholic party is altijd wel een hit als je voor jongeren draait!

dit vin ik echt de bagger productie van dit milenium!!!!!

dj kicken...slechtste producer/remixer(echt produceren kan je dit niet noemen)

dj patrick(snollywood) slechtste dj wat draait die vent slecht! alle meest foute stylen door elkaar en ragt er doorheen op zo'n avond. en het publiek schijnt het er allemaal best te vinden.......

Ik kom helaas ook weleens in de HMH (als me vrienden zin hebben) en ik vind DJ Patrick echt niet slecht. Mix-technisch klopt het wel bij hem en ja de muziek keuze van hem, dat moet wel in zo'n tent. Hij weet leuk op het publiek in te spelen en daar gaat het om.

djwillem    posted on 06-03-2006 16:40
ik vind niet dat je een dj SLECHT KAN NOEMEN elke dj heefd zijn zwakke en goede punten.
als ik het eerlijk meot zeggen vind ik dat wij als beginner dj het slechts zijn(maar dat maakt niet uit want we kunnen altijd beter worden)

en verder ken ik geen bekende slechte dj, ik ken wel dj`s die het minder goed doen dan armin van buuren of luna maar dan zijn ze nog niet slechtWinking my eye
Sandr    posted on 06-03-2006 16:42
Poster: djwillem
ik vind niet dat je een dj SLECHT KAN NOEMEN elke dj heefd zijn zwakke en goede punten.
als ik het eerlijk meot zeggen vind ik dat wij als beginner dj het slechts zijn(maar dat maakt niet uit want we kunnen altijd beter worden)

en verder ken ik geen bekende slechte dj, ik ken wel dj`s die het minder goed doen dan armin van buuren of luna maar dan zijn ze nog niet slechtWinking my eye

hier wil ik me wel bij aansluiten, vereiste voor die dj's is dan wel dat ze zich ook niet naar meer gaan gedragen dan dat ze zijn
Play that funky music white boy....
MadSteven    posted on 14-03-2006 21:59
Poster: DeafDJ
hahaha maar ain't no party like an alcoholic party is altijd wel een hit als je voor jongeren draait!

En Studenten natuurlijk...

Daarna lekker doordraaien met Technohead, Party Animals en dan iets serieuzer Dune erachter plakken - en dan is het wel weer tijd voor wat rustigere muziek.
FutureBattle    posted on 05-04-2006 23:33
Poster: Tyn
tja, typisch zo'n vraag waarbij smaken verschillen. en over smaak valt immers niet te twisten. maar goed, hierbij even mijn mening:

Slechtste DJ(s): DJ Jean
Slechtste producer(s): Above & Beyond, alhoewel de producties onder hun Tranquility Base alias (Razorfish & Surrender) wel weer erg goed klinken...

Snap ik toch niet waarom je de producties van DJ Kicken en met name Special D boven die van Above & Beyond schat. Ik bedoel ik zie Special D nog geen No One On Earth, Air For Life, Clear Blue Water of Sky Falls Down maken. En dat ze vaak hetzelfde trucje gebruiken is dan geen excuus want dat doen er heel veel, ze komen ook wel met originele dingen alleen in iets mindere mate maar dat maakt ze zeker niet de slechtste.

MrPecho    posted on 06-05-2006 13:30
Slechtste DJ => Tiësto
Slechtste Producer => Tiësto
tairip    posted on 06-05-2006 13:43
Poster: MrPecho
Slechtste DJ => Ti?sto
Slechtste Producer => Ti?sto

Waarop is dit gebaseerd? :S
Lead    posted on 06-05-2006 14:28
Graag wel even motiveren waarom je dit vind... een losse flodder kan iedereen afschieten natuurlijk Winking my eye
Let the BASS be louder
Laidback    posted on 06-05-2006 14:30
Poster: MrPecho
Slechtste DJ => Tiësto
Slechtste Producer => Tiësto

als dat zo was.. dan zou die denkik ook niet uitgeroepen zijn tot Beste DJ.

een paar jaar terug hea Winking my eye

wat Is jouwn reden dat je dit vind ? ..

Ben wel nieuwschierig :P

hahaha

Miss_keshia    posted on 06-05-2006 16:12

Slechtste DJ => DJ Kicken(die van alcoholic party)
Slechtste Producer => none
Waarom DJ Kicken, simpel heb zijn cd en daar haalt hij alles door elkaar van stijlen en daar kan ik niet tegenWinking my eye 
User edit by Miss_keshia on 06-05-2006 @ 16:15:02 (18%)
Day-One    posted on 06-05-2006 16:20
een DJ is een artist...en bij artist is het of mooi of lelijk...maar slechte Dj's zijn er niet in mijn optiek..dat hij wat anders draait wat jullie niet leuk vinden maakt een dj nog niet slecht...en most of all.....leering uit trekken Thumbs Up kan jij het beter of overtreffen....dat is de kunst Thumbs Up

User edit by Day-One on 06-05-2006 @ 16:22:05 (50%)
Camino    posted on 06-05-2006 16:26
het enige dat je als "goed" of "slecht" zou kunnenbeoordelen is mixtechniek, en zelfs dat is subjectief (fade- t/o hak- werk)
MrPecho    posted on 06-05-2006 18:50
Kvind tiësto gewoon dat hij te hard word gehypt voor wat hij is, hij is gewoon een middelmatige producer en DJ die te goed word betaald en teveel word overschat, en tis mn stijl gwoon niet

En waarom dat hij als beste DJ verklaard is, is simpel uit te legge,
=> de helft van de wereld kent  maar 1 DJ en dat is tiësto
User edit by MrPecho on 06-05-2006 @ 18:50:59 (10%)
emre90    posted on 06-05-2006 19:39
En dan vraag je je af, Waarom kent de helft van de wereld Dj Tiesto? Omdat hij de slechtste dj is Maar ja, iedereen heeft zijn eigen mening en daar heb ik niks tegen(zelf vind ik dj tiesto erg goed)
User edit by emre90 on 06-05-2006 @ 19:40:44 (10%)
Dj_T.im    posted on 06-05-2006 19:41
en hoe heeft hij die bekendheid dan gekregen??,,,

omdat hij goed kan mixen/producen
User edit by Dj_T.im on 06-05-2006 @ 19:41:56 (81%)
Jorrit    posted on 06-05-2006 20:43
of omdat hij toevallig een hitje scoorde, meisjes op hem vallen, hij vriendelijk en als een buurjongen over komt (dus iemand zoals jij en ik) en omdat er daarna zoveel promotie tegenaangegooit is dat het wel zo moest lopen? Wie weet...
Maar dat is een heel ander topic Winking my eye
Dj_T.im    posted on 06-05-2006 21:01
ik ga toch voor dat van mij,,

emre90    posted on 06-05-2006 21:17
Er kunnen wel miljoenen redenen zijn waarom hij zo beroemd is maar met slecht dj'en/mixen/prdocen/etc. lukt het iemand in geen miljoen jaar om te komen waar hij nu is.
Camino    posted on 06-05-2006 21:49
Pink ooit al live horen zingen? en producen doet ze ook niet...

Reply on last page

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

619 Users online: 356 Guests (263 Unknown)
Pages generated today : 70.640
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.622.938

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use