Poster: Nvie
Nou heb ik nooit wat van ene DJ Adolf gehoord hoor, maar iemand afzeiken om zijn naam? Maarja, de naam is ook niet helemaal gelukkig gekozen natuurlijk.
Poster: Djillusion
K'vind The Darkraver helemaal geen slechte Dj, hij draait wel lekkere muziek, en kan goed draaien ook. En nummers zoals komti dan he en andere nummers van hem, vind ik best orgineel, want ik ken niemand anders die zulke titels heeft.
Poster: robertvisser@t dj dinaio: poogie bear is niet darkraver beter je huiswerk doen....@t DeafDJ:
Poster: DeafDJ
hahaha maar ain't no party like an alcoholic party is altijd wel een hit als je voor jongeren draait!dit vin ik echt de bagger productie van dit milenium!!!!!dj kicken...slechtste producer/remixer(echt produceren kan je dit niet noemen)dj patrick(snollywood) slechtste dj wat draait die vent slecht! alle meest foute stylen door elkaar en ragt er doorheen op zo'n avond. en het publiek schijnt het er allemaal best te vinden.......
Ik kom helaas ook weleens in de HMH (als me vrienden zin hebben) en ik vind DJ Patrick echt niet slecht. Mix-technisch klopt het wel bij hem en ja de muziek keuze van hem, dat moet wel in zo'n tent. Hij weet leuk op het publiek in te spelen en daar gaat het om.
Poster: djwillem
ik vind niet dat je een dj SLECHT KAN NOEMEN elke dj heefd zijn zwakke en goede punten.
als ik het eerlijk meot zeggen vind ik dat wij als beginner dj het slechts zijn(maar dat maakt niet uit want we kunnen altijd beter worden)
en verder ken ik geen bekende slechte dj, ik ken wel dj`s die het minder goed doen dan armin van buuren of luna maar dan zijn ze nog niet slecht
Poster: DeafDJ
hahaha maar ain't no party like an alcoholic party is altijd wel een hit als je voor jongeren draait!
Poster: Tyn
tja, typisch zo'n vraag waarbij smaken verschillen. en over smaak valt immers niet te twisten. maar goed, hierbij even mijn mening:
Slechtste DJ(s): DJ Jean
Slechtste producer(s): Above & Beyond, alhoewel de producties onder hun Tranquility Base alias (Razorfish & Surrender) wel weer erg goed klinken...
Poster: MrPecho
Slechtste DJ => Ti?sto
Slechtste Producer => Ti?sto
Poster: MrPecho
Slechtste DJ => Tiësto
Slechtste Producer => Tiësto