Slechtste DJ (1/10)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

the-melody    posted on 10-02-2006 17:18
Hoi aangezien er een topic loopt van wie jij de beste DJ/Producer loopt, hier het tegenovergestelde
Slechte DJ: -DJ Kicken
Slechste Producer: -Armani
User edit by the-melody on 11-02-2006 @ 08:37:37 (45%)
Mod edit by Nvie on 11-02-2006 09:35 (42%)

What do you think about Slechtste DJ ??

Vote :   
Winston    posted on 10-02-2006 17:45
Pffff.... Kiezen. De beste vindt ik moeilijk, zoveel stijlen en het lijkt dan gauw op het vergelijken van appels en peren. Soms lust ik appels en soms peren.

De slechtste nog moeilijker, want ik ben niet in ze geinteresseerd.

Tic Toc
User edit by Winston on 10-02-2006 @ 17:51:20 (4%)
Bastian    posted on 10-02-2006 18:13
Poster: djliberty
Hoi aangezien er een topic loopt van wie jij de beste DJ/Producer loopt, hier het tegenovergestelde
Slechte DJ:             -DJ Furax
Slechste Producer:  -Armani

zelf ken ik armani niet maar dj furax is echt niet de slechte vind ikWinking my eye

Collin    posted on 10-02-2006 19:02

Slechte DJ :     - DJ Jean

Slechste Producer :    -  ook wel Armani jah , volkomen waardeloos haha 

ccc    posted on 10-02-2006 19:49
Hoi aangezien er een topic loopt van wie jij de beste DJ/Producer loopt, hier het tegenovergestelde
Slechte DJ:             -DJ Furax
Slechste Producer:  -Armani

Hoezo vind jij DJ Furax dan de slechtste DJ? Ik heb toch een aantal lekkere nummers waardoor ik om totaal niet slecht vind.

the-melody    posted on 10-02-2006 19:51
nja furax is totaal mijn stijl niet spreekt me ook niet aan vindt het ook raar dat Marcky en Furax allebij de final countdown hebben! Presies of hij heeft het gestolen ofzo maarja. iedereen zijn smaak he
Winston    posted on 10-02-2006 20:03
Heee, hebben jullie gemerkt dat bij last forum post op de djresource homepage staat:

Slechtste dj en dan meer naar links staat de naam vermeld van de laatste poster?

Kan iemand a.u.b. zo gauw mogelijk na mij posten.

@ Nvie om 20:20
Inderdaad links moet rechts zijn, ik ben nu  na een weekje hard werken, maar nu ben jij even de slechtste DJ op de homepage.
Trouwens er staat Slechtse. Het is blijkbaar een zooitje met ons DJ's.
Tic Toc
User edit by Winston on 10-02-2006 @ 20:52:55 (100%)
_Ivan_    posted on 10-02-2006 20:05
Ik snap niet wat je bedoeld

ik dacht dat ik hier al wat gepost hadConfused:S

Feel&.Celebrate.Life!
Nvie    posted on 10-02-2006 20:18
Poster: Winston
Heee, hebben jullie gemerkt dat bij last forum post op de djresource homepage staat:

Slechtste dj en dan meer naar links staat de naam vermeld van de laatste poster?

Kan iemand a.u.b. zo gauw mogelijk na mij posten.

Back to basics.... links is waar je duim rechts zit Happy, laughing
Stephan_    posted on 10-02-2006 20:33
van Johan Gielen snap ik echt niet dat ie nog steeds voor Trance Energy enzo geboekt wordt. Die gast is technisch echt een drama. En z'n stijl is nou ook niet zo apart of goed ofzo...
_Ivan_    posted on 10-02-2006 20:50
valt toch wel mee.... ik ken hem niet zo heel goed... maar ik vind dat hij toch ook wel leuke plaatjes maakt...
Feel&.Celebrate.Life!
the-melody    posted on 10-02-2006 20:59
nja ik heb zopas een setje van hem gehoord en zijn overgangen trekken op niks, je hoort altijd even gene muziek en dan were wel(dat is zijn overgang) maar kom laat de rest ook iets zeggen:p

@stephan:  nja als je hem boekt dan boek je hem he:p kvind persoonlijk ook dat hij soms geen echte trance nummers heeft maar anderen dan weer wel

Ferre    posted on 10-02-2006 22:59
nja ik heb zopas een setje van hem gehoord en zijn overgangen trekken op niks, je hoort altijd even gene muziek en dan were wel(dat is zijn overgang) maar kom laat de rest ook iets zeggen:p

wat jij hier verteld zijn complete nonsens ...
ik denk niet dat jij het beter kan en ik denk ook niet (gezien jouw leeftijd) je de vroegere johan gielen (producties a la beauty of silence) enzovoorts kent ...

ik zou men mond maar houden
the-melody    posted on 11-02-2006 08:27
nou zeg ik ook niet ik heb alleen maar wat liedjes van hem gedownload(Johan gielen) en nee ik kan het niet beter maar ofterwel lag het aan de site ofterwel aan men oren van die overgangen. Maar Furax maakt wel inderdaad goede muziek.
deze mix hab ik geluisterd in het begin en die vond ik in het begin(2 of 3minuten) niet zo goed maar verder heb ik nog niet geluisterd.

edit: nja ktrek men woorden in ben nu zijn set aan het beluisteren en het is wel goed andere slechte dj: DJ Kicken
User edit by the-melody on 11-02-2006 @ 08:37:02 (92%)
Camino    posted on 11-02-2006 10:07
hahaha maar ain't no party like an alcoholic party is altijd wel een hit als je voor jongeren draait!
the-melody    posted on 11-02-2006 10:20
nja bij mij nou niet:p enderbij het is toch ieder zijn keuze? of niet anders ik zie hier geen bord staan met die dj moet je verplicht zo vinden.
User edit by the-melody on 11-02-2006 @ 10:20:23 (4%)
_Ivan_    posted on 11-02-2006 10:21
Poster: DeafDJ
hahaha maar ain't no party like an alcoholic party is altijd wel een hit als je voor jongeren draait!

Dat viel bij mij erg tegenUnhappy ze kwamen maar niet op gang....
Feel&.Celebrate.Life!
robbert    posted on 11-02-2006 10:32
De slechtste mc is in ieder geval MC-Q!

Wat is die gast waardeloos zeg.. tering man!

EclipX    posted on 11-02-2006 10:38
Slechtste dj:

Tiësto!

Producer:

DJ Regi
Ferre    posted on 11-02-2006 10:45
Poster: EclipX
Slechtste dj:

Tiësto!

Producer:

DJ Regi

ook hier ben ik het niet mee eens :
tiesto:
ok qua mixen kan het beter (zelfs ik als grote fan geef dat toe) maar er is geen enkele dj die zo op het publiek inspeelt als hij , 3x beste dj op rij, verschillende TiC uitverkocht (belgie,nederland,USA), eerste dj op olympische spelen,... en ga zo maar voort

regi:
deze kerel heeft een enorm dikke nek enzo, maar wat hij producet (onder al zijn aliassen enzovoorts) doe ik toch men petje voor af!

Nvie    posted on 11-02-2006 11:22

Dat zijn alle hitjes van DJ Kicken wel, Happy Together is ook een knaller op dat gebied Winking my eye
Jorrit    posted on 11-02-2006 11:24
Maar die is van Poogie bear eigenlijk Winking my eye
EclipX    posted on 11-02-2006 11:25
Ferre, dat is mijn persoonlijke mening, wat anderen daarvan vinden, kan me eigenlijk niet zo veel schelen, btw Regi maakt zijn liedjes niet zelf hoor, dat word gedaan door iemand anders, waarmee Regi dan met dat liedje staat te pronken
djdinaio    posted on 11-02-2006 12:17
Poster: Jorrit
Maar die is van Poogie bear eigenlijk Winking my eye

En Poogie Bear is Daraver!
robertvisser    posted on 11-02-2006 12:55
@t dj dinaio: poogie bear is niet darkraver beter je huiswerk doen....

@t DeafDJ:

dit vin ik echt de bagger productie van dit milenium!!!!!

dj kicken...slechtste producer/remixer(echt produceren kan je dit niet noemen)

dj patrick(snollywood) slechtste dj wat draait die vent slecht! alle meest foute stylen door elkaar en ragt er doorheen op zo'n avond. en het publiek schijnt het er allemaal best te vinden.......

Tyn    posted on 11-02-2006 13:10
tja, typisch zo'n vraag waarbij smaken verschillen. en over smaak valt immers niet te twisten. maar goed, hierbij even mijn mening:

Slechtste DJ(s): DJ Jean
Slechtste producer(s): Above & Beyond, alhoewel de producties onder hun Tranquility Base alias (Razorfish & Surrender) wel weer erg goed klinken...

596 Users online: 306 Guests (290 Unknown)
Pages generated today : 59.831
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.612.129