draaien voor groep7 (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

D-Jesse    posted on 17-06-2012 15:54
Hey allemaal.

binnenkort moet ik draaien voor een feestje met kinderen uit groep 7 die een 'disco' willen. Dat is allemaal heel leuk, alleen heb ik niet echt een idee wat voor muziek zij echt willen. ik heb alleen een groot house assortiment en dat is niet echt wat om voor groep 7ers te draaien. :p

Die jongen van het feestje zei LMFAO, katy perry etc. maar hebben jullie nog goede suggesties, en wat wel en wat niet? ook zijn links naar websites of albums heel welkom!?

Heb namelijk niet zoveel ervaring met 'kinder' feestjes. Winking my eye

Thx!

What do you think about draaien voor groep7 ??

Vote :   
Estacy    posted on 17-06-2012 16:01
hitzone cds erbij pakken, fox kids hits (of hoe heet dat tegenwoordig)?

dus op en top commercieel
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Limb-Girdle    posted on 17-06-2012 16:11
Download de bubbling top 100, daar zullen ze wel even zoet mee zijn?Cool
Where the music meets the deejay!
MrQreeny    posted on 17-06-2012 16:37
Gewoon alle top 40 platen van het afgelopen half jaar met een beetje tempo... Sowieso: LMFAO, Rihanna shit, Neyo, Usher dat soort 'muziek'... De commerciele van afrojack kunnen ze ook nog wel verteren. O ja, vergeet Paul Elstak niet met Turbo! die gaat zeker aangevraagd worden door de jongens! (Nog steeds ja! :P)
'Music is the universal language of mankind...'
Estacy    posted on 17-06-2012 16:37
Poster: MrQreeny
vergeet Paul Elstak niet met Turbo! die gaat zeker aangevraagd worden door de jongens! (Nog steeds ja! :P)

hey dat nummer is fakking vet
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
D-Jesse    posted on 17-06-2012 16:58
Gewoon alle top 40 platen van het afgelopen half jaar met een beetje tempo... Sowieso: LMFAO, Rihanna shit, Neyo, Usher dat soort 'muziek'... De commerciele van afrojack kunnen ze ook nog wel verteren. O ja, vergeet Paul Elstak niet met Turbo! die gaat zeker aangevraagd worden door de jongens! (Nog steeds ja! :P)

welke top 40? 538, mediamarkt, etc..
MrQreeny    posted on 17-06-2012 17:55
D? top 40Confused top40.nl .....
D-Jesse    posted on 17-06-2012 17:58
D? top 40Confused top40.nl .....

jaa die ken ik wel -___- maar vond die wat minder voor kinderen uit groep6/7.....
ThomasB    posted on 17-06-2012 18:10
gewoon de top 40 van radio 538, chris brown, katy perry, usher, lmfao, zoiezo call me maybe, nicki minaj, pitbull, ai se eu te pego ook nogsteeds, ne-yo, bruno mars, avicii, gewoon wat dance muziek met tekst erop
Unidentified    posted on 17-06-2012 18:15
En dat nummer van die Gustavo Lima of hoe heet hij, de opvolger van Ai se eu te pego... (kan het zelf niet horen maar het is zelf populair bij meisjes van bij mij in de klas, en ik zit op het laatste jaar secundair)
D-Jesse    posted on 17-06-2012 18:40
Poster: Unidentified
En dat nummer van die Gustavo Lima of hoe heet hij, de opvolger van Ai se eu te pego... (kan het zelf niet horen maar het is zelf populair bij meisjes van bij mij in de klas, en ik zit op het laatste jaar secundair)
 ?

je bedoelt 'balada' ? :P
MrQreeny    posted on 17-06-2012 18:58
Poster: D-Jesse
jaa die ken ik wel -___- maar vond die wat minder voor kinderen uit groep6/7.....

Want??
unknown    posted on 17-06-2012 19:03
top 40 moet je gewoon draaien, ik heb er ervaring mee.
we hebben een keer radio gemaakt op lokatie met basisschool kinderen :p
rmp3 A - rmx 40 blackfire - rmp3 A
D-Jesse    posted on 17-06-2012 19:12
Want??

Omdat ze de meeste liedjes van die top40 stom vinden Winking my eye
maartenw    posted on 17-06-2012 19:21
Vaak vinden die kinderen ook wel wat hardere nummers leuk hoor. Een beetje house mag altijd. Zelfs Gas op die lollie slaat altijd wel aan!
Unidentified    posted on 17-06-2012 22:44

je bedoelt 'balada' ? :P

Ja en volgens mij heet de zanger toch gewoon Gustavo Lima...
User edit by Unidentified on 17-06-2012 @ 22:45:04 (11%)
D-Jesse    posted on 17-06-2012 23:08
Oke dat zijn wel voldoende albums Winking my eye iemand ook suggesties van tracks die eigenlijk gedraaid MOETEN worden?
MrQreeny    posted on 18-06-2012 00:00

Slaat nergens op dit... Die liedjes vinden ze juist leuk, heb regelmatig gedraaid voor kids tussen de 6 en 12 jaar en doe soms nog wel eens een klassenfeest. Aangezien het jou vraag is welke muziek er moet worden gedraaid, snap ik niet waarom je dit zegt. Blijkbaar weet je het zelf dan toch zogenaamd al?? Nou ja veel plezier iig, take it or leave it....
Gerdo    posted on 18-06-2012 20:28

Wat je nu zegt slaat nergens op, want die kinderen vinden de top 40 gewoon goed. Dat vond ik zelf ook toen ik in groep 7 zat, alleen bekende muziek draaien. Als je 'onbekend' muziek gaat draaien voor groep 7 dan haken ze af, en vinden ze je niet goed draaien. Vergeet justin bieber niet want dat vinden ze zeker leuk, ook al vind je het zelf niks. Klant is koning! Draai wat ze willen horen!
D-Jesse    posted on 18-06-2012 20:42
Poster: Gerdo
Wat je nu zegt slaat nergens op, want die kinderen vinden de top 40 gewoon goed. Dat vond ik zelf ook toen ik in groep 7 zat, alleen bekende muziek draaien. Als je 'onbekend' muziek gaat draaien voor groep 7 dan haken ze af, en vinden ze je niet goed draaien. Vergeet justin bieber niet want dat vinden ze zeker leuk, ook al vind je het zelf niks. Klant is koning! Draai wat ze willen horen!

Sorry was even in de war met zo'n top 40 cd van mn broer met allemaal Nederlandse nummers, dat vind ik en die groep 7ers niet zo geslaagd op een disco Winking my eye

En je hebt gelijk, klant is koning. een beetje ene goede DJ kan bijna alles draaien al vind ie t zelf vreselijk
D-Jesse    posted on 18-06-2012 20:49
en nog een vraag: wat doen jullie als jullie (veel) verzoek nr's krijgen op zo'n avondje, en je die nr's zelf niet op ge usb stick of cd'tje hebt, maar wel op je laptop kan downloaden die je toevallig bij je hebt? zeggen jullie dan 'sorry die heb ik niet' of downloaden jullie die snel om vervolgens snel op een stickkie te zetten?

en zijn ?de Dance Smashes van 538 iets om te draaien voor de leeftijdsgroep 11 jaar? tenminste, is het de moeite waard daar te proberen?
User edit by D-Jesse on 18-06-2012 @ 20:56:25 (42%)
Mr-    posted on 18-06-2012 21:49
zelf heb ik een tijdje terug ook voor mijn scouting groep wat plaatjes gedraaid, super leuk voor de welpen en kabouters.(7 tm 10 jaar) als je zoals hierboven gewoon erg commercieel (top 40) draait vinden ze het zeker leuk. zelf gebruikte ik daarbij de cd's van de Hitzone reeks. als je gewoon zorgt dat je van ongeveer een jaar alle hits hebt zal dit wel voldoende zijn, vond het zelf wel verassend dat er toch wel best veel verzoekjes kwamen. maar dat waren ook allemaal dus die hits die ik toch bij had.

maar ik denk dat jij het publiek het beste van ons allemaal kent, jij moet er namelijk draaien. vraag anders gewoon aan een paak leerlingen wat ze graag willen horen.

tip: de jongens vonden allermooiste feestje en hangover erg leuk, en de meisjes Call me maybe. Happy, laughing
2 CDJ 2000 2 SL 1210 DJM 800 HD 25-1 II
Gerdo    posted on 19-06-2012 09:46
en nog een vraag: wat doen jullie als jullie (veel) verzoek nr's krijgen op zo'n avondje, en je die nr's zelf niet op ge usb stick of cd'tje hebt, maar wel op je laptop kan downloaden die je toevallig bij je hebt? zeggen jullie dan 'sorry die heb ik niet' of downloaden jullie die snel om vervolgens snel op een stickkie te zetten?

en zijn ?de Dance Smashes van 538 iets om te draaien voor de leeftijdsgroep 11 jaar? tenminste, is het de moeite waard daar te proberen?

Als eerst moet je er voor zorgen dat je de top 40 hits van dit jaar en een paar jaar terug hebt, dan verklein je de kans dat je een nummer niet hebt. Maar als je een verzoekje krijgt wat je niet hebt, zeg dan als ik die niet heb wat kan ik dan voor je draaien? Zo los ik dat op.
En over de dance smashes van 538 kun je wel draaien maar alleen de dancesmashes. Dat gaat ze vervelen, je moet afwisselen, gooi er ook een keer een nederlandstalig nummer door. Gers pardoel kennen ze allemaal!
Je kunt ook een keer gaan praten met wat kids uit de groep 7 en vraag wat ze goed muziek vinden.
Wanneer is het eigenlijk?

SUCCES!
LilQuint    posted on 19-06-2012 09:52
Ooo, zoiezo dat dit word aangevragen:?http://www.youtube.com/watch?v=DvfX5hbhBnw (ik leef met je mee...)=
main    posted on 19-06-2012 10:10
Poster: ThomasB
gewoon de top 40 van radio 538, chris brown, katy perry, usher, lmfao, zoiezo call me maybe, nicki minaj, pitbull, ai se eu te pego ook nogsteeds, ne-yo, bruno mars, avicii, gewoon wat dance muziek met tekst erop

call me maybe, wat een hinderlijk nummer is dat zeg.. maar voor de kinderen geweldig. Zoals hierboven gezegd, veelal top 40. En zorg dat je nummers zoals ?fuck you? overslaat. kunnen de ouders iets minder waarderen als je die draait.
D-Jesse    posted on 19-06-2012 21:52
Poster: Gerdo
Als eerst moet je er voor zorgen dat je de top 40 hits van dit jaar en een paar jaar terug hebt, dan verklein je de kans dat je een nummer niet hebt. Maar als je een verzoekje krijgt wat je niet hebt, zeg dan als ik die niet heb wat kan ik dan voor je draaien? Zo los ik dat op.
En over de dance smashes van 538 kun je wel draaien maar alleen de dancesmashes. Dat gaat ze vervelen, je moet afwisselen, gooi er ook een keer een nederlandstalig nummer door. Gers pardoel kennen ze allemaal!
Je kunt ook een keer gaan praten met wat kids uit de groep 7 en vraag wat ze goed muziek vinden.
Wanneer is het eigenlijk?

SUCCES!

Das een goeie, gewoon zorgen dat je veel bekende hits hebt. Ga ze sowieso op mn laptop zetten, dat ik ze wel bij de hand heb. Gers Pardoel heb ik zeker, en Kraantje ?Pappie natuurlijk. keizer, Priester en Mr Polska maar niet. Denk dat de ouders 'vinger op de klitter' ook neit geweldig gaan vinden haha. En dat is ook een goede tip, met groep 7ers praten. ga ik zeker doen!

En het is zaterdag (23 Juni). Hoezo?

Greetz

257 Users online: 136 Guests (121 Unknown)
Pages generated today : 36.771
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.308.551