Poster: MrQreeny
vergeet Paul Elstak niet met Turbo! die gaat zeker aangevraagd worden door de jongens! (Nog steeds ja! :P)
Gewoon alle top 40 platen van het afgelopen half jaar met een beetje tempo... Sowieso: LMFAO, Rihanna shit, Neyo, Usher dat soort 'muziek'... De commerciele van afrojack kunnen ze ook nog wel verteren. O ja, vergeet Paul Elstak niet met Turbo! die gaat zeker aangevraagd worden door de jongens! (Nog steeds ja! :P)
D? top 40top40.nl .....
Poster: Unidentified?
En dat nummer van die Gustavo Lima of hoe heet hij, de opvolger van Ai se eu te pego... (kan het zelf niet horen maar het is zelf populair bij meisjes van bij mij in de klas, en ik zit op het laatste jaar secundair)
Poster: D-Jesse
jaa die ken ik wel -___- maar vond die wat minder voor kinderen uit groep6/7.....
Want??
je bedoelt 'balada' ? :P
Omdat ze de meeste liedjes van die top40 stom vinden
Omdat ze de meeste liedjes van die top40 stom vinden
Poster: Gerdo
Wat je nu zegt slaat nergens op, want die kinderen vinden de top 40 gewoon goed. Dat vond ik zelf ook toen ik in groep 7 zat, alleen bekende muziek draaien. Als je 'onbekend' muziek gaat draaien voor groep 7 dan haken ze af, en vinden ze je niet goed draaien. Vergeet justin bieber niet want dat vinden ze zeker leuk, ook al vind je het zelf niks. Klant is koning! Draai wat ze willen horen!
en nog een vraag: wat doen jullie als jullie (veel) verzoek nr's krijgen op zo'n avondje, en je die nr's zelf niet op ge usb stick of cd'tje hebt, maar wel op je laptop kan downloaden die je toevallig bij je hebt? zeggen jullie dan 'sorry die heb ik niet' of downloaden jullie die snel om vervolgens snel op een stickkie te zetten?
en zijn ?de Dance Smashes van 538 iets om te draaien voor de leeftijdsgroep 11 jaar? tenminste, is het de moeite waard daar te proberen?
Poster: ThomasB
gewoon de top 40 van radio 538, chris brown, katy perry, usher, lmfao, zoiezo call me maybe, nicki minaj, pitbull, ai se eu te pego ook nogsteeds, ne-yo, bruno mars, avicii, gewoon wat dance muziek met tekst erop
Poster: Gerdo
Als eerst moet je er voor zorgen dat je de top 40 hits van dit jaar en een paar jaar terug hebt, dan verklein je de kans dat je een nummer niet hebt. Maar als je een verzoekje krijgt wat je niet hebt, zeg dan als ik die niet heb wat kan ik dan voor je draaien? Zo los ik dat op.
En over de dance smashes van 538 kun je wel draaien maar alleen de dancesmashes. Dat gaat ze vervelen, je moet afwisselen, gooi er ook een keer een nederlandstalig nummer door. Gers pardoel kennen ze allemaal!
Je kunt ook een keer gaan praten met wat kids uit de groep 7 en vraag wat ze goed muziek vinden.
Wanneer is het eigenlijk?
SUCCES!