Mistahr Lil' Quint,
je had het gisteren erover dat je niet meer van je skills ging vrijgeven bij feeback op die Drum & Bass remix van me. Nog even heel goed naar Dusted geluisterd; Lekkere plaat, niet veel op aan te merken technisch. Maar ik ging even in dit topic kijken, en toen zag ik deze reactie op MrQreeny zijn post:
Poster: MrQreeny
Gebruik je een plugin voor dat stutter effect? Is dat toevallig die Stutter Edit van Izotope??
Poster: LilQuint
Om eerlijk te zijn, ik heb geen flauw idee hoe die plug in heet haha,zal hem wel op zoeken voor je!
Stef, ik kan me serieus niet voorstellen dat je geen flauw idee hebt met welke plugin je die stutter (enz.) gemaakt hebt, aangezien deze toch redelijk vaag terugkomt EN voor je dit postte ook nog werd gepost 'Effectrix' 'dblue Glitch' 'iZotope Stutter Edit'. 99% kans dat het een van die 3 is, dus dan moet je toch helemaal zo'n 'oh ja, die!'-momentje komen?
Anyhow, ik vraag me gewoon heel erg af waarom je dit niet weet/wist, en welke plugin het nou is die gebruikt is..
En ik heb nu ook even je topic omhoog gekickt, zodat meer menschen je track luisteren/kopen. Gucci h??