Zoals Larsz hierboven al heeft neergezet, is het een niet uitgedacht concept... Je website is niet professioneel (kijken of het werkt met een .tk domein is een ware no-go), voor een 10tje per jaar heb je een eigen domeinnaam + een beetje ruimte om een website zoals je in je hidden message hebt staan te hosten.
Daarnaast nog een aantal vragen / tips:
1. Waar haal je jouw bezoekers vandaan, die ?n ge?nteresseerd zijn in jouw mix (wat ik mij amper kan voorstellen, want waarom moeten andere mensen naar een mix luisteren van persoon x, die vrijwel niet bekend is)?
2. De bezoekers die je scoort op je site, hoeven niet per definitie te luisteren naar je site. Op je website kwam ik maar twee pagina's tegen waar praktisch dezelfde (nutteloze) info opstaat. Ga op zoek naar artiesten die bijvoorbeeld een interview willen doen, of een aankondiging in je tape zodat hij wat interactiever wordt dan een aantal aan elkaar gemixte tracks.
3. Start een
WordPress website - kies je eigen thema uit, geef het een eigen identiteit en denk je plan uit voordat je lukraak mensen gaat vragen voor je show.?
4. DJ's een duwtje in de rug te geven, door bekendheid te geven... Naah, you gotta be kidding me. Sta je als artiest je een 2 uur durende set voor te bereiden, die je dan vervolgens naar jouw website doorstuurt. Achteraf, beluisteren misschien 20 mensen je tape, waar dan al die moeite voor is gedaan.
Succes!