Poster: Luxx
waarop baseren jullie of iets legaal of niet is? ik zag namelijk ook de I Follow Rivers bootleg meteen weggeknipt worden terwijl daar helemaal niets mis mee was.
sowieso zijn de regels op dit forum echt bizar strict. op een post van mij waarbij ik hulp gaf aan iemand over aparatuur werd ook de censuur heen gehaald omdat ik geen link mag geven. moet je alles tussen de regels door gaan doen dan? dan gaat het nut van een forum echt enorm achteruit naar mijn idee. alle vrijheid word weggeraust.
Poster: DJADMIN
maar regels zijn regels, en daar heb je je aan te houden. Ik begrijp goed dat zij geen zeik willen krijgen, het zijn tenslotte vrijwilligers die deze site draaiende houden
het is toch DJresource? en niet randomshit,vooralnikssharenResource?
ik bedoel, dit gedeelte van het forum heet zelfs het 'music forum' maar je mag dus in principe niets sharen wat met muziek te maken heeft.. en iedereen is gewoon down met deze situatie?
Poster: Tekhead
Hoe kan je nu weten of je goed bezig bent als je je mixen of remixen niet meer kan laten beoordelen. De activiteiten hier zijn de laatste maanden fel verminderd en dit zal er zeker geen goed aan doen.
Poster: Estacy
ik zie dat al die mix topics gesloten zijn, vanwege copyright gevoelig materiaal.
fucking alles is copyright gevoelig op de een of andere manier.?
Wat voor een mix zou dan wel mogen? ?als ik em eerst via Creative Commons ofzo license? Of als ik elke artiest wiens muziek ik gebruik eerst om toestemming vraag?
Ik heb altijd 100% achter W.I.M. en LEAD gestaan, maar dit vind ik toch wel erg
Poster: rickydadrum
ik ben al niet meer zo actief op dit forum, en als het eerste wat ik zie dit is, weet ik weer gelijk waarom ik minder aandacht aan deze site besteed.... sorry guys
Poster: W.i.M
Nou dit is dan een mooie gelegenheid om zelf een djsite op te richten waar alles kan en mag. Oftewel aan dit soort opmerkingen hebben we helemaal niets. We zijn nu een paar keer in de problemen gekomen door auteursrechtelijk materiaal en hebben we besloten om geen links meer naar mixen toe te staan. It's as simple as that.
We doen dit niet om te pesten maar we zijn genoodzaakt, willen we djresource overeind houden, om deze maatregel te nemen. We hadden het liefst zelf ook anders gezien.
voor mensen die eigen bootlegs, mashups, remixen en mixen willen blijven posten, probeer eens het vato forum
hou er wel rekening mee dat dit forum wel echt losbandig is tot de max. geen moderators. dus als je een fuckup maakt dan sta je op de schandpaal. w?l word er gereageerd op je eigen muziek. sfeer is tot??l anders dan hier dus verwacht niet het zelfde.
Poster: djmstr223
IK ben ook heel actief op het vato forum en het is daar een stuk relaxter. het kan komen omdat daar minder actieve leden zitten. maar je krijgt wel altijd goede reacties op je tracks, en iedereen wil daar ook gewoon tips geven.
de I follow rivers bootleg die hier al een paar keer langs is gekomen was van mij, DJ Kina is een lid van het vato furom die mij op skype had toegevoegd. puur random, dat soort dingen gebeuren hier dan weer niet.
OF-T
Luxx je bent de laatste tijd al weer wat actiever op het vato forum en hier, ben blij dat je weer terug bent op vato na dat je bent gegaan. We kunnen je commentaar goed gebruiken.