Poster: rickydadrum
. zo heb ik bijv enorm veel respect voor bassjackers en laidback luke. als ik zoiets zou zien zou ik echt pissig worden... maarja er valt weinig tegen te doen
Poster: Aziaat
@ Ricky
Ik snap uw standpunt helemaal, maar er zit gewoon zoveel meer achter dan jij laat blijken. David Guetta is niet fake, haters gonna hate, maar ik heb respect voor wat hij al die tijd gedaan heeft.
Poster: Chavizz1991
Tonite Only - Haters Gonna Hate (Nicky Romero 'Out Of Space' Remix)
Poster: Chavizz1991
Maar het droppen van zulke videos is een goede manier om te discusieren over zulke onderwerpen, daar is dit forum ook oa. voor bedoeld. Als je hierdoorheen leest zal je af en toe weleens denken: owja, dat is ook gewoon waar ook! Had ik tenminste.. Maar dat alle grote namen zich bewezen hebben is ook niet helemaal waar, als ik een collab doe met Alvaro omdat dat mn buurman is, en hij stelt me voor aan Spinnin Records en draait mn eerste livesetje voor Mysteryland aan elkaar om me op weg te helpen, ben ik erna een talent, maar heb ik nog niks uitgevoerd. Kijk naar Gostosa, die kan waarschijnlijk niet eens koffie zetten..
Poster: Estacy
als je dat filmpje gewoon iets beter bekijkt voor je klakkeloos gelooft wat ze in dat filmpje zeggen, dan zie dat zn CDJ's gewoon aan staan. op precies 1:02 kun je zien dat zowel zn cue en play knoppen oplichten en de speler in vinyl mode staat.?
door de belichting kun je het jog display niet zien, betekent niet dat ie uitstaat.
Dat 2e gedeelte is wel nep, natuurlijk! het gaat over een tv show, die producers zijn schijt bang dat er iets verkeerd gaat. die mix is dagen van te voren gemaakt en mee geoefend. Guetta doet gewoon een beetje stom op de knopjes drukken zodat het lijkt alsof ie iets doet, krijgt ie waarschijnlijk dik voor betaald
Poster: DJADMIN
Heeft david guetta niet al in de loop der jaren bewezen dat hij weldegelijk goed kan mixen ?!?! Hij hoeft zich niet meer te bewijzen...en het risico is inderdaad te groot...
Ik denk dat veel organisatoren hem vooral boeken om zijn naam, en nog niet eens omdat hij zo geweldig draait. Als zijn naam op een poster staat, is het volle bak garantie, wereldwijd. Is in Nederland ook met mannen zoals Vato, La Fuente, enzovoort...is ook een groot stuk marketing...
Poster: dj-zero
En laat nu de discussie maar los barsten over senseo VS. koffie:P