[M] Vato Gonzalez & MC Tjen live at FunX (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

vatogonzalez    posted on 30-11-2011 14:40
Aangezien er al eerder wat mixtapes op DJResource.eu te vinden waren leek met totaal niet onaardig om dan ook maar gelijk even de laatste liveset online te gooien hier. Mocht ik 'm in totaal verkeerde forum sectie hebben geplaatst, let me know!

Download

Vato Gonzalez & MC Tjen - Live at FunX Dance Radio (25-11-2011) (Directe link, gehost door Vato.nl)

Tracklist

01. Sagat - Fuk dat (Acapella)
02. Vato Gonzalez - Endurance (Radio Edit)
03. Martin Garrix & MC Tjen - Down right Dirty (Promo)
04. Taio Cruz - Troublemaker (Vato Gonzalez remix)
05. Skepta - Hold on (Vato Gonzalez remix)
06. Vato Gonzalez - Madman Riddim (Radio Edit)
07. The login' Spoonful - Summer in the city (Vato Gonzalez remix)
08. Skrillex - Promises
09. Flinke Namen - Hoeren (FS Green remix)
10. Doctor P - Tetris (Vato Gonzalez Edit)
11. Lauren Pritchard - Painkillers (Roni Size Remix)
12. Jay-Z - 99 Problems
13. TC - Where's my money (Muchi's Kinda Aggressive Righty Now Moombahcore remix)
14. Li' John - I just don't give a .. (DJ Punish Moombahton remix)
15. Diplo & Skrillex - Amplifier (Vato Gonzalez edit)
16. Alvaro - Dancehall Clash (Moombahton mix)
17. Diplo & Oliver Twitz - Go (Real El Canario remix)
18. Vato Gonzalez & Aldair Silva - Digital Lies (Promo)
19. Vato Gonzalez - Sockrocker (Promo)
20. Paul Devro - Cair A Ficha (Original Mix)
21. Dyna - Megatron (Original mix)
22. Vato Gonzalez & Mr. Z - Born to do music (Radio edit)
23. Punish - Just some intro
24. DJ Zinc & Miss Dynamite - Wile out (Vato Gonzalez remix)
25. Vato Gonzalez - T.B.A.
Dirty House / Crowd Control
User edit by vatogonzalez on 30-11-2011 @ 14:41:32 (1%)

What do you think about [M] Vato Gonzalez & MC Tjen live at FunX ??

Vote :   
LilQuint    posted on 30-11-2011 16:03
VATO GONZALEZ @ DJRESOURCE?Cool
MichaelMiller    posted on 30-11-2011 16:10
Poster: LilQuint
VATO GONZALEZ @ DJRESOURCE?Cool

Cool
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 30-11-2011 @ 16:11:01 (40%)
vatogonzalez    posted on 30-11-2011 16:27
Ik bekijk de site al 'n tijdje hoor, maar ben een beetje undercoversquad. Meestal hang ik op mijn eigen forum op of Melf.nl.
LilQuint    posted on 30-11-2011 16:29
Haha, zit zelf ook op vato.nl,
Zie ik je vaak verschijnen ja op vato! Happy, laughing
Zou je me mischien eventjes je demo mail kunnen pm'en?
Ben nu mijn demo mail aan het updaten haha.
User edit by LilQuint on 30-11-2011 @ 16:30:03 (100%)
DJADMIN    posted on 30-11-2011 16:29
Poster: LilQuint
span style='text-decoration: underline;'>VATO GONZALEZ @ DJRESOURCE?Cool

Is niet zo vreemd denk ik. Er zullen best andere (''grote'') dj's ook undercover zijn...puur en alleen om de mening van de achterban te weten. Tegenwoordig willen de grotere dj's ook graag weten wat er zoal besproken word, dus dan zijn fora een ideaal middel...!
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
LilQuint    posted on 30-11-2011 16:30
Klopt helemaal Happy, laughing
vatogonzalez    posted on 30-11-2011 18:45
@ DJADMIN; Inderdaad, ik weet zeker dat 'de rest' Google ook nauwlettend in de gaten houd. Aangezien fora's en social media de bakermat van Dirty House zijn, leek het mij geen onverstandig plan om die in de gaten te blijven houden Winking my eye.
DJADMIN    posted on 30-11-2011 18:59
Poster: vatogonzalez
@ DJADMIN; Inderdaad, ik weet zeker dat 'de rest' Google ook nauwlettend in de gaten houd. Aangezien fora's en social media de bakermat van Dirty House zijn, leek het mij geen onverstandig plan om die in de gaten te blijven houden Winking my eye.

Inderdaad, dj's zijn tegenwoordig ondernemers, die goed de wensen en behoeften van de ''klanten'' (lees : bezoekers van events) in de gaten willen houden.

Ook ik google mezelf al regelmatig, kijken wat er geschreven word. Soms neem ik het met een korreltje zout, maar soms zitten er interessante ''aandachtspunten'' bij. Uiteindelijk wil je, hoe onmogelijk dat ook is, iedereen van je doelgroep tevreden houden...!
MichaelMiller    posted on 30-11-2011 19:38
Even OT Vato...
Wat een lekkere mix, man!
Vind vooral trackkeuze bijzonder en zitten te gekke tracks bij.

En nee, dit zeg ik niet alleen omdat je best een voorbeeld voor me bent (heb je o.a. op Wish Outdoor live gezien), maar
vind het gewoon dikke mix..Winking my eye Zou het vet vinden als je nog vaker hier wat post. Had vorige week trouwens ook al stukje gehoord live op FunX, maar was te laat ingetuned.
hoppie    posted on 30-11-2011 19:54
he vato, ga je als introductie nu een djr only feest geven ofzo? OT: vette mix en hoop dat je blijft.
Question everything
vatogonzalez    posted on 01-12-2011 01:07
Hahahah, wishfull thinking Winking my eye. Hoewel, ik sta nooit negatief tegenover op komen draven als er een DJResource event ergens is. Dan nodig ik de vato.nl bastards ook even uit, ik 'besta' voor een groot deel vanwege de online support. Binnenkort (Binnen nu en feb) komen 'Vato Gonzalez - Endurance' en 'Vato Gonzalez ft. Mr Z - Born to do Music' gratis beschikbaar via de FunX app voor iPhone/Android etc. Het is lang geleden dat er echt tracks uit zijn gekomen, als producer was niet zo tevreden met de kwaliteit die ik daarvoor leverde en ik wilde van die bleephouse sticker af.
MichaelMiller    posted on 01-12-2011 01:25
Heeft wel zeker ook voor gezorgd dat je staat waar je nu bent. Ik vind het zo vet dat je producties zo 'anders' zijn elke keer. Was positief verrast toen ik Badman Riddim' hoorde. Het is niet echt mijn soort muziek, maar vond hem wel heerlijk om naar te luisteren. Ik bewonder je wel meer als DJ dan producer, omdat je ook echt 'one of a kind' bent.
MichaelMiller    posted on 01-12-2011 01:29
Doelde met post op bleephouse-opmerking...

Je onderscheidt jezelf echt van andere DJ's met je muts, muziek & je vaste MC Tjen enz..
User edit by MichaelMiller on 01-12-2011 @ 02:05:00 (15%)
vatogonzalez    posted on 01-12-2011 04:14
Dankjewel! De grap is dat ik juist altijd een probleem gehad heb met 'consistentie', meestal doe ik gewoon dingen zoals ze in me opkomen en als 't goed voelt dan zat het wel goed zijn. Dus, soms word 't techhouse en anders gewoon raghard ergens tussen electro en flinke migraine in.

Ik hoor wel eens zeggen dat mensen aan mijn tracks kunnen horen dat 't van mij is - terwijl ik zelf echt geen flauw benul heb wat mijn 'sound' eigenlijk is. Serieus, ik doe ook maar wat! De enige vuistregel die ik heb is dat een track een bepaalde energie met zich mee moet brengen. Als 't mijn sokken rockt, dan is goed! Over sokken rocken gesproken, de track 'Sockrocker' is de eerste die vanaf jan 2012 op mijn eigen Dirty House label uit gaat komen. Ik heb net 't artwork afgemaakt:

Drumworks    posted on 01-12-2011 07:45
leuke pic vato! kan niet wachtenCool het is wel zo dat je een heel eigen sound hebt, en ik vind die sound erg vet! misschien heb je het zelf niet door maar je klinkt een stuk anders als bijv. hardwell. die blijft veel commercieler. daarom vind ik die sound van jou beter: het is af en toe nog erg undergroundCool
The beats are still banging :)
vatogonzalez    posted on 01-12-2011 08:11
Thanx en LOL! Ik vind Hardwell's sound juist altijd zo zuiver, dik afgemixed en ?cht house. Het gaat mij geloof ik nooit lukken om echt volwaardig house te klinken, ik ben opgegroeid met dancehall/hiphop/hardcore en radio 10 gold. Getekend voor het leven, hahaha!
MichaelMiller    posted on 01-12-2011 08:54
Dankjewel! De grap is dat ik juist altijd een probleem gehad heb met 'consistentie', meestal doe ik gewoon dingen zoals ze in me opkomen en als 't goed voelt dan zat het wel goed zijn. Dus, soms word 't techhouse en anders gewoon raghard ergens tussen electro en flinke migraine in.

Ik hoor wel eens zeggen dat mensen aan mijn tracks kunnen horen dat 't van mij is - terwijl ik zelf echt geen flauw benul heb wat mijn 'sound' eigenlijk is. Serieus, ik doe ook maar wat! De enige vuistregel die ik heb is dat een track een bepaalde energie met zich mee moet brengen. Als 't mijn sokken rockt, dan is goed!

Tussen Electro & flinke migraine..Cool
Wat RickyDaDrum zei, dat je een eigen sound hebt, klopt wel echt.
Je herkent inderdaad een track erg snel als jij hem hebt gemaakt.
Maar ik bedoelde dat je tracks niet de hele tijd hetzelfde zijn, zeg maar. Ook soms heel andere stijlen.

Over Hardwell..Zijn nummers vind ik veeeel meer op elkaar lijken.
Desondanks vind ik het ook een geweldige producer, & Cobra vind ik ook echt ziek klinken.

Dus toch opgegroeid met (o.a.) HipHop (+ Dancehall & Hardcore)..! Vormt je toch zeker wel, als producer/dj zijnde.. denk ik.
User edit by MichaelMiller on 01-12-2011 @ 08:55:26 (4%)
DJADMIN    posted on 01-12-2011 09:45

Ik hoor wel eens zeggen dat mensen aan mijn tracks kunnen horen dat 't van mij is - terwijl ik zelf echt geen flauw benul heb wat mijn 'sound' eigenlijk is. Serieus, ik doe ook maar wat! De enige vuistregel die ik heb is dat een track een bepaalde energie met zich mee moet brengen. Als 't mijn sokken rockt, dan is goed! Over sokken rocken gesproken, de track 'Sockrocker' is de eerste die vanaf jan 2012 op mijn eigen Dirty House label uit gaat komen. Ik heb net 't artwork afgemaakt:

Nou ik denk ook dat veel mensen niet precies weten wat jouw ''live'' sound is, maar 't wel associeren met wat ''goed''. Precies twee jaar geleden heb ik zo'n gala georganiseerd, in Kerkrade bij Bozzini (kan je misschien nog wel herinneren) voor studenten. Omdat ik het organiseerde heb ik de eerste uren aan de ingang gestaan om de mensen welkom te heten en naar hun verwachtingen te vragen...ik hoorde mensen voornamelijk zeggen van ''oh ja Vato komt draaien!!!!'' waarop ik natuurlijk vroeg ''maar wat draait die dan denk je? Of heb je 'm al eens gehoord?'' waarop die mensen in 90% van de gevallen antwoordden : dat weet ik niet, maar het moet wel 'goed' zijn. Ik denk daarom helemaal dat we jou niet zomaar ''??n sound'' kunnen toeschrijven....!
hoppie    posted on 01-12-2011 09:47
Ff off topic: ga je hier ook voorstellen en je booth posten?, ben erg benieuwd
Question everything
youngbeatsz    posted on 01-12-2011 09:56
op youtube vind je filmpjes waarbij ze op stap gaan met nederlandse djs onderandere robert abigail en ook vato gonzalez, daar kan je zijn studio zien Winking my eye
hoppie    posted on 01-12-2011 10:02
Maar dan moet ik helemaap naar youtube, zoeke klike filmpje kijken enz, djr is veel.makkelijker
Question everything
Roov    posted on 01-12-2011 10:35
Lekkere mix, veel nooit eerder gehoord materiaal! Born to do Music en Endurance gaan zeker gekocht worden door mij. Happy, laughing
vatogonzalez    posted on 01-12-2011 12:20
@Hoppie; Als het de regel is dat ik me netjes voorstel op het forum, dan zal ik dat zeker doen. Mijn DJ booth hier thuis is niet zo massively impressive (halfbakken Ikea boekenkastje met 2xCDJ2000's en een DJM800) maar ik wil best 'n foto'tje posten hoor!

@DJADMIN; Hahah, op zich heb je daar wel een punt. Mijn sets die bereid ik ook zelden voor, het is meer wat ik aantref. Soms heb je heel 'urban' publiek in de randstad en dan kan het voorkomen dat je me dancehall ziet draaien - soms heb je heel erg vooruitstrevende publiek die ramhard wil en dan is het electro/dubstep en op andere momenten is het meer techhouse. Uiteraard is het ook vaak gewoon plat commercieel pannekoeken bakken met een mix van alles wat een beetje aanslaat er doorheen. MC Tjen en ik kijken heel sterk naar 't publiek en de muziekstijl is voor mij niet het belangrijkste, da's niet de boodschap die ik wil verkondigen. Ik ben pas tevreden als na mijn set mensen met een rood hoofd, uitgeput, uitgedroogd, afgeleeft en half dood van het springen/feesten/losgaan voor mijn neus staan. Soms lukt dat met progressive en soms gewoon met een David Guetta trackje, het is dynamisch.

@Roov; Ik weet binnen een paar dagen de officiele releasedate van Born to do music, voor die tijd zal de radio edit al gratis worden weg gegeven via de FunX app. De original mix, dub mix, Aldair Silva remix en misschien nog een David Heartbreak moombahton remix zullen via iTunes/Beatport/Dancetunes te krijgen zijn begin januari 2012. Ik heb toevallig net het artwork klaar voor Born to do Musc;

Roov    posted on 01-12-2011 12:26
Ziet er goed uit Vato! Heb genoten van je mix. Ik ga lekker wachten tot ik Born to do Music kan kopen zodat ik de original heb Happy, laughing
Yvaroz    posted on 01-12-2011 12:29
OT, echt nice, ook nice dubstep tracks erbij

wat mensen zeiden over de herkenbaarheid van jou tracks, ik vind dat zelf ook, als ik een track luister van jou dan hoor ik wel van ohja dat is zeker van vato, dat is niet slecht bedoeld, want inderdaad hardwell heeft ook zo zijn kenmerken. maar wel dat je het herkent, maar toch hele verschillende tracks.
nice:D
Nothing is Impossible
User edit by Yvaroz on 01-12-2011 @ 12:30:40 (46%)

49 Users online: 20 Guests (29 Unknown)
Pages generated today : 15.216
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.221.968