@Hoppie; Als het de regel is dat ik me netjes voorstel op het forum, dan zal ik dat zeker doen. Mijn DJ booth hier thuis is niet zo massively impressive (halfbakken Ikea boekenkastje met 2xCDJ2000's en een DJM800) maar ik wil best 'n foto'tje posten hoor!
@DJADMIN; Hahah, op zich heb je daar wel een punt. Mijn sets die bereid ik ook zelden voor, het is meer wat ik aantref. Soms heb je heel 'urban' publiek in de randstad en dan kan het voorkomen dat je me dancehall ziet draaien - soms heb je heel erg vooruitstrevende publiek die ramhard wil en dan is het electro/dubstep en op andere momenten is het meer techhouse. Uiteraard is het ook vaak gewoon plat commercieel pannekoeken bakken met een mix van alles wat een beetje aanslaat er doorheen. MC Tjen en ik kijken heel sterk naar 't publiek en de muziekstijl is voor mij niet het belangrijkste, da's niet de boodschap die ik wil verkondigen. Ik ben pas tevreden als na mijn set mensen met een rood hoofd, uitgeput, uitgedroogd, afgeleeft en half dood van het springen/feesten/losgaan voor mijn neus staan. Soms lukt dat met progressive en soms gewoon met een David Guetta trackje, het is dynamisch.
@Roov; Ik weet binnen een paar dagen de officiele releasedate van Born to do music, voor die tijd zal de radio edit al gratis worden weg gegeven via de FunX app. De original mix, dub mix, Aldair Silva remix en misschien nog een David Heartbreak moombahton remix zullen via iTunes/Beatport/Dancetunes te krijgen zijn begin januari 2012. Ik heb toevallig net het artwork klaar voor Born to do Musc;