Poster: Esmee
Ik had opeens een melding dat ik onbeperkt up kon loaden...
Poster: sher
Ik heb geen melding gehad.. Maar kan wel langer uploaden..
Poster: Esmee
Ik had opeens een melding dat ik onbeperkt up kon loaden.. dus ik denk dat wanneer youtube vindt dat je materiaal op je account goed is, dat ze dat dan toekennen ofzo.
Nou, dan hebben sommige mensen geluk. Ik heb video's gezien op youtube die 57 min duren.
Poster: Bootstrap
Je krijgt automatisch een account voor video's langer dan 15 minuten als je geen waarschuwingen hebt gehad van youtube op je account. Ik heb helaas wel een waarschuwing ivm copyright.. Laatst is ineens een mixje van 2 jaar oud verwijderd van youtube ivm copyright claims?
Poster: sher
Ik heb geen melding gehad.. Maar kan wel langer uploaden..
Poster: PhonoGraaf
En wat is het beste programma op een windows pc om geluid onder een filmpje te zetten.?
En is er een programma dat geluidsbestanden van 100mb kan comprimeren tot een bestand van 50 mb?
zo ja hoe heet deze?
Poster: PhonoGraaf
En wat is het beste programma op een windows pc om geluid onder een filmpje te zetten.?
En is er een programma dat geluidsbestanden van 100mb kan comprimeren tot een bestand van 50 mb?
zo ja hoe heet deze?
Poster: Xtremer
Kon tot 3 video's terug ook gewoon video's uploaden die langer waren dan 15 minuten. Zie onderstaande video voor het resultaat. Denk dat dit komt door het aantal views, comments en abonnees.