[M] Bootstrap's Electro Youtube mix (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bootstrap    posted on 02-12-2010 00:11
Ik had hem al in de LL gepost, maar omdat hij daar snel verdwijnt ook nog even een apart topic. Nu even 15 minuten pompen!

Gebruikte gear:

Stanton Uberstand
Sennheiser HD-25 CII gecombineerd met een bouwvakker unit Cool
Allen & Heath Xone:4D
MacBook 2,4 GHz Unibody
Traktor Pro DJ Software

Tracklist:

1. Be My Baby (Yeah! Woho! remix) - Terri Walker, Haggstrom
2. Get With This (Audited Beats Remix) - Audit, Neighbour, Spiltmilk
3. Weapon - The Potato Heads
4. Guitar Singer - Holyboyz
5. Wind U Up (Swerve Remix) - Beat Fidgets
6. Joopidy - Kyle Watson
7. Wild Rumpus (Supabeatz Remix) - MAGNVM!
8. Booty Move (The Potato Heads Remix) - TJR
9. Gold - Mumbai Science
10. Love (Clockwork Remix) - Felix Cartel
11. Torture (Space Laces Remix) - Figure

De mix is op geen enkele manier voorbereid, dus niet elke overgang is perfect. Maar ik heb geprobeert om lekker veel tracks te gebruiken. Hij staat ook op mijn soundcloud zodat hij te downloaden is.

Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini

What do you think about [M] Bootstrap's Electro Youtube mix ??

Vote :   
kuituhh    posted on 02-12-2010 13:56
vanwaar bouwvakkers unit haha ? studenten woning?

Vind je mix wel lekker hoor! Ben zelf niet zo thuis in het genre dus ik vind het allemaal prima klinken!
Spin that Sh!t BAM!
DaCompra    posted on 02-12-2010 21:01
Lekkere mix zeg!
BennoRevelli    posted on 02-12-2010 21:59
Soundz good Happy, laughing
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
TH3llC    posted on 02-12-2010 22:07
klinkt wel goed..
waarom zet je de camera niet op je gear gericht zodat je iets ziet??
Bootstrap    posted on 03-12-2010 12:58
Bedankt voor de comments Happy, laughing

@ Kuituhh: Check deze tutorial op DJtechtools.

@ TH3llC: Op deze manier kun je ook wel een beetje zien wat ik doe. Ik had eerst mijn cam wel alleen op mijn gear staan, maar toen hoorde ik juist van veel mensen dat het leuker was als ze mij ook zagen. Misschien zet ik hem de volgende keer wel weer op mn gear Happy, laughing
Awave    posted on 03-12-2010 15:13
Gear vind ik persoonlijk interessanter om te zien, ipv jou die wel geniet, maar is toch minder aantrekkelijk om te zien Thumbs Up (niet lullig bedoeld).

Verder toffe mix hoor Happy, laughing
T-to-the-J    posted on 03-12-2010 17:59
Er zit ook iets tussen alleen gear en jou, ik ga m trouwens nu kijken/luisteren Winking my eye
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Bootstrap    posted on 03-12-2010 21:12
Ja zoals ik al zei zal ik volgende keer beter laten zien wat ik aan het doen ben met mn gear Happy, laughing
kuituhh    posted on 03-12-2010 21:55
Poster: Bootstrap
Bedankt voor de comments Happy, laughing

@ Kuituhh: Check deze tutorial op DJtechtools.

Geniaal haha Happy, laughing je had dus een kapotte sennheiser Winking my eye Wel een mooie oplossing zo.
Spin that Sh!t BAM!
Bootstrap    posted on 03-12-2010 23:38
Nee hij was niet kapot eerlijk gezegd Cool Leek me gewoon wel grappig om te proberen en het werkt heel goed eigenlijk. Maar als ik wil is hij binnen 5 minuten weer een normalen HD25.
Esmee    posted on 04-12-2010 13:52
Ik heb m gewoon even opgehad zegmaar, niet utigebreid zitten luisteren. maar ik vond hem lekker klinken! Niet alle nummers vond ik even leuk (t is ook niet helemaal mn style hea), maar verder vond ik t echt een heerlijke mix!
Lucalicious    posted on 04-12-2010 13:56
klinkt goed man! alleen lijkt die stand mij niet erg stevig haha :P
Bootstrap    posted on 04-12-2010 14:04
Bedankt allebei!

@ Lucalicious: Hij is echt heel erg stevig hoor Happy, laughing Echt van dik aluminium gemaakt. Hij wiebelt alleen een beetje als je eraan zit, maar hij valt sowieso niet om.
hoogstraatfan    posted on 04-12-2010 16:58
Switch je tussen de kanalen op je hp en heb je hem uiteindelijk op de master?

Klinkt meer dan aardig hoor, sommige overgangen beetje te ad hoc, maar das meer zeuren van mij hoor.?
Bootstrap    posted on 04-12-2010 17:59
Ja ik gebruik mijn hp precies zoals je zegt Happy, laughing Op deze manier hoor ik perfect wat ik aan het doen ben. Sommige overgangen vind ik ook een beetje abrupt en op een gegeven moment loopt het ook niet helemaal lekker synchroon. Toen had ik ook 3 tracks lopen CoolMaar voor een onvoorbereide mix met zoveel tracks vind ik hem wel lekker geworden. Het is nu al een 'featured video' op youtube trouwens.
hoogstraatfan    posted on 04-12-2010 22:10
Mix je altijd zo? Gewoon nieuwsgierigheid hoor.
DJSHAK3S    posted on 04-12-2010 22:30
Misschien als je beetje video editing ervaring hebt dat je traktor beeld op kan nemen en met camera, en dat met split screen.
Nice
Bootstrap    posted on 05-12-2010 00:03
Poster: hoogstraatfan
Mix je altijd zo? Gewoon nieuwsgierigheid hoor.

Ja Happy, laughing Ik vind het heel fijn, maar ik ken bijna niemand anders die het zo doet eigenlijk.

@ DJSKAK3S: ik zal kijken of ik dat de volgende keer doe, maar ik ben eigenlijk gewoon te lui om er zoveel tijd in te stoppen Cool
hoogstraatfan    posted on 11-12-2010 23:21
Ben ik benieuwd wat je van deze vind: http://soundcloud.com/partyforall/liverpool
Dolivieira    posted on 11-12-2010 23:49
Poster: Lucalicious
klinkt goed man! alleen lijkt die stand mij niet erg stevig haha :P

Bootstrap@ ben zelf niet van de korte mixen. Maar het klink wle erg tof. Moet mijn promos nog steeds naarje sturen. het zijn er meer geworden. Morgen weer effe studio-en. en Luuk die stand is superstevig en makkelijk ?mee te nemen. Als ik dalijk die 2 DENON SC2000s heb komen er 2 bij. Ook zijn ze nu in andere kleuren te krijgen.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Bootstrap    posted on 12-12-2010 00:29
@ hoogstraatfan: Ik zal kijken of ik deze week een keer tijd heb om hem te luisteren, ik heb het echt retedruk op het moment.

@ Dolivieira:? Bedankt voor het compliment over de mix Happy, laughing Ja stuur die promo's maar naar sinuz@deep.fm, dan kunnen we ze in onze show gebruiken Happy, laughing Kun je dan ook een kleine biografie meesturen? Dan vertellen we wat over je in de show.
TH3llC    posted on 12-12-2010 00:38
@ TH3llC: Op deze manier kun je ook wel een beetje zien wat ik doe. Ik had eerst mijn cam wel alleen op mijn gear staan, maar toen hoorde ik juist van veel mensen dat het leuker was als ze mij ook zagen. Misschien zet ik hem de volgende keer wel weer op mn gear Happy, laughing

kijk eens naar de video's van dj ravine en dj cotts , dan zie je hun gear en hunzelf, voor ieder wat^^ (top dj's btw, denk dat ze hier op het forum ook wel bekend zijn)
User edit by TH3llC on 12-12-2010 @ 01:09:47 (2%)
Bootstrap    posted on 12-12-2010 00:46
Ja ik snap wat je bedoelt, ik zal de volgende keer de camera wat meer op mijn gear richten Cool
TH3llC    posted on 12-12-2010 01:06
Ja ik snap wat je bedoelt, ik zal de volgende keer de camera wat meer op mijn gear richten Cool

zou je toekomstoge mixen naar mijn mening fijner maken om naar te kijken!
om naar te luisteren vond ik deze zeker goed!
Bootstrap    posted on 12-12-2010 10:46
Dankje Happy, laughing

249 Users online: 48 Guests (201 Unknown)
Pages generated today : 60.872
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.396.403