Gun mensen wat tijd om te luisteren, het is nu eenmaal zo dat er veel mensen checken en weinig een reactie posten, maar ik verwacht dat er meer komen naarmate je langer actief bent en je aan anderen laat zien dat je hun mixen ook altijd beluisterd. Voor wat hoort wat.
Check dus maar.
First, Hier ik op 0:18 VDJ kraakjes? Verder komt je track er op 0:35 er echt veelste hard in. Dat mag wat soepeler. Verder zou ik dat gecut op 1:15 ook laten.
Oke wat doe je op 2:00-2:10... t klinkt daar echt... alsof je een enorme flanger eroverheen hebt staan. T klinkt gewoon ontzettend rommelig zegmaar. op 5:00 dacht ik, yes die drukke rot plaat is eindelijk weg :D gooi ej er op 5:04 weer allemaal rommelzooi erbij... De truc is om alles netjes te laten klinken zegmaar en niet zo rommelig en druk als het de hele tijd was (vind ik) Op 6:30 valt er opeens weer een hoop weg, probeer zoiets geleidelijk te doen. Speel met je eq.
7:40 weer walking down the streets...? 8:08 let echt een beetje op de hoeveelheid melodi?n die je tegelijkertijd drin hebt staan t klinkt gewoon erg rommelig allemaal sorry. 10:00 als je iets eruit hebt gefade haal t daarna dan niet weer terug, ik was net blij dat t even wat rustiger werd. 10:58 haal je ook opeens weer iets eruit.
Ik had een beetje het gevoel bij je mix dat ik de hele tijd naar t zelfde nummer luisterde met wat verschillende vocals en tracks erdoorheen gegooit. Ik raad je aan nog even goed te oefenen met je eq, die hoorde ik je amper/niet gebruiken. Dus; oefenenoefenenoefenen en dan wordt het vanzelf beter.
User edit by Esmee on 25-11-2010 @ 09:42:07 (100%)
Ik krijg zelfs geen checks op mijn mix, dus niet bleiten. EDIT: het zou al helpen om je mix op soundcloud te uploaden ipv zippyshare. Mensen downloaden niet graag.
Let the magic begin
User edit by Bonchanoize on 27-11-2010 @ 15:07:50 (100%)
[EDIT]
Veeeeeelte druk,
Normaal vind ik het leuk om naar een mix te luisteren, Maar deze heb ik afgezet omdat je heel de tijd 2 nummers door elkaar hebt,
Dat word iritant,
Veel oefenen!
User edit by LilQuint on 28-11-2010 @ 10:20:08 (100%)