Ik vind m wel leuk gemist, verder vind ik de opbouwen qua muziek keuze niet zo denderend... Ik irriteer me echt aan de hoeveelheid bliebjes... Misschien kun je eens dirty House afwisselen met wat normale house?
Poster: Esmee Ik vind m wel leuk gemist, verder vind ik de opbouwen qua muziek keuze niet zo denderend... Ik irriteer me echt aan de hoeveelheid bliebjes... Misschien kun je eens dirty House afwisselen met wat normale house?
lijkt me niet zo heel vreemd in een DIRTY house mix toch?
edit: Ik vind je overgangen af en toe wel wat abrupt, zoals bij de overgang naar Bangduck en The World is Yours. Verder is je timing goed en beatmatchen ook, ook al heb ik het gevoel dat dit met Traktor gemaakt is. Ik ben het met anderen eens dat het wel echt bliepje na bliepje is. Een beetje meer afwisseling zou je mix een stuk interessanter maken.
Door meer af te wisselen zullen climaxen ook beter uitkomen en kun je de opbouw verbeteren. Je zou eigenlijk een keer een mix van een uur moeten maken bijvoorbeeld, dan zie je heel goed hoe belangrijk het is om af te wisselen en op te bouwen.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 14-11-2010 @ 01:40:15 (100%)
edit: Kvind hem wel goed alleen dat het zo in dezelfde stijl van muziek blijft. Misschien paar andere nummers ertussen maar dit kan ook aan mij liggen. Voor de rest goed gemixt . Kan ik nog wat van lere :D
User edit by jochemke on 15-11-2010 @ 16:09:52 (100%)