Ik wil wel eens weten welk merk CD-R iedereen gebruikt en op welke snelheid men deze brand.
Ik gebruik zelf: Brandprogramma - Nero (versie 5.5.8.2) Merk Brander - Waitec Storm 48/1 Brandsnelheid - 4x Merk CD-R - Taiyo Yuden Ik brand maximaal 5 nummers op een cd (6 t/m 12 minuten nummers). Ik brand maximaal 10 nummers op een cd (2 t/m 5 minuten nummers).
Heb nog nooit gehad dat een cd het niet deed. Eerder met andere cd-r's wel, maar toen gebruikte ik overburn wel eens en brande ik de cd's op hogere snelheid.
Brandprogramma - voor MP3 knippen plakken, gewoon cd windows media player Merk Brander - CD = Lite on en DVD = ASUS Brandsnelheid - 52x Merk CD-R - Platinum en rol van 100 :D
Brandprogramma - Nero 5 Merk Brander - Philips Brandsnelheid - Kan tot 52x, maar dan gaat ie zeiken. Doe t meestal op 16 a 24x. Wouw ook wel eens branden op een nog lagere snelheid, maar ging ie ook al zeiken... maja, vrand voor de rest prima. Merk CD-R - Had eerst Memorex, maar had alleen maar haperingen.
Hoe laag ik ook brandde. Nu heb ik Maxell. En helemaal geen poblemen mee. Kosten wel het dubbele, maar zijn egt top CD-R's
Brandprogramma - roxio digitalmedia se Merk Brander - matshita dvdrw Dl Brandsnelheid - zoekt ie zelf uit maar max 24 x Merk CD-R - philips (spindel van 100)
Brandprogramma - roxio 6.0 Merk Brander - Lite on it 40X12X48 en een tochiba dvd brander Brandsnelheid - Eigenlijk zo snel mogelijk, en ook nooit problemen mee Merk CD-R - TDK
Brandprogramma: Ashampoo Magic Burn Brander: Nu Brandsnelheid: 52x Merk CDR: Sony cd-r 10pak Waarom: Bij Nero 7.huppelepup demo kreeg ik steeds haperingen bij muziek cd's en cue's brande die niet.
Brandprogramma - nti cd & dvd maker, nero geeft soms cd's die oveslaan Merk brander - lite-on,sony en een mashita Brandsnelheid - 16x Merk cd-r - op dit moment philips.
brand alleen de nieuwste vinylrips.deze gaan na 3 weken de prullebak in en alle goede nr's koop ik op vinyl.
De BenQ brander klinkt een beetje el cheapo maar was één van de beste branders na de Plextor 760. Het is namelijk een brander met een loopwerk van Philips en een goede firmware van BenQ die goede brand resultaten neerzet.