Brandprogramma - Windows media player , Nero 6.0 Merk Brander - Lg Double layer dvd/cd brander Brandsnelheid - 8 - 16 x Merk CD-R - Sony , Traxdata |
Poster: DJ-Emotion Wat een onzin! De data die op de CD staat verandert niet door zo'n plaatje, dus kan het geluid ook niet hoorbaar beter worden. Diegene die dat bedacht heeft is echt gek!! Wat je zij over de merken CD-R klopt. Er wordt veel heen en weer geshopt, daardoor zal de kwaliteit per batch cd's variëren. Er is wel bekent dat Taiyo Yuden en Mitsui CD-R's kwalitatief zeer goed moeten wezen. |
Poster: Zuur
Wat een onzin! De data die op de CD staat verandert niet door zo'n plaatje, dus kan het geluid ook niet hoorbaar beter worden
Poster: iZ
Brandprogramma - Roxio 7.5
Merk Brander - NEC DVD RW ND-3540A
Brandsnelheid - 8x
Merk CD-R - Philips TDK
Poster: M-PlexPoster: iZ
Brandprogramma - Roxio 7.5
Merk Brander - NEC DVD RW ND-3540A
Brandsnelheid - 8x
Merk CD-R - Philips TDK
Hey iZ,
Werkt dat Roxio 7.5 lekker?
Want die klote NERO loopt altijd te kloten bij mij,
dan wil die weer niet branden en dan breekt ie de opdracht ineens af!
Gek wordt ik ervan!
Brandprogramma: nero 6., iTunes, ... Merk Brander: Sony DVD-RW double layer, Aopen cd-rw Brandsnelheid: audio steeds zo laag mogelijk (8x) Merk CD-R(W): Maxell, TDK, Imation, Sony, Exel... nooit problemen tot hiertoe... ![]() trouwens de cdj-s lezen bijna alles ![]() enkel slecht gebrande cds (dus steeds van anderen) geven al eens probs... |
Poster: crxHallo, ik had even een vraag over de mensen die nero gebruiken....
Ik heb die sinds kort maar ik kan mijn mp3(wanneer ik mp3 cd maken kies) kan ik niet indelen naar mijn smaak dus ik kan mijn favoriete liedjes niet bovenaan zetten..
Is het helemaal niet mogelijk of zie ik iets over het hoofd
Je ziet niks over het hoofd, dat kan inderdaad niet.
Een mp3-disk is een data disk (en niet een cd audio-disk). cda en data disks hebben een andere indeling. Bij een datadisk wordt, net als op een harddisk, de volgorde waarop de tracks worden weergegeven bepaald door het operating systeem.
Bijvoorbeeld: Windows kan ze sorteren op naam, op grootte etc. Datzelfde geldt voor je cd-speler, die de nummers ook op alfabet zal sorteren.
Wat je kan doen om je favoriete nummers bovenaan te krijgen is voor de titel een nummer te zetten (dus als Frans Bauer favorieter is dan Abba dan noem je de tracks 01 Frans Bauer-Heb je even voor mij.mp3 en 02 Abba-Happy new year.mp3).