Poster: DaCompra
Je stopt je mix in audacity > ctrl+a (alles selecteren) > klikt op tablad ''effecten'' > versterken. je moet wel het vakje ''oversturing toestaan'' uitvinken.
Poster: tek-zotic
opnemen stoppen, alles selecteren en dan op normaliseren klikken bij effecten in audacity, dan krijg je ook meteen dat al je opgenomen mixes exact even hard staan( als je ze allemaal normaliseert toch :D )
Poster: LimbGirdleIk gebruik de Audio8 DJ van Traktor om op te nemen.
H?, dat herken ik!
De tijd dat ik mijn mixen opnam via de U-Control UCA202 (USB Recorder) had ik dit probleem ook. Het geluid wat van mijn mixer naar deze Recorder ging - werd veelste zacht opgenomen... Ik nam ook op in Audacity, maar het geluid kreeg ik niet zoals ik het hebben wilde.
Welke geluidskaart gebruik je nu om mee op te nemen (of gewoon de line-in van je normale geluidskaart?)
Met mijn nieuwe audio-interface M-Audio Fast Track Pro - kan ik het volume handmatig bedienen met een aantal potmeters! Een oplossing voor het opnemen met een standaard geluidskaart weet ik niet!
Poster: LimbGirdleJe kan in traktor het opneem volume instellen, maar het gaat om een mix die ik al opgenomen heb dus dat heeft nu geen zin meer.
De Driver die bij deze Audio 8 DJ wordt geleverd, kan je daar geen opneem volume bij instellen?
Poster: Bouncy
Als je me effe een PM stuurt wil ik best je mixje effe behandelen met m'n eigen masteringchain, dan word hij gegarandeerd harder! (en qua dynamiek zul je het alleen merken op een analyzer, blote oren zullen het niet horen)
K haal nu z'n mix binnen, k zal zo wel bekend maken wat ik heb gedaan.
Ik zit te denken om er een youtube filmpje over te maken, maar dan wil ik wel dat MaykFroix dat goed vind (want dan laat ik het zien met zijn mix)
Poster: Awave
MaykFroix, je realiseert je ook dat je je opgenomen mix ook gewoon opnieuw in Traktor kan afspelen, opnieuw recorden en dan de Gain van de recorder hoger instellen? Volgens mij nog niet genoemd..
Poster: Awave
MaykFroix, je realiseert je ook dat je je opgenomen mix ook gewoon opnieuw in Traktor kan afspelen, opnieuw recorden en dan de Gain van de recorder hoger instellen? Volgens mij nog niet genoemd..