Waarom ben je een DJ? (4/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Waarom ben je een DJ?

-Voor de fun
-De Kick
-De muziek
-Voor het volk zien te dansen op uw muziek
-Andere (zet het hier dan neer)

Voting is only possible for our Members
EclipX    posted on 12-12-2005 13:22
Nou, ik vraag het me toch af, waarom draai je? Voor de kick? De fun? Muziek? Het plezier het volk voor uw zien te dansen op uw muziek?

Ik doe het namelijk voor de fun & voor de partypeople voor mij zien te dansen Happy, laughing

Meestal draai ik Schranz, hard techno en/of jump, en heel soms commercieel of ambiance

edit: ik zie dat er juist een enorme foutcode hierboven hangt, dus beste admin, kan je dit eventjes fixen?

edit: alles werkt weer Happy, laughing
User edit by EclipX on 12-12-2005 @ 13:35:16 (42%)

What do you think about Waarom ben je een DJ? ??

Vote :   
DNR    posted on 18-02-2007 13:20
Poster: DJ-A
k ben DJ omdat:

het me een kick geeft

voor de muziek

ik vind het gewoon super

post vn mn oude acount hiero:P
TheSupercrab    posted on 18-02-2007 13:40
Ik draai toch ook voornamelijk voor de muziek, maar het is ook een kick als je mensen je mixjes beluisteren, en als je voor een publiek draait! Het is gewoon een prachtige hobby Happy, laughing
right1    posted on 18-02-2007 13:46
omdat men moeder zei dat ik iets nuttigs moest doen met mijn leven

niet dus
DJMixing    posted on 18-02-2007 13:47
Ik ben DJ want...

Het geeft je gewoon een geweldige kick als je een hele vette mix maakt, en als mensen dan uit hun dak gaan op jouw mix...ongelofelijk gevoel! :D
Luxx    posted on 18-02-2007 16:11
ik vind het gewoon moker vet om muziek te mixen. krijg er een kick van.
ik ben ook heel veel met muziek bezig Winking my eye
www.mothermusic.nl
bramv    posted on 18-02-2007 16:16
k van beiden wat
gelindo    posted on 18-02-2007 17:05
het is gewoon een onbeschrijfelijk gevoel als je ziet dat de mensen volledig uit hun dak gaan door jou .
RoyBeware    posted on 19-02-2007 13:06
Om mensen uit hun dak te zien gaan op de muziek....

Illusion    posted on 19-02-2007 14:02
Het geeft een kick.

Iedere keer als ik mijn 1e nummer op mijn andere nummer mix raak ik gewoon opgewonden:D

(oftewel,,, verslaving)
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
ccc    posted on 19-02-2007 15:17
Ik houd erg van muziek. En ik houd ervan om geluid/muziek te manipuleren tot andere klanken.

DrMando    posted on 19-02-2007 21:15
music addict !!! en ja de kick ... maar vooral de liefde voor goeie groove/electro Winking my eye
tairip    posted on 19-02-2007 21:43
Ik draai omdat het gewoonweg de tofste hobby is die er bestaat!
Ik kan ook goed mijn ei kwijt in mijn sets... zo kan ik fluitend door het leven en op een positieve manier mijn agressie kwijt raken!

En de kick natuurlijk om op jou muziek de partypeople te zien losgaan!
MuffHouse    posted on 19-02-2007 22:06
Ik draai omdat ik het onwijs leuk vind om te doen, het bijna een soort verslaving voor me is en dat ik denk dat ik talent heb en de juiste contacten waardoor ik, als ik op het juiste niveau zit, gemakkelijk binnen kan komen stappen in de club scene.
Sammow    posted on 19-02-2007 22:20
voor alle antwoorden Happy, laughing
Illusion    posted on 19-02-2007 23:00
Poster: tairip
En de kick natuurlijk om op jou muziek de partypeople te zien losgaan!

Dat is echt onwijs gaaf. Gewoon om iedereen los te zien gaan. Bijv. bij A-Lusion - Drummer Beat, en dan dat deuntje in het begin:d oo te gruwelijk, dat is echt heerlijk:D Dat is zo fijn.

En natuurlijk gewoon de hobby, k'zou geen andere hobby weten die leuker is dan deze.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
djmaarten    posted on 20-02-2007 19:40
waarom ik dj ben uh ja .... goede vraag!

mijn vader had van vroeger een heel oud mengpaneeltje over en een radio versterker met bboxjes en een platen speler.
daar ging ik is wat mee kloten
later kocht ik bij de kring loop een cd speler zo'n simpel ding voor in de huiskamer, ondertussen had ik al de platenspeler kapot gemaakt ik dacht daat je met alles kon scratchen .... niet dus :P en toen ben ik steeds wat betere spullen gaan kopen en ik vond het steeds leuker worden. en het gaf me een kick daarom ben ik dj

Convert    posted on 12-03-2009 20:32
Omdat ik het liefst gewoon me eigen muziek hoor als ik uitga, maar het geeft uiteraard ook wel een kick als je thuis ff wat plaatjes kan draaien Happy, laughing
Stefjuuh    posted on 12-03-2009 20:38
Poster: djmaarten
waarom ik dj ben uh ja .... goede vraag!

mijn vader had van vroeger een heel oud mengpaneeltje over en een radio versterker met bboxjes en een platen speler.
daar ging ik is wat mee kloten
later kocht ik bij de kring loop een cd speler zo'n simpel ding voor in de huiskamer, ondertussen had ik al de platenspeler kapot gemaakt ik dacht daat je met alles kon scratchen .... niet dus :P en toen ben ik steeds wat betere spullen gaan kopen en ik vond het steeds leuker worden. en het gaf me een kick daarom ben ik dj

Eens kijken hoelang mijn (technics) SL-J90 beltdrive het uithoudt als ik ouwe platen van mn oma probeer te scratchen..:P

Ik heb iig een SL!:P
Convert    posted on 12-03-2009 20:42
Poster: Stefjuuh

Eens kijken hoelang mijn (technics) SL-J90 beltdrive het uithoudt als ik ouwe platen van mn oma probeer te scratchen..:P

Ik heb iig een SL!:P

Dan moet je na het scratchen hem wel 2x rondraaien anders komt ie niet meer op tempo :P
Mixt-Ape    posted on 12-03-2009 20:52
Ik doe het voor zowat al deze dingen!!:p
LLCoolP    posted on 12-03-2009 20:54
Vindt het geweldig om mensen te entertainen, ze op de dansvloer te krijgen EN te houden!
(H)V oor de rest kan ik neit van knopjes afblijven dus graag met die gear bezig en je ontmoet ook veel volk zowHappy, laughing
Join the party and become famous!
LLCoolP    posted on 12-03-2009 20:56
Woeps :Sdeze kan weg, internet deedt raar zag het bericht de 1e keer niet:s Sorry!
Join the party and become famous!
User edit by LLCoolP on 12-03-2009 @ 20:56:39 (79%)
dondanielo    posted on 12-03-2009 21:03
ik draai omdat ik helemaal weg ben van muziek.. thuis en als je uitgaat, bovendien hou ik erg van electronische zooi dus hou ik me heel erg bezig met dj gear !
en het is de enige hobby waardoor ik alles vergeet als ik aan het draaien ben.. probleemen met vrouwen, gekanker op school, hup achter de CDJ's en alles is weer in orde Cool
WopWopWop    posted on 12-03-2009 21:08
ohoooooo je zei kanker :O Ik doe het om die dope beat te voelen te draaien of te maken :D
T_G    posted on 13-03-2009 10:52
Ik doe het om me een met de muziek te voelen en mensen helemaal los te laten gaan op mijn nummers. Het mooiste gezicht vind ik ook als mensen staan te dansen of helemaal los staan te gaan op mijn muziek
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G

240 Users online: 62 Guests (178 Unknown)
Pages generated today : 20.351
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.494.124