Waarom ben je een DJ? (2/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Waarom ben je een DJ?

-Voor de fun
-De Kick
-De muziek
-Voor het volk zien te dansen op uw muziek
-Andere (zet het hier dan neer)

Voting is only possible for our Members
EclipX    posted on 12-12-2005 13:22
Nou, ik vraag het me toch af, waarom draai je? Voor de kick? De fun? Muziek? Het plezier het volk voor uw zien te dansen op uw muziek?

Ik doe het namelijk voor de fun & voor de partypeople voor mij zien te dansen Happy, laughing

Meestal draai ik Schranz, hard techno en/of jump, en heel soms commercieel of ambiance

edit: ik zie dat er juist een enorme foutcode hierboven hangt, dus beste admin, kan je dit eventjes fixen?

edit: alles werkt weer Happy, laughing
User edit by EclipX on 12-12-2005 @ 13:35:16 (42%)

What do you think about Waarom ben je een DJ? ??

Vote :   
Sandr    posted on 28-02-2006 02:10
Sja, ik kon ze van boven niet allemaal aanvinken, anders had ik dat gedaan.

ik vind het enorm fun om te draaien
het geeft me een kick om de mensen uit hun dak te zien gaan op mijn set.
En muziek, als ik het niet zou horen zou de stile pijn doen in me oren.
Play that funky music white boy....
_Ivan_    posted on 28-02-2006 09:00
Die poll vind ik niet helemaal okeaj wat hierboven werd gezegt klopt ik had wel meerdere willen aanvinken.

Ik doe het 1e plaats omdat ik zelf gewoon heel veel van muziek houd (en niet zonder kan leven). op de 2e plek vind ik het echt geweldig als mensen los gaan op mijn muziek...

Feel&.Celebrate.Life!
dion    posted on 28-02-2006 11:37
ik draai voor de lol en omdat iedereen danst op je muziek en dat geeft een lkkr gevoel

Ferry    posted on 28-02-2006 12:06
music is my passion!
_Ivan_    posted on 28-02-2006 12:10
dat vind ik een mooie zin

music is my passion!

Feel&.Celebrate.Life!
Stephanie    posted on 28-02-2006 12:23
Omdat ik niets anders kan....

_Ivan_    posted on 28-02-2006 12:30
Lol die is ook leuk,,,,,
Feel&.Celebrate.Life!
dion    posted on 28-02-2006 14:21
wie gaat djen voor het geld is dom want je moet het ook voor de lol doen want je moet muziek aanvoelen

Blast    posted on 28-02-2006 17:47
Poster: dion
wie gaat djen voor het geld is dom want je moet het ook voor de lol doen want je moet muziek aanvoelen

JayK    posted on 28-02-2006 18:26
Ten eerste voor de muziek ten tweede voor de fun en ten derde om de kick van het staan voor een feestende menigte!
Tyn    posted on 28-02-2006 19:12
tja, ik weet niet of ik mezelf een DJ mag noemen. maar goed, ik ben in principe gaan draaien voor de fun, en uiteraard omdat ik geinspireerd ben door een aantal grote namen in de scene, Tiesto is er één van. maar het belangrijkste voor mij is dat ik er een stuk ontspanning uithaal. even naar een andere wereld zweven en zelf even helemaal uit m'n dak gaan. een professionele carriere ambieer ik niet, maar je weet nooit wat er gebeurt. het zou voor mij al heel wat zijn als ik een lekkere mix kan opnemen en eventueel op wat privé feestjes kan draaien voor familie en/of vrienden.
Cyrille    posted on 28-02-2006 20:28
Absoluut voor alle 4 de opties :D Naast het draaien vind ik zoeken en verzamelen van muziek ook erg leuk.. nummers die mensen al 10 jaar niet gehoord hebben bijvoorbeeld..
Camino    posted on 28-02-2006 23:24
bij mij ook alle 4... maar we missen nog een optie: de meiden Winking my eye
User edit by Camino on 28-02-2006 @ 23:24:58 (8%)
Jorrit    posted on 28-02-2006 23:27
en dat is dus optie 5 Winking my eye
GDproductions    posted on 28-02-2006 23:58
waarom ben ik DJ?

Ik ben verslaafd aan muziek en ik wil die rilling elke keer weer hebben van de mensen en de muziek waarop de mensen uit hun dak gaan, net een soort van drugsverslaving :D dat geeft zo'n goed gevoel :D

Winston    posted on 01-03-2006 00:06
Ik hou van muziek en tien keer zoveel van trance. Op een bepaald moment was ik het luisteren naar mix tapes en cd's zat, omdat ik ook mijn eigen volgorde van tracks wilde. Op een gewone cd player kreeg ik stiltes tijdens het wisselen.

Eerst was ik van plan 2 gewone discsmans op een simpele mixer te koppelen. Aansluitbaar op het gewone stroomnet waren players niet te vinden. Dus dj cd players gekocht en een dj mixer. Toen even de moeite genomen om echt te leren mixen.

Ook altijd belangstelling gehad voor dj apparatuur.

Het mooiste van mixen vindt ik dat tracks anders, vaak mooier, klinken afhankelijk van de volgorde waarin je ze draait.

Tic Toc
djreino    posted on 01-03-2006 09:39
mijn vader heeft 3 jaar geleden een drive-in instalatie gekocht en toen ben ik maar een beetje gaan muziek draaien en af en toe een feestje bij iemand. maar het meest gewoon feestje bij mij achter in de skihut:P
Murfix    posted on 08-03-2006 21:23
om zoveel mogelijk geld uit te geven

nee geintje gewoon voor de fun en voor muziek

en gewoon lekker draaien met me vrienden

the-melody    posted on 08-03-2006 21:31
Poster: DeafDJ
bij mij ook alle 4... maar we missen nog een optie: de meiden Winking my eye
  en voor de meiden is dat dan jongens ofniet:p
Sandr    posted on 08-03-2006 22:39
Ik ken iemand die doet het puur voor de meiden, maar laten we eerlijk wezen, niemand doet het echt voor de meiden.
Want als je in een stampvolle discotheek staat, en iedereen gaat uit zijn naad, maar er zijn geen lekkere wijven, is mijn avond er echt niet minder om.
ChiellianvanWhod    posted on 08-03-2006 22:42
Nee precies:P

Ma ook wel een goed gevoel dat de vrouwe vooraan staan en de manne achter :P

Happy, laughing maarjaa daar doen we het niet voor nee

Camino    posted on 08-03-2006 22:48
nee idd... maar het helpt wel turrlijk!
Sandr    posted on 08-03-2006 23:01
Tuurlijk en de door mij hierbovengenoemde avond, is NOG leuker als de helft mooie dame is.
Illusion    posted on 09-03-2006 11:24
Poster: Sandr
Ik ken iemand die doet het puur voor de meiden, maar laten we eerlijk wezen, niemand doet het echt voor de meiden.

Ik denk dat iedereen draait voor zichzelf.. en het publiek... Een dj wil,, dat het publiek uit zijn dak gaat.. en niet dat het stoer is voor de meiden... en zeg nou eens eerlijk.. iemand die het voor de meiden doet, is er ook niet serieus mee bezig...
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
djmamo    posted on 09-03-2006 12:56
Poster: Djillusion

Ik denk dat iedereen draait voor zichzelf.. en het publiek... Een dj wil,, dat het publiek uit zijn dak gaat.. en niet dat het stoer is voor de meiden... en zeg nou eens eerlijk.. iemand die het voor de meiden doet, is er ook niet serieus mee bezig...

tuurlijk doe je het ook voor de meiden want dat is het publiek
 of kijk jij de hele avond naar mannen?
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 09-03-2006 @ 12:57:04 (13%)

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

273 Users online: 69 Guests (204 Unknown)
Pages generated today : 26.418
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.500.191

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use