Poster: donkey
Stephanie Cassandra kan je misschien helpen ?
Ze zit hier ook op het forum (maar dat wist je waarschijnlijk al)
Poster:?Prozei
ik vindt raar dat muziek nog steeds geblokkeerd wordt op youtube terwijl google massive geld uitgeeft aan buma voor de muziek rechten
Poster: specialm
je kan het toch ook gewoon ten download stellen dat mensen het gewoon kunnen afspelen volgens mij krijg je dan geen gezeik
Poster: specialmOok dat is verboden, dat is zelfs nog erger verboden dan het streamen...
je kan het toch ook gewoon ten download stellen dat mensen het gewoon kunnen afspelen volgens mij krijg je dan geen gezeik
Poster: BouncyHaha, 'erger verboden' :') Sorry, maar anyway. Neem contact op met Buma / Sena, zij kunnen je verder helpen.
Ook dat is verboden, dat is zelfs nog erger verboden dan het streamen...
Poster: StagiarPoster: BouncyHet probleem zit 'm niet bij de Buma, wij embedden op de site, en dat is per wet legaal (nog wel). Het probleem zit hem in het uploaden naar youtube, en daar heeft Buma weinig over te zeggen... Buma betalen maakt het wel legaal, maar je kunt er je filmpjes nog steeds niet meer op youtube krijgen...
Haha, 'erger verboden' :') Sorry, maar anyway. Neem contact op met Buma / Sena, zij kunnen je verder helpen.
Poster: StagiarYoutube heeft wel ongeveer 25% van het algemene internet verkeer,dus goed voor de promotie...
Ga dan gewoon terug naar vimeo..
Poster: PaulBrugelBen ik op t moment mee bezig, iedere maatschapij die er iets mee te maken heeft gemailt, geen reactie tot noch toe...
Vraag toestemming aan de auteursgerechtigde. Dat is de platenmaatschappij.
Poster: Roalin
Misschien moet je in je mail even aangeven?dat als?zij niet reageren, jij er automatisch vanuit gaat dat je het mag gebruiken.?Heb je?je in ieder geval een beetje ingedekt..
Poster: RemcoV
Dat is dus echt onzin. Wie houd je dan voor de gek?
Poster: Roalin
Jezelf dus...
Poster: RemcoVBouncy, heb je al eens contact gezocht met Youtube?Gezocht wel, gevonden niet... Heeft iemand contactgegevens van Youtube?
Poster: Bouncy
Gezocht wel, gevonden niet... Heeft iemand contactgegevens van Youtube?
Poster: BouncyBloooo
Ik ben vriendjes met Stephanie ja (k had d'r donderdag nog aan de telefoon, en heel stiekem is ze toch een beetje m'n grote voorbeeld), nooit echt op doorgevraagd, ik weet alleen dat haar rechten door TMF worden geregeld, maar ik zou eens vragen of ze tips/hints heeft...
Poster: XurionAls jij een vraag hebt over Hi ga je toch ook niet KPN bellen? @TS: YouTube, LLC 901 Cherry Ave. San Bruno, CA 94066 USA Phone: +1 650-253-0000 Fax: +1 650-253-0001
Uhm de eigenaar is toch Google?