Poster: feestbeest
Lijkt me niet echt slim, je gaat commantaren door elkaar krijgen en reacties. En zo zijn denkik minder mensen bereid om even te luisteren. Altans, dat is hoe ik er over denk.
Poster: main
vind het wel een goed idee als hier alle mixtapes komen te staan (in het klein, dus niet de tracklists allemaal onder elkaar) om te downloaden, puur om te luisteren on the road e.d.
Poster: Freez
Als er geen reacties meer mogen worden gegeven op een mixtape dan is het posten van je mixtape nutteloos, want het gaat voornamelijk om de feedback die je op je mix krijgt.
Poster: main
dit merk ik dus steeds vaker, dat mensen niet al je posts doorlezen.
ik herhaal:
'
vind het wel een goed idee als hier alle mixtapes komen te staan (in het klein, dus niet de tracklists allemaal onder elkaar) om te downloaden, puur om te luisteren on the road e.d.
'
Poster: Roov
er word al weinig reacties gegeven op mixtapes. In een algemeen topic gaat 't dan helemaal fout..
Poster: FreezPoster: main
ik herhaal:
'
Hoezo lees ik je posts niet goed? Je zegt dat je het een slecht idee vind als er reacties worden gegeven op mixtapes in dit topic, waarop ik reageer dat ik dan het nut niet meer zie van het posten van een mix omdat feedback krijgen vaak het doel is van het posten van een mixtape.
daarom bedoel ik daar ook mee: mensen die hun mixtape willen delen om gewoon te beluisteren. in het klein. snap je me nu echt niet?
Poster: mainPoster: FreezPoster: main
ik herhaal:
'
daarom bedoel ik daar ook mee: mensen die hun mixtape willen delen om gewoon te beluisteren. in het klein. snap je me nu echt niet?
Sorry, maar je hoeft niet zo denigrerend te doen. Natuurlijk snap ik wel wat je bedoelt: een topic met alleen links naar mixes, zonder tracklists & zonder reacties. Maar zoals ik al zei; ik zie daar het nut totaal niet van in.
Poster: FreezPoster: mainPoster: FreezPoster: main
ik herhaal:
'
Sorry, maar je hoeft niet zo denigrerend te doen. Natuurlijk snap ik wel wat je bedoelt: een topic met alleen links naar mixes, zonder tracklists & zonder reacties. Maar zoals ik al zei; ik zie daar het nut totaal niet van in.
hou dan uw mond en kijk even in een ander topic, daar zul je vast wel ergens een nut in zien
Poster: Freez
Ok, dit is dus duidelijk de reden waarom ik hier op dit forum eigenlijk nooit de discussie aan ga met iemand: er zitten hier teveel van die verwende 17-jarige kinderen die meteen op hun teentjes getrapt zijn als ze hun zin niet krijgen en gelijk een grote bek opzetten, als iemand hen tegenspreekt en een eigen mening heeft.
Poster: LilQuint
Ik vond het idee van lead wel beter,
Met alleen linkjes.
Maar jongens,
Laten we wel aardig voor elkaar blijven.
We zitten toch niet meer in groep 3?