Het 'GROTE' Mixtape Topic. (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

LilQuint    posted on 28-09-2010 16:14
DJRESOURCE!

Ik zie heel veel topics verschijnen van mensen hun mixtape.
Maar mij lijkt het slimmer om het allemaal in 1 topic te stoppen.

En dat is DIT topic!

Dus zet hier je mixtape met download link natuurlijk!

Hier is mij inzending.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lil Quint Mixed 'Too Short, But I Love It' Mixtape!

Style : House/Dutch House/Elec House

Download Link :

http://soundcloud.com/lilquintmusic/too-short-but-i-love-it-mixtape-by-lil-quint

Tracklist :
1. Intro.
2. Afrojack - Bungee
3. We no speak americano (E-sonick bootleg)
4. White Strips - Where's miami push at? (Shagspeare bootleg)
5. Sidney Samson - PunkAss
6. David Guetta - Getting Over
7. Flush 2009
8. Fancy Footwork (Crookers Remix)
9. Born again
10. Weet ik effe niet meer.
11. Lil Quint ft Mac Gillavry - What's Happing To Yaah ? (Club Mix)
12 DJ Rockid - I'm Ready
13. Lil John - ?? (Chuckie Remix)
14. Memories (Chuckie Mash-up)
15.?Even vergeten ;4?
16. Moombah (Afrojack Remix)
17. Hearts Under Fire (Original)

Cover :

(Voor beter kwaliteit : http://www.mijnalbum.nl/Album=UWZ3DPEC )
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Leef je uit!

Groetjes,

What do you think about Het 'GROTE' Mixtape Topic. ??

Vote :   
MaykFroix    posted on 28-09-2010 16:18
Lijkt mij niet handig...
feestbeest    posted on 28-09-2010 16:22
Lijkt me niet echt slim, je gaat commantaren door elkaar krijgen en reacties. En zo zijn denkik minder mensen bereid om even te luisteren. Altans, dat is hoe ik er over denk.
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
MaykFroix    posted on 28-09-2010 16:29
Poster: feestbeest
Lijkt me niet echt slim, je gaat commantaren door elkaar krijgen en reacties. En zo zijn denkik minder mensen bereid om even te luisteren. Altans, dat is hoe ik er over denk.

Precies!

Ik had ook even mijn reden erbij moeten zetten: Alles komt zo door elkaar te staan en het topic wordt waarschijnlijk 1 grote zooi.
t-age    posted on 28-09-2010 16:30
Ik word helemaal schijtziek van die `het grote`topics
TimmyV    posted on 28-09-2010 16:52
Sommige dingen moeten gewoon blijven zoals ze zijn.
Alle mixtapes in ??n topic wordt een regelrechte bende en onoverzichtelijke chaos.

Ik waardeer je idee, maar dit gaat hem niet worden denk ik.
Let's go f*cking mental
main    posted on 28-09-2010 16:54
vind het wel een goed idee als hier alle mixtapes komen te staan (in het klein, dus niet de tracklists allemaal onder elkaar) om te downloaden, puur om te luisteren on the road e.d.
Bouncy    posted on 28-09-2010 16:57
Poster: main
vind het wel een goed idee als hier alle mixtapes komen te staan (in het klein, dus niet de tracklists allemaal onder elkaar) om te downloaden, puur om te luisteren on the road e.d.

Ik luister graag mixtapes in de trein, in de auto, op de scooter of waar dan ook, liever (GOEDE) mixtapes dan gewoon albums ofzo zegmaar.. Dus voor mij is het heel welkom!

Mensen die het een slecht idee vinden, negeer het topic gewoon?
main    posted on 28-09-2010 17:05
nou, vind t wel een slecht idee als we er allemaal reacties op gaan geven. zoals de reacties hierboven al aangeven. dus misschien een kleine verandering in het topic een goed idee?
MaykFroix    posted on 28-09-2010 17:14
Als er geen reacties meer mogen worden gegeven op een mixtape dan is het posten van je mixtape nutteloos, want het gaat voornamelijk om de feedback die je op je mix krijgt.
main    posted on 28-09-2010 17:19
Poster: Freez
Als er geen reacties meer mogen worden gegeven op een mixtape dan is het posten van je mixtape nutteloos, want het gaat voornamelijk om de feedback die je op je mix krijgt.

dit merk ik dus steeds vaker, dat mensen niet al je posts doorlezen.

ik herhaal:

'
'
MaykFroix    posted on 28-09-2010 17:24

ik herhaal:

'

'

Hoezo lees ik je posts niet goed? Je zegt dat je het een slecht idee vind als er reacties worden gegeven op mixtapes in dit topic, waarop ik reageer dat ik dan het nut niet meer zie van het posten van een mix omdat feedback krijgen vaak het doel is van het posten van een mixtape.
Roov    posted on 28-09-2010 17:30
Slecht plan dit, er worden al weinig reacties gegeven op mixtapes. In een algemeen topic gaat 't dan helemaal fout..
feestbeest    posted on 28-09-2010 17:34
Het is wel een goed plan als mixtape topic voor ?on the road op me ipod. ?Dus zoals Main al zij, in het klein zonder tracklist.
En dan ook niet bedoelt voor commentaar op de mixtape. Veder zoals Roov al zegt.
Poster: Roov
er word al weinig reacties gegeven op mixtapes. In een algemeen topic gaat 't dan helemaal fout..

main    posted on 28-09-2010 17:41

ik herhaal:

'

Hoezo lees ik je posts niet goed? Je zegt dat je het een slecht idee vind als er reacties worden gegeven op mixtapes in dit topic, waarop ik reageer dat ik dan het nut niet meer zie van het posten van een mix omdat feedback krijgen vaak het doel is van het posten van een mixtape.

daarom bedoel ik daar ook mee: mensen die hun mixtape willen delen om gewoon te beluisteren. in het klein. snap je me nu echt niet?

MaykFroix    posted on 28-09-2010 17:50

ik herhaal:

'

daarom bedoel ik daar ook mee: mensen die hun mixtape willen delen om gewoon te beluisteren. in het klein. snap je me nu echt niet?

Sorry, maar je hoeft niet zo denigrerend te doen. Natuurlijk snap ik wel wat je bedoelt: een topic met alleen links naar mixes, zonder tracklists & zonder reacties. Maar zoals ik al zei; ik zie daar het nut totaal niet van in.

T-to-the-J    posted on 28-09-2010 17:51
Als je er nou een topic van maakt waar iedereen zn chill muziek vandaan haalt is het ok?, maar als iedereen reacties gaat geven wordt het niks. Ik stel voor dat je hier alleen de link van je mixtape neerzet en een titel, en dat je nogsteeds een apart topic maakt voor de reacties!
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
main    posted on 28-09-2010 17:53

ik herhaal:

'

Sorry, maar je hoeft niet zo denigrerend te doen. Natuurlijk snap ik wel wat je bedoelt: een topic met alleen links naar mixes, zonder tracklists & zonder reacties. Maar zoals ik al zei; ik zie daar het nut totaal niet van in.

hou dan uw mond en kijk even in een ander topic, daar zul je vast wel ergens een nut in zien

MaykFroix    posted on 28-09-2010 18:47
Ok, dit is dus duidelijk de reden waarom ik hier op dit forum eigenlijk nooit de discussie aan ga met iemand: er zitten hier teveel van die verwende 17-jarige kinderen die meteen op hun teentjes getrapt zijn als ze hun zin niet krijgen en gelijk een grote bek opzetten als iemand hen tegenspreekt en een eigen mening heeft.
feestbeest    posted on 28-09-2010 18:56
Jongens, kalm down. En Freez, opmerkingen van ''er zitten teveel jongeren op Djresource'' maken je niet populairder.

main    posted on 28-09-2010 19:27
Ok, dit is dus duidelijk de reden waarom ik hier op dit forum eigenlijk nooit de discussie aan ga met iemand: er zitten hier teveel van die verwende 17-jarige kinderen die meteen op hun teentjes getrapt zijn als ze hun zin niet krijgen en gelijk een grote bek opzetten, als iemand hen tegenspreekt en een eigen mening heeft.

ik reageer zo sociaal mogelijk. en ben totaal niet verwend, werk rete hard voor alles.

dus even niet meteen ruzie zoeken en afkraken, straks worden mensen hier nog chagrijnig Happy, laughing
Lead    posted on 29-09-2010 18:31
Er is niets tegen een topic waarin bijvoorbeeld mensen allemaal Soundcloud mixen publiceren.
Of links naar een soundcloud mix, reactie op mixen in 1 groot topic dat gaat niets worden... dan gaat alles door elkaar lopen.

Maar een lijstje met mixen om lekker te luisteren als (of op je ipod oid) kan zinnig zijn.
Gaat het hier te veel offtopic zijn we genoodzaakt dit te belonen met een slotje vrees ik.
Let the BASS be louder
Bootstrap    posted on 29-09-2010 18:50
Je mag deze mix wel in de openingspost toevoegen Happy, laughing Is een minimal/tech mix die bij Protechnive op DeepFM is uitgezonden.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 29-09-2010 @ 20:47:16 (2%)
kuituhh    posted on 29-09-2010 20:34
slecht idee
Spin that Sh!t BAM!
LilQuint    posted on 29-09-2010 20:44
Ik vond het idee van lead wel beter,
Met alleen linkjes.

Maar jongens,
Laten we wel aardig voor elkaar blijven.
We zitten toch niet meer in groep 3?

TH3llC    posted on 30-09-2010 13:02
Poster: LilQuint
Ik vond het idee van lead wel beter,
Met alleen linkjes.

Maar jongens,
Laten we wel aardig voor elkaar blijven.
We zitten toch niet meer in groep 3?

vond het ook wel een goed idee
en wat is groep 3?

195 Users online: 47 Guests (148 Unknown)
Pages generated today : 5.324
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.411.958