Vinyl en CD, ben begonnen met cd maar moet zeggen dat mijn liefde voor vinyl aardig groeit. Maar mijn intressen en creativitei bij de cd speler ligt! Ow wat kan je daar masterlijke dingen mee doen!
Ik ben met vinyl begonnen maar nu ik die cdj1000mk2 heb draai ik vooral cd's, misschien is het nieuwigheid of misschien blijf ik bij cd's ga van de week wel me tweede CDJ halen
Ik ben Opgevoed met Vinyl, en draai nu sinds 1 jaar met ceedees ... begonnen met pioneer cdj-100s en draai nu sinds kort met de 1000 serie (((Eens Pioneer,, Altijd Pioneer :P heheh :P ))) maar vinyl is nog steeds mijn passie :P ,... ik denk dat ik thuis mijn draaitafels meer gebruik als mijn cd spelers..
Ik draai met Cd en het bevalt me aardig goed, ben nog maar een kleine 2 jaar bezig, dus het gaat lekker, later wil ik verder eens op vinyl gaan proberen.......
Cd. Duh, als je mij kent, weet je dat ik dat ook promoot.
Ja, ik zit zelfs al platenzaken af te gaan en te lobbyen om meer cd-singles daar te krijgen... Leuke is dat Midtown dit idee al met mij deelde: als de free record shop echt stopt met cd-singles, pakken zij het over, zei men hier in Eindhoven.