Poster: Lucalicious
waar staat hs voor?
Poster: Lucalicious
waar staat hs voor?
Poster: Hardshort
@kings: heb je die templates voor die hoesjes zelf gemaakt ? ziet er erg?netjes uit moet ik zeggen
Poster: Ziax
Foto's heb ik op dit moment niet, maar ik sorteer de nummers op datum, niet op genre..
M'n cd's worden dan ook spring, summer, fall of winter genoemd met het jaartal erop. Ik ken mezelf en nummers die ouder worden ga ik toch alsmaar minder draaien. Daarmee dat ik nu bezig ben met een 'alltime party tracks' cd te maken. Zodat ik klassiekers (vb born slippy, daft punk etc...) altijd bij de hand heb
Ik brand ook m'n cd's gewoon vol, 1 nummer per cd zie ik het nut niet van in. Als een nummer gaat skippen zoek ik wel snel iets anders (maar ik heb dit nog nooit gehad). Daarbij print ik m'n hoes gewoon in zwart wit af vanuit Itunes omdat ik vroeger ook met kleurtjes werkte, maar door enkele feestjes waar geen/weinig/gekleurd licht stond was groen/rood/grijs al moeilijk te lezen.
bij deze :D
Poster: tek-zotic
hoe zit dat eigenlijk met keys? kan je de online vinden ofzo?
Poster: AdenFarleighdan kun je ook 2 dezelfde cd's maken met 10 nummers!!
?norm simpel: Je kan dan niet meer 2 nummers mixen als die op dezelfde CD staan..
Poster: dJORD
Ik vind het sowiezo onzin om cd's en map ruimte te verspillen omdat je pers? een bepaald nummer wil inmixen op een bepaald moment! Dan plan je je trackkeuze maar iets anders of mix je even een ander nummer tussendoor! Lekker hadig als je in een cd-map 120 cd's doet en dan maar 120 nummers hebt, dan mag je 5 cd mappen meesleuren naar een gig
Poster: Milo
?het label op de cd drukken... Z.
Poster: dJORD
via google vond ik de DYMO DiscPainter; link
Poster: Muis
ideaal ding!
Ga ik denk ik zeker ff bestellen!