Ik heb er ook wel een, al denk ik niet dat 'ie muzikaal de meeste mensen hier echt aanspreekt. Ramharde techno:
http://soundcloud.com/sjoewe/full-digital-testrun-2Tja helemaal digitaal of niet Ik hang zelf op drie benen. Ik heb nu een jaar of 3 Traktor Scratch, ik draai regematig alleen vinyl en sinds een tijdje heb ik ook een Xone:1D erbij om een beetje te freaken met meerdere decks.
Alles heeft z'n voor- en nadelen. Traktor Scratch is makkelijk, vinyl is leuk en je krijgt nog eens de kans om platen te kopen die niet iedereen heeft (kleine oplages, dingen die niet digitaal zijn gereleased) en volledig digitaal biedt een ongekende mogelijkheid om met meerdere lagen en verschillende effecten te experimenteren, zonder dat je zezelf in het zweet hoeft te rennen om drie draaitafels in sync te houden. Beatgrids en syncen is toch de toekomst en ik ben de laatste om daarop te gaan haten. Het is gewoon hetzelfde als met alle andere vormen van draaien. Mensen die het doen om vooral bekijks te trekken, die vallen vroeger of later toch wel door de mand. Na een tijdje is de lol voor die lui er wel vanaf, daar helpt een syncknop echt niet tegen.