Calling out: autosync users (1/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Mixt-Ape    posted on 21-07-2010 16:35
OK mensen,
Naar aanleiding van het andere topic dat enorm uit de hand loopt wil ik effe iedereen die hier loopt te roepen: 'Maar autosync geeft mij meer tijd om te...' uitdagen om een mix te posten en andere members te overtuigen. We kennen allemaal de crap die iedereen altijd maar roept over autosync, gevolgd door mensen die beweren dat ze er meer tijd door krijgen voor andere dingen en andere argumenten geven die ze ergens gehoord of gelezen hebben. Ik wil hier geen zwakke argumenten, discussies,... IK WIL HET HOREN!!! Ik denk trouwens dat ik niet de enige ben...

Kom maar op ermee!
User edit by Mixt-Ape on 21-07-2010 @ 16:37:53 (23%)

What do you think about Calling out: autosync users ??

Vote :   
Camino    posted on 21-07-2010 16:38
Verwacht hier binnen korte tijd een soundcloud linkje van mij Happy, laughing
Mixt-Ape    posted on 21-07-2010 16:39
Ok, bedankt! Happy, laughing

Edit: geef dan misschien ook wat extra uitleg, zou handig zijn!
User edit by Mixt-Ape on 21-07-2010 @ 16:40:10 (100%)
Estacy    posted on 21-07-2010 16:52
ahum DJF ahum.?

Ik ben benieuwd! draai zelf zo analoog mogelijk, en ik wil graag wat crazy shit horen ala 20 tracks in 10 min + shitload aan effects
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Mixt-Ape    posted on 21-07-2010 16:53
...en dan moet het nog goed klinken!

En ja, dit topic las ik ook op DJF. Ik wou het hier ook eens proberen aangezien er nogal veel mensen hoog van de toren blazen hier!
User edit by Mixt-Ape on 21-07-2010 @ 17:37:18 (100%)
Sebasz    posted on 21-07-2010 17:50
Autosync?CoolCool
Autosync is het aids van de dj wereldCool
User edit by Sebasz on 21-07-2010 @ 17:50:32 (100%)
Mixt-Ape    posted on 21-07-2010 17:51
Inderdaad, vandaar dus...
Meks    posted on 21-07-2010 17:55
Thah ben echt eens benieuwd XP
Tekhead    posted on 21-07-2010 18:36
Ik ook, btw,wat ga je met die zogezegde extra tijd dan doen ? Schermen van je gear cleanen ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tomazos    posted on 21-07-2010 18:41
met auto sync draaien is toch geen lol meer?

je bent toch een Artiest, en geen Jukebox..

ik ken inderdaad ook gasten die continu op auto sync drukken, en het dan nog niet gelijk krijgen..

persoonlijk vind ik het heerlijk om alles zelf te doen, maargoed, ieder ze ding he Happy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Tekhead    posted on 21-07-2010 18:45
Poster: Tomazos
met auto sync draaien is toch geen lol meer?

je bent toch een Artiest, en geen Jukebox..

ik ken inderdaad ook gasten die continu op auto sync drukken, en het dan nog niet gelijk krijgen..

persoonlijk vind ik het heerlijk om alles zelf te doen, maargoed, ieder ze ding he Happy, laughing

Ik vind er ook geen reet aan, maar zoals je zegt, ieder z'n ding
Dolivieira    posted on 21-07-2010 18:50
Ik sluit me er ook bij aan. Ik gebruik Traktor maar dan de scratch versie. En als je timecoded draait dan doet de sync het niet. En daar ben ik blij om ook want ik vind het leuk om te beatmachen.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
jannickv    posted on 21-07-2010 18:51
Poster: Sebasz
Autosync?CoolCool
Autosync is het aids van de dj wereldCool

Poster: Mixt-Ape
Inderdaad, vandaar dus...

Poster: Tekhead
Ik ook, btw,wat ga je met die zogezegde extra tijd dan doen ? Schermen van je gear cleanen ?

Uhm jongens...

Ik wil hier geen zwakke argumenten, discussies,... IK WIL HET HOREN!!! Ik denk trouwens dat ik niet de enige ben...

Kom maar op ermee!

Ik denk dat veel mensen Jullie gezeik al lang beu zijn... Ik kan mij niet van het altijd dezelfde zijn die andere dj's afbreken met even domme argumenten... (Eigenlijk heb ik het dan al niet alleen meer over het autosynq gebeuren)

Maardus als je niet wil dat de dj's zich hier verbaal gaan verweren moet je zo ook ALWEER niet gaan uitdagen... Mensen die zin hebben zullen zich hier zo ook wel bewijzen. Maar ik zou er geen nood aan hebben om speciaal voor die enkele 'ego's' die zichzelf beter vinden omdat ze geen techniek willen gebruiken.

Voor de duidelijkheid. Ik hou er van om zelf te beatmatchen maar geef toe af en toe de knop te gebruiken als het snel moet gaan.
Tekhead    posted on 21-07-2010 18:57
wat gezeik ? Mag er weer niks gezegd worden ? En het gaat er niet over dat je eens af en toe een sync knop gebruikt, maar dat je alleen maar?de sync knop gebruikt !?
Vassilli    posted on 21-07-2010 18:59
Poster: jannickv
Voor de duidelijkheid. Ik hou er van om zelf te beatmatchen maar geef toe af en toe de knop te gebruiken als het snel moet gaan.

Precies!

@Tek
Oh dan begrijp ik 't!
User edit by Vassilli on 21-07-2010 @ 18:59:28 (16%)
jannickv    posted on 21-07-2010 18:59
wat gezeik ? Mag er weer niks gezegd worden ? En het gaat er niet over dat je eens af en toe een sync knop gebruikt, maar dat je alleen maar?de sync knop gebruikt !?

Jouw soulmate zegt zelf in de startpost dat er al genoeg over gediscusseerd is. Dus neen JIJ moet weer niet JOUW mening iedereen opdringen!
Mixt-Ape    posted on 21-07-2010 19:00
@ jannickv: Cool
jannickv    posted on 21-07-2010 19:02
@ jannickv: Cool

Jouw reactie zegt genoeg... Het is niet de anderen die het probleem zijn... Jij hebt gewoon een bekrompen geest.
Cool
FML    posted on 21-07-2010 19:04
Mijn set is sync and locked omdat ; 2x8 verschillende loops heb , waarvan de effecten voor alle 16 appart zijn te controleren. dan heb ik nog 2 kanalen over voor main tracks, too much fun with apc Cool
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 21-07-2010 @ 19:07:40 (14%)
Mixt-Ape    posted on 21-07-2010 19:04
Cool

@ Luni: Laat eens iets horen dan?
User edit by Mixt-Ape on 21-07-2010 @ 19:05:05 (100%)
FML    posted on 21-07-2010 19:09
Dan houd je het forum maar in de gaten , Je bent niet het bepaald type gast waar ik iets vanaf moet weten.
zeker niet met zulke reacties Cool
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Tekhead    posted on 21-07-2010 19:10
Poster: jannickv

Jouw soulmate zegt zelf in de startpost dat er al genoeg over gediscusseerd is. Dus neen JIJ moet weer niet JOUW mening iedereen opdringen!

Zeg Stropke,?wat is jouw probleem, en waar lees jij ergens een post van mij waaruit jij de conclussie uit trekt dat ik m'n mening opdring aan anderen ? Heb enkel gezegd dat ik er zelf ook geen reet aan vind aan autosync, en als je dergelijk?antwoord al als een mening opdringen vindt, tja dan kunnen we mss beter naar pope-online.com gaan surfen !!?

@ vassilli: Cool
User edit by Tekhead on 21-07-2010 @ 19:12:45 (4%)
jannickv    posted on 21-07-2010 19:15

Zeg Stropke,?wat is jouw probleem, en waar lees jij ergens een post van mij waaruit jij deconclussie trekt dat ik m'n mening opdring aan anderen ? Heb enkel gezegd dat ik er zelf ook geen reet aan vind aan autosync, en als je dergelijk?antwoord al als een mening opdringen vindt, tja dan kunnen we mss beter naar pope-online.com gaan surfen !!?

Zeg sinjoorke, Die conclusie trek ik niet alleen... Er zijn genoeg mensen die dat met mij vinden...
En waar we dat vandaan halen? Wel jouw eerste, positieve, opbouwende, onderbouwde, vriendelijke reactie (die niet tegen mixt-ape is) moet ik nog tegenkomen hier op DJR.

Ook heb ik je nog geen enkele keer weten vrede zien nemen met de mening van een ander member. Dat je anders denkt is jouw probleem... Maar dan moet je kunnen aanvaarden dat er mensen zijn die niet zo denken. En dat kan jij duidelijk niet.
Tomazos    posted on 21-07-2010 19:23
ik draai hier met de cdj 2000's in de discotheek, met cd's en traktor scratch pro, dat werkt goed,
maar virtual dj met sync knop, loop je continu naar je scherm te staren,

echter draaide een dj van 538 laatst bij ons met virtual dj en een laptop, en dat deed hij echt super!!!,
heb hem er echt complimenten over gegeven omdat hij de 1e dj is die ik knap heb zien draaien met Alleen een laptop (dus geen externe apparatuur),

het kan dus ook anders,

maargoed,

auto sync draaien kan iedereen die er een avondje de tijd voor neemt,
plaatjes mixen kan ook iedereen die er iets langer de tijd voor neemt,

een avond draaien, dat het publiek jou herindert, kippevel krijgt van jou manier van draaien en entertainen, en los gaat, en jou support.. dat lukt een klein groepje in combinatie met heel veel ervaring

dan ben je bezig als 'artiest'
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Tekhead    posted on 21-07-2010 19:23
Je praat naast de kwestie nu, jij valt mij aan over een persoonlijke mening die ik gaf, en die in geen 100 jaar 'mening opdringen' is, en dan probeer je nu je gelijk te halen door wat onzin neer te pennen, die totaal niks met elkaar te maken hebben. Ik denk dat jij degene bent die de mening van een ander niet kan aanvaarden.

Btw: Ik ken Mixt-Ape?alleen maar?van dit forum, dus hang niet de bijdehandse uit. En val me aan zoveel je wil, maar dan wel?met de juiste argumenten !?
Mixt-Ape    posted on 21-07-2010 19:48
Tot nu toe nog geen enkel deftige post behalve die van Camino...

135 Users online: 54 Guests (81 Unknown)
Pages generated today : 12.315
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.418.949