Voorspel de hit PT II (8/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Twizz    posted on 14-06-2010 00:04
Hoi
Voorspel de hit houdt in: je hebt een nummer gehoord, en denkt/weet dat het een hit gaat worden. Je post het hier, en kan een paar maanden daarna trots vermelden dat je gelijk had.

De regels zijn vrij simpel:

Post hier de naam van een (nog) onbekend nummer, waarvan je denkt dat het een hit word.
Wanneer het een hit is geworden, kun je dat natuurlijk nog even vermelden als je wiltsmile

Ik vind het zelf altijd mooi om mijn voorspellingen uit te zien komen.

Gr Erik.

Voorspel de hit pt. 1

Tip:
Geef je vermelding ook een youtube-link (oid) mee.

Probeer ook te onderbouwen waarom je denkt dat iets een hit wordt, of reageer op anderen waarom het volgens jou geen hit zal worden.

What do you think about Voorspel de hit PT II ??

Vote :   
Bonchanoize    posted on 28-12-2011 11:57
Heb Internet Friends eergisteren gedraaid en had de meeste sfeer van al mijn nummers, samen met Toulouse van Nicky Romero. Vind het persoonlijk stukken beter dan Antidote.
You blocked me on Facebook, now you're going to die
Let the magic begin
MrSound    posted on 28-12-2011 12:00
Poster: Bonchanoize
Heb Internet Friends eergisteren gedraaid en had de meeste sfeer van al mijn nummers, samen met Toulouse van Nicky Romero. Vind het persoonlijk stukken beter dan Antidote.

Mee eens.
MichaelMiller    posted on 28-12-2011 12:47

O, ok.. Dus toch. Ik vind TOULOUSE echt een masterpiece.
Veel respect voor Nicky Romero, vooral 2011. Is me nu pas echt opgevallen dit jaar.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
MrQreeny    posted on 28-12-2011 13:16
Alleen is Toulouse al ff een hit... Staat (sowieso) al 2 weken in de top 10 bij beatport->progressive house. Niet dat die daarom niet genoemd mag worden hoor :P

Het zal wel geen gigahit worden, maar klinkt wel lekker:

Mark Mendes, Paris & Simo - Aura - http://www.youtube.com/watch?v=169QLr37_wg

Deze vind ik ook lekker en heeft ook wel hitpotentie:

http://www.youtube.com/watch?v=rLO4VG1Y6FM

'Music is the universal language of mankind...'
Hef    posted on 28-12-2011 16:21
feestdjruud - gas op die lollie.
vanilladj    posted on 10-01-2012 21:42
http://frontpage.fok.nl/nieuws/492313/1/1/50/upd-michel-telo-scoort-nummer-1-hit.html ?:P

Internet Friends klapte toch goed van het weekend Happy, laughing
Was voorheen: Nils7
Californication    posted on 10-01-2012 21:50
http://www.youtube.com/watch?v=q2qKyya32lI

Track heet alleen geen fuck school..

Avicii & Nicky Romero- ID

Kan niet wachten tot deze wordt gereleased

User edit by Californication on 10-01-2012 @ 21:52:28 (82%)
Bonchanoize    posted on 10-01-2012 22:05
Poster: Californication

Same here.
Ik wacht al maanden op deze
Let the magic begin
Californication    posted on 10-01-2012 22:10
Poster: Californication

Same here.
Ik wacht al maanden op deze

Vervelend he dat het zo lang duurt voordat tracks uit komen Unhappy

User edit by Californication on 10-01-2012 @ 22:10:46 (3%)
MichaelMiller    posted on 10-01-2012 22:10
Bonchanoize, inderdaad echt heel vet, die van Alesso!

Ik wacht op DEZE;
http://www.youtube.com/watch?v=CbiQYYbU5Kg
Drumworks    posted on 12-01-2012 15:18
ik hoop het niet, is er weer een ripoff van een andere track!
The beats are still banging :)
MichaelMiller    posted on 12-01-2012 16:06
Ja, lijkt wel wat op Levels, maar vind 'm echt heel vet. Als er maar geen vocals overheen komen en niet zo f*cked up commercieel wordt. Draaide Epic half jaar geleden met plezier, maar nu m??t ik 'm draaien omdat 'ie zo hoog staat in de top40 en iedereen 'm wil horen. Zonde hoe een nummer voor je kan veranderen.
Vivado    posted on 12-01-2012 16:07
Poster: MichaelMiller
Ja, lijkt wel wat op Levels, maar vind 'm echt heel vet. Als er maar geen vocals overheen komen en niet zo f*cked up commercieel wordt. Draaide Epic half jaar geleden met plezier, maar nu m??t ik 'm draaien omdat 'ie zo hoog staat in de top40 en iedereen 'm wil horen. Zonde hoe een nummer voor je kan veranderen.

Al houd je nog zoveel van je chips, en je bent verplicht een week alleen maar chips te eten lust je het aan de eind van de week niet meer!
Californication    posted on 12-01-2012 16:08

Meestal worden alle echt goede house tracks commercieel, valt niets aan te doen..
MichaelMiller    posted on 12-01-2012 16:25
Deze heeft daar ook zeker potentie voor. Toch vind ik 'm heerlijk klinken (zal echt gaan knallen!), ook al is het zo'n 'rip-off van Levels'.? Zal vast zo'n standaard uitspraak worden. Zijn er echt teveel.....
Drumworks    posted on 12-01-2012 18:56
ik zeg het alleen maar wanneer ik het ook echt zo vind... ik vind het gewoon een beetje lui gedrag van een die om al een bestaande synth te pakken van zijn/haar vorige track en hiermee maar even snel een andere 'nieuwe' track maakt. dit vond ik ook al zo erg bij again and again. ik vind dat de commerciele dj's erg op save spelen de laatste tijd... de climaxen enzo zijn erg hetzelfde, net als de melo's. alles lijkt op elkaar. dit vind ik gewoon erg jammer. ik vond epic een half jaar terug ook helemaal geweldig en vind hem nu ook al saai. toch vind ik het erg nice dat deze zo hoog genoteerd staat in de top 40. de melo's lijken namelijk helemaal niet op die van de andere dj's. en voor die dj's die niet op save spelen heb ik ongelooflijk veel respect. een dj die een ripoff makt van zijn eigen plaat, al is die nog zo stoer, zakt erg in reputatie wat mij betreft. ik hop dat je mijn punt snapt, maar ik vind dat je vooral het laatste jaar erg veel ripoffs hoort. dit is erg jammer

edit: ik hoop stiekem dat de Bingoplayers nog een klein hitje krijgen met ModeCool
The beats are still banging :)
User edit by Drumworks on 12-01-2012 @ 18:58:11 (9%)
MichaelMiller    posted on 12-01-2012 21:47
Mode is ook zo'n nummer dat of wordt gehaat of wordt geliefd. Draai 'm ook al ff, maar nog zeker niet zo lang als Epic. Is ook al nog niet zo lang uit. Het is inderdaad een beetje rip-off, maar of het nou waar is of niet. Er zijn altijd van die uitspraken, die door kenners bijv. worden gezegd, hun mening, en die dan klakkeloos door iedereen worden overgenomen van; Kijk mij eens hier verstand van hebben. Talloze voorbeelden te vinden in het voetbal. Sport waar ook echt te veel onnodig wordt gezeken op elkaar.?Doel echt niet op jou hoor, maar zag het bij Youtube comment staan en zijn al veel meer die gezegd hebben. Ik blijf erbij, als ik 'm zo hoor ga ik 'm op release-datum kopen en ontzettend genieten als ik 'm draai. Hoop dat de crowd dat ook doet, ook al is het dezelfde synth als?van Avicii. Denk dat het btw ook Avicii is, of Sander van Doorn. Maybe a collab? Zelfde verhaal met Spaceman, ga ik ook 23e meteen kopen. Wat is die mooi!
Californication    posted on 12-01-2012 22:07
Mode is ook zo'n nummer dat of wordt gehaat of wordt geliefd. Draai 'm ook al ff, maar nog zeker niet zo lang als Epic. Is ook al nog niet zo lang uit. Het is inderdaad een beetje rip-off, maar of het nou waar is of niet. Er zijn altijd van die uitspraken, die door kenners bijv. worden gezegd, hun mening, en die dan klakkeloos door iedereen worden overgenomen van; Kijk mij eens hier verstand van hebben. Talloze voorbeelden te vinden in het voetbal. Sport waar ook echt te veel onnodig wordt gezeken op elkaar.?Doel echt niet op jou hoor, maar zag het bij Youtube comment staan en zijn al veel meer die gezegd hebben. Ik blijf erbij, als ik 'm zo hoor ga ik 'm op release-datum kopen en ontzettend genieten als ik 'm draai. Hoop dat de crowd dat ook doet, ook al is het dezelfde synth als?van Avicii. Denk dat het btw ook Avicii is, of Sander van Doorn. Maybe a collab? Zelfde verhaal met Spaceman, ga ik ook 23e meteen kopen. Wat is die mooi!

Weet bijna wel zeker dat het iig geen Avicii is.

Denk dat je het een beetje bij de onbekende kant moet zoeken..
User edit by Californication on 12-01-2012 @ 22:12:52 (1%)
Bonchanoize    posted on 14-01-2012 11:56
Bonchanoize, inderdaad echt heel vet, die van Alesso!

Ik wacht op DEZE;
http://www.youtube.com/watch?v=CbiQYYbU5Kg

Spinnin' Records heeft aangekondigd dat de naam van het nummer 'Chasin' is. De artiest(en) is/zijn nog onbekend
Let the magic begin
Bonchanoize    posted on 14-01-2012 12:00
Dit wordt volgens mij ook een gigantische hit, komt uit de 23ste januari
Spaceman van Hardwell
Let the magic begin
Californication    posted on 16-01-2012 10:47
Dit wordt volgens mij ook een gigantische hit, komt uit de 23ste januari
Spaceman van Hardwell

Denk het ook..

DAMN trackname voor deze

www.youtube.com/watch?v=WMe3WNHPiUY

Klinkt echt nice, denk alleen dat het niet Avicii is.. en die rapture vocal vind ik niet echt passen

Is gedraaid in een sirius xm uitzending, nu nog achterhalen welke
User edit by Californication on 16-01-2012 @ 10:53:00 (61%)
MrQreeny    posted on 16-01-2012 12:14
Kicking!
http://www.youtube.com/watch?v=wSXvAY0oec4 (shit he wat een lekkere vocals! ik vind die synths wel jammer eigenlijk gewoon ff 2 bruggen te ver Unhappy )
http://www.youtube.com/watch?v=7FNofZ_kEoM
'Music is the universal language of mankind...'
User edit by MrQreeny on 16-01-2012 @ 12:16:07 (54%)
hoppie    posted on 11-02-2012 17:00
dit word er zowiso een, KEIHARD
Question everything
Gerdo    posted on 11-02-2012 17:08
Poster: hoppie
dit word er zowiso een, KEIHARD

Zeker een lekker nummer!
hoppie    posted on 11-02-2012 17:11
en deze vind ik ook heel chil, is wel happy hardcore/stijl
Question everything

164 Users online: 58 Guests (106 Unknown)
Pages generated today : 54.554
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.326.334