ik vind bijna alle nummers die genoemd worden niet qualificeren als 'beste nummer ooit'. misschien wel beste nummer van 2008/7/6/5/4 ... maar goed. heb zelf ook geen inspiratie. zoveel goede tracks out there ...
vind zelf 'alan parsons project - old & wise' een goede track, die zeker in de top 10 'beste tracks aller tijden' thuis hoort imo ...
Ik denk dat elke periode wel een Best Track voort brengt. Als ik een nummer hoor waar ik erg blij van word, kippenvel op m'n armen en spontaan niet stil kunnen staan dan weet ik meteen, dit is er weer 1 hoor
Mwah, T4L - Moonwalk. Alles wat een tranceplaat moet hebben voor mij. Lekker tempo, lekkere loop erin, mooie spannende break en na de break heerlijke climax.
Ondanks ik zelf Hardstyle maak, luister ik ook House etc. Maar toch vind ik het beste nummer ooit gemaakt .. Of ja .. ooit.. Ik vind die nieuwe van de Guru Josh Project, Infinity. Zo'n lekkere track. Je kan er echt op los gaan!
Zoals hierboven al genoemd zijn: Prodigy - Smack My Bitch up en Underworld - Born Slippy (gewoon de cd versie, want live bakken ze er niet zoveel van ) Maar is dan vanuit de dj gezien :P
Wat zeker een van mijn persoonlijke toppers is: The Rolling Stones - Sympathy For The Devil
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 05-11-2008 @ 09:34:27 (15%)